Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 122 worden weergegeven.

Discussie: Duran Duran op dvd?

  1. #76

    Standaard

    Ik heb hem een poosje terug al bekeken en het ziet er erg netjes uit wat de heren neerzetten.

    btw ... ik ben overigens benieuwd of er op dvd.nl een recentie van deze release gaat komen. Het wordt wel tijd hiervoor vind ik.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Ik heb hem een poosje terug al bekeken en het ziet er erg netjes uit wat de heren neerzetten.

    btw ... ik ben overigens benieuwd of er op dvd.nl een recentie van deze release gaat komen. Het wordt wel tijd hiervoor vind ik.
    Dit ben ik volledig met je eens, een recentie zou op zijn plaats zijn en niet misstaan in de dvd.nl database.
    It's a Wonderful Digital Life

  3. #78

    Standaard First 11 video's

    Als we het dan toch over DD-DVD's hebben. Voor de liefhebber (waarvan er blijkbaar toch een aantal op dvd.nl rondhangen ) is bij koreandvds.com voor $3.50 de DVD "Duran Duran" te koop.



    Dit is een DVD-uitgave van hun video album uit 1983 (de eerste 11 clips) in niet geweldige kwaliteit, maar leuk voor degenen waarvan de VHS-versie het aanzien niet meer waard is. Er staan nl. een aantal clips op die niet op de Greatest DVD staan: Lonely In Your Nightmare, Careless Memories, My Own Way en Nightboat.

    De hoes is ook erg lelijk (met de namen van de pre-Simon Le Bon line-up!), maar aangezien hij niets kost leuk om toe te voegen bij een koreandvds-bestelling.

    (offtopic: overigens is het net verschenen boek "Notorious" van Steve Malins ook een aanrader)

    Gaat er trouwens nog iemand naar het optreden in Antwerpen op 13 december?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #79

    Standaard DD geluidsprobleem

    Ik heb vandaag mijn exemplaar van Duran Live from London (deluxe edition) gekocht maar ik ben niet blij
    Alle audio-tracks zijn nl. namelijk out of sync tijdens de concertfilm! Je merkt het vooral bij de DD5.1 en de DTS track (zie bijv. het begin van Is there something I should know? of A view to a kill; de drums die je ziet zijn later dan het geluid, heel irritant!). Ik heb de disc uitgeprobeerd op mijn stand-alone DVD+TV en op mijn 2 PC's en allemaal hebben ze dit probleem.

    Ik heb meteen een mailtje gestuurd naar info@cominghomestudios.com (die meteen gebounced werd ) en naar info@rounder.com

    Ik ben benieuwd of meer mensen dit opgevallen is.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #80

    Standaard Re: DD geluidsprobleem

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Ik heb vandaag mijn exemplaar van Duran Live from London (deluxe edition) gekocht maar ik ben niet blij
    Alle audio-tracks zijn nl. namelijk out of sync tijdens de concertfilm! Je merkt het vooral bij de DD5.1 en de DTS track (zie bijv. het begin van Is there something I should know? of A view to a kill; de drums die je ziet zijn later dan het geluid, heel irritant!). Ik heb de disc uitgeprobeerd op mijn stand-alone DVD+TV en op mijn 2 PC's en allemaal hebben ze dit probleem.
    Shit, zal toch niet waar zijn he? Hebben hier meer mensen last van?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  6. #81

    Standaard Re: DD geluidsprobleem

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Shit, zal toch niet waar zijn he? Hebben hier mensen last van?
    Ben erg benieuwd naar jullie reacties. Laat even weten of het jullie ook opvalt of dat het aan mijn exemplaar ligt.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #82

    Standaard

    Niemand hem al in huis??
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  8. #83

    Standaard

    heb hem vandaag gekocht en het viel mij ook al op, dacht eerst dat het de vertraging was van het lcd scherm, maar nu ik deze reacties zie vrees ik het ergste

  9. #84

    Standaard

    Had hem gisteren gekocht bij MM Maastricht en was al een beetje huiverig dus gelijk bij thuiskomst de dvd in de speler geschoven. En inderdaad! Out of sync en niet zo`n beetje ook!!!
    Bovendien bleef de speler compleet vasthangen bij de 3D extra. Dus vandaag teruggegaan. Heb hem echter geruild bij MM Heerlen. En wat schetst m`n verbazing? Het out of sync probleem is weg! Erg vreemd dit. Er zijn dus waarschijnlijk foute exemplaren in omloop. Dus terugbrengen die hap en omruilen!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Had hem gisteren gekocht bij MM Maastricht en was al een beetje huiverig dus gelijk bij thuiskomst de dvd in de speler geschoven. En inderdaad! Out of sync en niet zo`n beetje ook!!!
    Bovendien bleef de speler compleet vasthangen bij de 3D extra. Dus vandaag teruggegaan. Heb hem echter geruild bij MM Heerlen. En wat schetst m`n verbazing? Het out of sync probleem is weg! Erg vreemd dit. Er zijn dus waarschijnlijk foute exemplaren in omloop. Dus terugbrengen die hap en omruilen!
    Ok, dank! Ik ben dus niet gek. Ga morgen meteen ruilen. Is er nog een serienummer of nummer op het schijfje zelf waarop je aan kunt zien of je met een goed exemplaar van doen hebt? (oftewel Scratcher, kijk even op je disc wat voor nr daar op staat; op mijn slechte exemplaar staat CHS10032DVD)

    De 3D extra heb ik nog geeneens bekeken...
    En er zijn ook nog geen reviews verschenen online, ben benieuwd of het probleem alleen bij ons speelt.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  11. #86

    Standaard

    Vandaag mijn exemplaar omgeruild maar die had hetzelfde probleem Volgens de verkoper ook wel te verwachten want het was dezelfde persing. Dan maar wachten tot ze hem weer opnieuw bestellen .... geld terug geven deden ze niet.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #87

    Standaard

    Heb hetzelfde serienummer als jou. Begin het me nou zelfs af te vragen of ie écht wel zo out of sync was. Maar ik weet gewoon héél zeker dat het bij sommige nummers echt niet om aan te zien was. Je hoorde Simon heel duidelijk zingen maar je zag z`n mond niet bewegen en andersom ook. Nu is het wel goed. Erg vreemd, zou wel eens willen weten hoe het zit. Heb gelukkig het geluk gehad dat ik hem ergens heb kunnen ruilden dan waar ik hem gekocht had anders had ik waarschijnlijk ook pech gehad.

    Maar voor de rest een óóóóóngelooflijk gaaf concert gewoon! Werkelijk fantastisch die performance die ze geven. De nummers klinken better than ever wat mij betreft en vooral Careless Memories is helemaal DA BOMD!!! Subliem gewoon!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Maar voor de rest een óóóóóngelooflijk gaaf concert gewoon! Werkelijk fantastisch die performance die ze geven. De nummers klinken better than ever wat mij betreft en vooral Careless Memories is helemaal DA BOMD!!! Subliem gewoon!
    Ben ik het helemaal mee eens. CM is echt de topper, ook een erg coole anime-projectie.

    Wat betreft het out-of-sync, even afwachten dan maar. Ik heb nog een mailwisseling met de fabrikant lopen...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #89

    Standaard

    Van dd.com:

    Due to the many queries we are getting, to follow are the FAQs for the LIVE FROM LONDON DVD:

    DVD FAQ

    Q: Do I need a special DVD player to watch the “Live From London” DVD?

    A: Most DVD players should be able to play the “Live From London” DVD. For the optimal viewing experience, however, it is recommended that you use high quality equipment. Because of the high data rate on the DVD, viewers using older equipment or TV/DVD combo units may experience some latency between the audio and video streams. Some of the less expensive DVD players are also notorious for not playing DVDs properly.

    Q: The audio on my DVD appears to be noticeably out of sync with the video. Why is this happening?

    A: As mentioned above, the “Live From London” DVD has a very high data rate. If you experience audio sync issues, it may be because you have a sub-optimally manufactured DVD player. DVD/TV combo units are also well known for having DVD playback issues. If the DVD player you are using was not manufactured in the last few years that could also be the cause. If you are using high-end equipment and you're experiencing sync issues, try cleaning the laser. Laser cleaning kits are available from most home electronics stores and on-line retailers. Also make sure the DVD is free from dust and scratches.


    Q: I've chosen one of the 5.1 options on the DVD, but I'm not hearing surround sound.

    A: The 5.1 surround sound streams will only work if the amplifier and DVD player are connected using a digital cable (also known as a digital optical, TOSLINK, or S/PDIF cable). If the amplifier and DVD player are connected using RCA cables (the round-ended ones, usually colored red and white), you will not hear surround sound because this is an analog connection. Check your user manual for further instructions on connecting your DVD player with a digital link.

    Q: I've chosen the 5.1 DTS option and I don't hear anything.

    A: To listen to the DTS audio stream, you must have a DVD player and amplifier that are DTS compatible.

    Q: How can I get the full effect from the 3D song?

    A: Tips on watching the 3D:

    o Make sure that the red lens is over the left eye and the cyan lens is over the right eye.

    o Watch the 3D song in a room with a low ambient light level. The lights don't need to be completely off, but any light shining on your TV will harm the 3D effect.

    o Watch on a CRT television or on a laptop computer. Most LCD, DLP, Plasma, and front-projection systems are not bright enough for the 3D effect to work properly.

    o Sit far enough back from the screen so that the entire 3D image fits in your field of vision. Focus on the center of the screen and allow your eyes to adjust to the 3D effect.

    Q: Are there Easter Eggs on the DVD?

    A: There are, but Coming Home Studios would like viewers to find the Easter Eggs for themselves.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Van dd.com:
    Q: The audio on my DVD appears to be noticeably out of sync with the video. Why is this happening?

    A: As mentioned above, the “Live From London” DVD has a very high data rate. If you experience audio sync issues, it may be because you have a sub-optimally manufactured DVD player. DVD/TV combo units are also well known for having DVD playback issues. If the DVD player you are using was not manufactured in the last few years that could also be the cause. If you are using high-end equipment and you're experiencing sync issues, try cleaning the laser. Laser cleaning kits are available from most home electronics stores and on-line retailers. Also make sure the DVD is free from dust and scratches.
    Wat een bullocks!!! "sub-optimally manufactured DVD player", yeah right! Ik heb een Pioneer DVD-470 van dik een jaar oud en op mijn PC een DVD-speler van een paar maanden. Zwaar irritant, om naar een concert te kijken waar het geluid bijna een sekonde achterloopt bij het beeld!
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #91

    Standaard

    Ik heb zowat de hele avond deze fantastische DVD zitten bekijken en beluisteren met het geluid flink hard en ik begrijp niet, dat ik deze gasten niet eerder gevolgd heb. Ik ben nooit fan van ze geweest, al vond ik de meeste nummers wel goed. Maar sinds ik deze DVD heb gezien, begrijp ik dat niet zo goed. Die gasten zetten gewoon een zeer goede show neer, werkelijk fantastisch. De muziek en de zang zijn goed op elkaar afgestemd, zodat je alles even goed kan horen.
    Als je Duran Duran fan bent, heb je deze DVD natuurlijk al lang, maar heb je deze nog niet, dan zou ik em zeker aanraden. Er zitten zowaar rocknummers tussen, waar ik dacht dat ze vooral popnummers maakten.
    Ik kreeg enorm veel energie van deze DVD en ik ben blij dat ook Simon Le Bon een artiest is, die live nog net zo goed klinkt als op CD/LP. Er zitten namelijk soms mensen tussen ...


    Wat de sync problemen betreft heb ik die op mijn DVD-speler niet kunnen ontdekken.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  17. #92

    Standaard

    Hoort deze tread niet in dit topic:
    http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?f=46
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #93

    Standaard

    Dan is ie misschien nog niet overgezet.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  19. #94

    Standaard

    En Andy Taylor is alweer uit de groep gegooid

    Kan wel eindelijk de documentaire Three to get ready uit 1987 op DVD worden uitgebracht; daarin halen de drie toen achtergebleven leden ook nogal fel uit naar AT... (leuk als bonusfeature bij Working for the skin trade)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    En Andy Taylor is alweer uit de groep gegooid
    Nou, het schijnt deze keer redelijk netjes gegaan te zijn. Inmiddels zitten we trouwens alweer in 2007 en deze zomer zou er weer een nieuw album moeten verschijnen.

    Ik heb inmiddels Live in London aangeschaft en die is inderdaad erg goed. Niet alleen het concert is erg de moeite waard maar ook de documentaire is leuk en interessant.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Hoort deze tread niet in dit topic:
    http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?f=46
    Een moderator misschien die dit leest.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #97

    Standaard

    Vandaag in de serie Classic Album DVDs 'Rio" van Duran Duran binnengekregen. Erg leuk om te zien, met een aantal nummers live in de studio opgenomen en een hoop ge-nerd met synthesisers, basgitaars en drums. Erg prettig

    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  23. #98

    Exclamation Hammersmith '82!

    Voor wie het nog interesseert (het topic is aardig dood ): op 29 juni a.s. komt de DVD+CD Duran Duran - Live Hammersmith '82! uit. Circuleerde al jaren als (audio) bootleg en het concert is ook (in de 80s) vaker op tv uitgezonden (ik heb het ooit op video opgenomen van de Belgische zender Tele21). Een erg leuk concert, nog zonder alle spanningen die een jaar of 2 later hun tol gingen eisen, maar gewoon nog als onschuldige jonkies. Als bonus ook nog de clips uit 1982 en 2 Top of the Pops optredens. De Cockney Rebel cover Make Me Smile (Come Up And See Me) die hier werd opgenomen werd later de B-kant van de single The Reflex.

    De volgende tracklisting wordt gegeven voor de DVD op duranduran.com:

    Live at Hammersmith ’82
    Rio
    Hungry Like The Wolf
    Night Boat
    New Religion
    Save A Prayer
    Planet Earth
    Friends Of Mine
    Careless Memories
    Make Me Smile (Come Up And See Me)
    Girls On Film

    Rio era videos
    My Own Way
    Hungry Like The Wolf
    Save A Prayer
    Lonely In Your Nightmare
    Rio
    The Chauffeur

    Top Of The Pops Performances
    Hungry Like The Wolf (May 13th, 1982)
    Rio (November 18th, 1982)

    Deze komt er bij mij meteen in. De cd zal denk ik het hele concert bevatten (duurt iets van een uur als ik het me goed herinner). De clips My own way en Lonely in your nightmare staan ook niet op de Greatest DVD (alleen op hun Video Album dat alleen nog op VHS is verschenen), dat is dus ook wel aardig. Artwork heb ik nog nergens gezien.

    (tegelijk komt er ook een 2-CD SE uit van het Rio album, maar daar zit geen DVD o.i.d. bij)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Vandaag in de serie Classic Album DVDs 'Rio" van Duran Duran binnengekregen. Erg leuk om te zien, met een aantal nummers live in de studio opgenomen en een hoop ge-nerd met synthesisers, basgitaars en drums. Erg prettig

    Deze hele serie is trouwens geweldig.

    Joep

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joepmens Bekijk bericht
    Deze hele serie is trouwens geweldig.
    Hm, verder zitten er toch te weinig artiesten bij die mij boeien. Teveel classic rock.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •