Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 122 worden weergegeven.

Discussie: Duran Duran op dvd?

  1. #51

    Standaard Re: Duran Duran - Wembley 2004 DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Lijkt me een uitstekende vulling van een woensdagavond
    Er zijn inderdaad ergere dingen te bedenken
    Ja. Bijvoorbeeld "ALLE andere dingen".

  2. #52

    Standaard

    Eindelijk 'Greatest' gekocht. Hij zit momenteel in de "2 voor 25" actie van Van Leest.

    Ik zit er ook over te denken om naar het concert van 30 juni te gaan in de HMH. Zijn er hier nog meer mensen die gaan?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon

    Ik zit er ook over te denken om naar het concert van 30 juni te gaan in de HMH. Zijn er hier nog meer mensen die gaan?
    Ik ga de 31ste, ik werk 5 minuten van de HMH dus ik ga gelijk na mijn werk door.

    Het concert is 30 mei, ipv juni btw, en dus ook de 31ste maar dat was geloof ik uitverkocht.

  4. #54

    Standaard

    30 mei komt alweer wat minder handig uit. Toch nog eens over nadenken dus. Het was de eerste band waar ik 'fan' (als je het zo mag noemen) van was, maar ik heb eigenlijk weinig benul van hun kunsten op het podium. Is het eigenlijk wel een beetje een goeie live-band?

  5. #55

    Standaard

    Damn, 'Greatest' is echt wel een zalige dvd! Bijna vergeten wat voor geweldige clips Duran Duran in zijn historie allemaal heeft opgenomen. En de muziek is nog steeds geweldig: niet alleen het materiaal uit de jaren 80 maar ook in de 90-er jaren deden ze nog geweldige dingen (die onterecht nauwelijks succesvol waren). Een van de weinige eighties-bands die eigenlijk nog net zo goed klinkt in 2005 als in 1985!

    Ik heb Astronaut nog niet maar die ga ik morgen als de bliksem maar eens ophalen bij de lokale dvd-boer.. :P

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    30 mei komt alweer wat minder handig uit. Toch nog eens over nadenken dus. Het was de eerste band waar ik 'fan' (als je het zo mag noemen) van was, maar ik heb eigenlijk weinig benul van hun kunsten op het podium. Is het eigenlijk wel een beetje een goeie live-band?
    Zeker, het is juist een echte liveband. Sinds 1981 hebben ze alleen in 1985 en in 1990/1991 niet getourd; verder zijn ze zowat onafgebroken op tournee geweest. Ik vond ze in NYC bijzonder hecht klinken ook; de songs werden niet afgeraffeld maar ze leken er echt lol in te hebben.

    Misschien ga ik ze ook nog wel een keer zien in Amsterdam (hoewel Randstadconcerten altijd kl**e te bereiken zijn met de trein vanuit regio Arnhem/Nijmegen; laatste trein vanuit Duivendrecht gaat 1 minuut voor 12, dan moet je dus om half 12 op pad en dan maar hopen dat het concert al klaar is). HMH werkt ook niet echt sfeerverhogend.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Misschien ga ik ze ook nog wel een keer zien in Amsterdam (hoewel Randstadconcerten altijd kl**e te bereiken zijn met de trein vanuit regio Arnhem/Nijmegen; laatste trein vanuit Duivendrecht gaat 1 minuut voor 12, dan moet je dus om half 12 op pad en dan maar hopen dat het concert al klaar is). HMH werkt ook niet echt sfeerverhogend.
    Ja, wilde ze ook graag zien deze tour. Maar HMH is zo`n godskolere end weg van mij en die HMH schijnt idd niet zo sfeervol te zijn dat ik er maar van heb afgezien. Ontzettend jammer, maar helaas...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Misschien ga ik ze ook nog wel een keer zien in Amsterdam (hoewel Randstadconcerten altijd kl**e te bereiken zijn met de trein vanuit regio Arnhem/Nijmegen; laatste trein vanuit Duivendrecht gaat 1 minuut voor 12, dan moet je dus om half 12 op pad en dan maar hopen dat het concert al klaar is). HMH werkt ook niet echt sfeerverhogend.
    Ja, wilde ze ook graag zien deze tour. Maar HMH is zo`n godskolere end weg van mij en die HMH schijnt idd niet zo sfeervol te zijn dat ik er maar van heb afgezien. Ontzettend jammer, maar helaas...
    16 juni komen ze in Bonn (Duitsland), dat is misschien minder ver?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #59

    Standaard Re: Duran Duran - Wembley 2004 DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    en kan niet wachten op de DVD Live in Wembley die al tijden wordt aangekondigd. Naar verluidt is ie nu wegens technische problemen verschoven naar juni of juli 2005 Het goede nieuws is wel dat hij op HD-formaat is geschoten en het een puike release wordt. Hij is wel al hier te pre-orderen.
    Het wordt dus een regio 0 release die nu wordt aangeboden voor 14.99 gbp ... wellicht dat het de moeite loont om nog even te wachten op play.com of cd-wow voor lagere prijzen en geen verzendkosten ...

  10. #60

    Standaard Re: Duran Duran - Wembley 2004 DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Het wordt dus een regio 0 release die nu wordt aangeboden voor 14.99 gbp ... wellicht dat het de moeite loont om nog even te wachten op play.com of cd-wow voor lagere prijzen en geen verzendkosten ...
    Dat moet zeker goedkoper kunnen. Pas als er hoesinfo is en een definitieve releasedate ga ik pre-prderen 8)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  11. #61

    Standaard Duran Duran Live at Wembley

    Op de site van de productiemaatschappij van de DVD staat nu als releasedatum juli genoemd. Er is echter nog steeds geen hoesinfo, tracklisting etc. bekend gemaakt. Wie weet meer? Hij staat er wel als CD/DVD Combo, dat is leuk

    Intussen is de CD+DVD van "Greatest" ook in Europa uitgebracht (i.t.t. de US-release met alle videoclips die ook op de normale DVD staan, maar zonder de extra's en alternatieve versies). Bij cd-wow het goedkoopste denk ik.

    Later dit jaar staat ook nog een CD+DVD van Arcadia's "So red the rose" gepland door EMI!! Wordt net zoiets als de Power Station release, dus de Arcadia video als DVD en op de CD zelf extra tracks (de "Heaven's Eyes" mixen neem ik aan).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #62

    Standaard Duran DVD

    De pre-order-mogelijkheid bij Virgin is inmiddels weer verdwenen en geruchten gaan dat de zaak is uitgesteld tot september 2005, maar hier staat wel meer informatie en een plaatje van de hoes.



    Duran Duran Alpha 7 captures the original line-up of Duran Duran during a record setting five sold out night's at London's prestigious Wembley Arena during their 25th Anniversary Reunion Tour.

    The momentous occasion coincided with the release of their brand new studio album Astronaut and UK Top 10 hit single (Reach Up For The) Sunrise. The result was five nights of ecstatic thunderous applause as the band performed some of their biggest hits including Girls On Film, Planet Earth, Hungry Like The Wolf, Save A Prayer, A View To A Kill, Wild Boys, and Rio.

    Manned with 14 state-of-the-art high-definition cameras, Coming Home Studios in conjunction with Done & Dusted and SRS Labs captured the magic, excitement, and pure adrenaline of the final two Wembley concerts on April 30th and May 1st, 2004.

    The live DVD showcases the talents of the original Duran Duran line-up: Simon LeBon (vocals), Nick Rhodes (keyboards), John Taylor (bass), Andy Taylor (guitar), and Roger Taylor (drums).

    During the blistering, high-energy 2-hour set, the band performed their classic hits including The Reflex, Union Of The Snake and Ordinary World, plus their recent hit singles (Reach Up For The) Sunrise and What Happens Tomorrow.

    The DVD, presented in Stereo, 5.1 DTS, 5.1 Multichannel, and SRS Labs Circle SurroundR 5.1, recreates the experience of the concert in the privacy of your own sitting room. Coming Home Studios’ hi-definition cameras make you feel as if you’re at the actual concert.

    An absolute must-have for all Duran Duran fans, the documentary on the DVD features never-before-scene, behind-the-scenes footage of the original band members interacting back stage, negotiating set lists, recording Astronaut, revisiting the band's origins in Birmingham, and being greeted by their legions of adoring, screaming fans.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  13. #63

    Standaard

    Klinkt geweldig. Vooral de extra's trouwens.

  14. #64

    Standaard

    op deze site wordt zelfs gesproken over een dvd-cd combo ...

    zou dus niet slecht zijn ...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Klinkt geweldig. Vooral de extra's trouwens.
    Zeker. Hoewel de extra's altijd even afwachten blijft. Bij de Astronaut DVD's zat ook al achter de schermen footage en interview, maar vond het niet echt heel bijzonder.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #66

    Standaard Wembley

    De Wembley-DVD is weer tot nader order uitgesteld.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door duranduran.com
    At this time, there is neither a title nor approved cover for this DVD. The band want it out as much as you do and are hoping the company behind it releases it by the Fall.
    Balen
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  17. #67

    Standaard

    In feite is dit iets wat keer op keer gebeurt met releases van Duran. Keer op keer wordt de hele handel uitgesteld.

  18. #68

    Standaard Duran Live in Wembley

    EINDELIJK! Het is officieel, 31 oktober komt Duran Duran - Live from London uit! Zowel een 1-disc-release als een 2-disc SE.



    SINGLE DISC DVD PACKAGE
    Bonus features will include:
    Documentary
    Photo Gallery
    4 page booklet
    Audio-track voice-over on ten of the songs (two by each member of the band)

    DOUBLE DISC BOX SET
    Bonus Features will include:
    10 song live CD (featuring the hits)
    'I Don't Want Your Love' 3D Bonus Song
    Documentary
    Photo Gallery
    12 page booklet
    Audio-track voice-over on ten of the songs (two by each member of the band)
    Deluxe packaging

    DVD Song List
    (Reach Up For The) Sunrise
    Hungry Like the Wolf
    Is There Something I Should Know
    Union Of The Snake
    Come Undone
    A View to a Kill
    What Happens Tomorrow
    The Chauffeur
    Planet Earth
    I Don't Want Your Love
    New Religion
    Ordinary World
    Waiting For The Night Boat
    Save a Prayer
    Notorious
    The Reflex
    Careless Memories
    Wild Boys
    Girls On Film
    Rio

    CD Song List for Live CD
    (Reach Up For The) Sunrise
    Hungry Like The Wolf
    Planet Earth
    Ordinary World
    Save A Prayer
    Notorious
    Careless Memories
    Wild Boys
    Girls On Film
    Rio

    Meer info, zie hier
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  19. #69

    Standaard

    Met dit bericht en deze link breng je me toch weer aan het twijfelen (in positieve zin) of ik alsnog een keer een dvd zal gaan kopen.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Met dit bericht en deze link breng je me toch weer aan het twijfelen (in positieve zin) of ik alsnog een keer een dvd zal gaan kopen.
    Twijfel lijkt me niet nodig, gewoon doen
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #71

    Standaard

    dat snap ik, maar ik was / ben gestopt met dvd's kopen ....

    Dit zou echter een aanleiding zijn om een uitzondering te maken.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    dat snap ik, maar ik was / ben gestopt met dvd's kopen ....

    Dit zou echter een aanleiding zijn om een uitzondering te maken.
    O, maar dit is toch gewoon een CD waar gratis een DVD bij zit? 8)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    dat snap ik, maar ik was / ben gestopt met dvd's kopen ....

    Dit zou echter een aanleiding zijn om een uitzondering te maken.
    O, maar dit is toch gewoon een CD waar gratis een DVD bij zit? 8)
    Maar ook met de zilveren muziekdragende schijfjes ben ik gestopt. ....

    Maar ik snap je wel. Daarom denk ik er toch over om wellicht deze release te gaan kopen. Ik wacht dan alleen wel even de prijsontwikkelingen af. Het moet zeker goedkoper kunnen dan de 13.99 GBP die Play.com nu vraagt ...

  24. #74

    Standaard Wild boys always shine

    Arena en Sing blue silver zijn inmiddels ook als box samen te krijgen:
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  25. #75

    Standaard Re: Duran DVD



    Check deze preview van de DVD in High Definition (Quicktime 7 required).
    Denk dat veel mensen dit wel zullen waarderen!

    link: http://www.srslabs.com/duranduranp1.asp
    It's a Wonderful Digital Life

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •