De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Zelf Nederlandse ondertiteling invoeren op 4K speler

    Weet iemand of er naast de Oppo-203 en 205 spelers , nog andere spelers zijn , waarbij je op één of andere manier nederlandse ondertiteling
    in kunt voeren ?
    Aangezien er steeds meer goede titels uitkomen in zowel 3D als 4K zónder NL ondertiteling , zou dat een goed alternatief kunnen zijn .
    Ik bezit zelf de Sony UBP-X800 4K speler , maar daar is dit niet mogelijk volgens mij .

  2. #2

    Standaard

    Ik ben hier ook wel benieuwd naar, heb er zelf geen kunnen ontdekken, maar wellicht iemand anders?

  3. #3

    Standaard

    Ik heb er wel eens naar gezocht maar zonder resultaat. Ik denk niet dat dat soort spelers bestaan.

  4. #4

    Standaard

    Alleen de Oppo kan dit. Jammer dat dit de laatste zal zijn,....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb er wel eens naar gezocht maar zonder resultaat. Ik denk niet dat dat soort spelers bestaan.
    Oppo 203 en 205....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #6

    Standaard

    Ik he een OPPO, maar hoe voeg je Nederlandse ondertiteling toe?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door navarone Bekijk bericht
    Ik he een OPPO, maar hoe voeg je Nederlandse ondertiteling toe?
    Via USB

    maak een directory SUB/
    en plaats een bestand SUB.SRT
    dat kun je downloadedn van internet

    je moet wel voor elke film het bestand wisselen
    Laatst aangepast door Mark van L. : 22-01-2019 om 13:04
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Alleen de Oppo kan dit. Jammer dat dit de laatste zal zijn,....
    Dan zal ik ik alsnog overwegen om een Oppo aan te schaffen....(als ze er nog zijn..)

  9. #9
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #10

    Standaard

    Heb je een specifieke reden waarom je per se Nederlandse ondertitels wilt? Kinderen die het Engels (want ik denk dat het met name om films in die taal gaat) nog niet machtig zijn of kunnen lezen, zou ik me dat kunnen voorstellen? Zelf kijk ik regelmatig Engelstalige films met Engelse ondertitels en dat gaat prima. Soms mis je de betekenis van een woord, maar de grote strekking is meestal prima te volgen. En als je dat maar vaak genoeg doet, heb je soms niet eens meer ondertiteling nodig. Persoonlijk lijkt het me een beetje zonde van het geld om alleen voor die functie een dure Oppo aan te schaffen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb je een specifieke reden waarom je per se Nederlandse ondertitels wilt? Kinderen die het Engels (want ik denk dat het met name om films in die taal gaat) nog niet machtig zijn of kunnen lezen, zou ik me dat kunnen voorstellen? Zelf kijk ik regelmatig Engelstalige films met Engelse ondertitels en dat gaat prima. Soms mis je de betekenis van een woord, maar de grote strekking is meestal prima te volgen. En als je dat maar vaak genoeg doet, heb je soms niet eens meer ondertiteling nodig. Persoonlijk lijkt het me een beetje zonde van het geld om alleen voor die functie een dure Oppo aan te schaffen.
    Als je een Oppo alleen voor subs koopt ben ik het me je eens. Echter alle andere kwaliteiten van deze speler verdienen ook een pluim. Zelfs 8 maanden na de aankondiging van het stoppen, werken ze weer aan een firmware upgrade voor HDR10+ , en comptabiliteit voor nieuwe discs . Kom daar maar eens aan bij andere merken.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Via USB

    maak een directory SUB/
    en plaats een bestand SUB.SRT
    dat kun je downloadedn van internet

    je moet wel voor elke film het bestand wisselen
    Wel alles in kleine letters. Dat heb ik zelf eerder gemerkt.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb je een specifieke reden waarom je per se Nederlandse ondertitels wilt? Kinderen die het Engels (want ik denk dat het met name om films in die taal gaat) nog niet machtig zijn of kunnen lezen, zou ik me dat kunnen voorstellen? Zelf kijk ik regelmatig Engelstalige films met Engelse ondertitels en dat gaat prima. Soms mis je de betekenis van een woord, maar de grote strekking is meestal prima te volgen. En als je dat maar vaak genoeg doet, heb je soms niet eens meer ondertiteling nodig. Persoonlijk lijkt het me een beetje zonde van het geld om alleen voor die functie een dure Oppo aan te schaffen.
    Mijn kennis van de Engelse taal is ruim voldoende om een film ook zonder NLsubs te kunnen volgen , Ik heb meerdere vooral 3D Blu-ray,s zonder ondertiteling , en dat gaat prima , maar toch heb ik ze liever mét ondertiteling . En wat betreft het waarom het willen kopen van een Oppo-203 , de kwaliteiten van deze speler staan natuurlijk hoog aangeschreven en lijkt me daarom de aanschaf meer dan waard ,

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Als je een Oppo alleen voor subs koopt ben ik het me je eens. Echter alle andere kwaliteiten van deze speler verdienen ook een pluim. Zelfs 8 maanden na de aankondiging van het stoppen, werken ze weer aan een firmware upgrade voor HDR10+ , en comptabiliteit voor nieuwe discs . Kom daar maar eens aan bij andere merken.
    Nee , alleen voor de subs zou idd wat over de top zijn...maar dat is niet het geval .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •