De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Glass (Bioscoop)

  1. #1

    Standaard Glass (Bioscoop)

    Glass (Bioscoop)

    Weet de wisselvallige regisseur Shyamalan met zijn nieuwste film Glass te overtuigen?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    "Het abominabele The Happening"?

    Serieus? Abominabel? Het is geen Oscar-waardige film, maar toch best vermakelijk? Een combinatie van een jaren 70 "Nature strikes back" B-film en een Stephen King sausje met wat zelfmoord scenes die best effectief zijn.

    Het enige echte probleem met The Happening is de hoofdrolspeler, wat mij betreft. John Cusack had hier beter gepast.

    Glass nog niet gezien, maar ik vond Split wat tegen vallen destijds en Unbreakable stukken beter.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    "Het abominabele The Happening"?

    Serieus? Abominabel? Het is geen Oscar-waardige film, maar toch best vermakelijk? Een combinatie van een jaren 70 "Nature strikes back" B-film en een Stephen King sausje met wat zelfmoord scenes die best effectief zijn.

    Het enige echte probleem met The Happening is de hoofdrolspeler, wat mij betreft. John Cusack had hier beter gepast.

    Glass nog niet gezien, maar ik vond Split wat tegen vallen destijds en Unbreakable stukken beter.
    Het acteren in The Happening is zo houterig. Wel een aanrader de Honest Trailer van The Happening op Youtube!

  4. #4

    Standaard

    Ik ben het op vele punten oneens met de review, maar dat kan, het is slechts een mening.

    Ik heb de afgelopen maand Signs, Lady in the Water, The Sixth Sense, Unbreakable en Split wederom gekeken (de eerste 4 al meerdere malen gezien) en binnenkort komen The Happening en The Village (waar blijft de blu-ray release??) opnieuw aan de beurt. Stuk voor stuk weer van genoten, en zo ook van Glass.
    Van begin tot eind boeiend, en wat mij betreft is er juist een duidelijk doel waar de film heen gaat, wat ook blijkt uit de ontknoping(en). Sterk geacteerd over de linie, maar inderdaad James McAvoy is toch wel Oscar waardig bezig.

    Ik ben er trouwens absoluut mee oneens dat je niet perse eerst Unbreakable en Glass hoeft te zien. Je zal Glass wel kunnen volgen, maar je haalt er vele malen minder uit en er zal een heleboel zijn dat helemaal langs je heen gaat. Ook het einde met de onthulling van de vader van Crumb zal veel minder impact hebben.

    Leuk trouwens dat 1 van de flashbacks een deleted scene is die op de blu-ray van Unbreakable staat; dat noemen ze vakkundig recyclen.
    Eén ding in de review klopt trouwens niet: "The Visit, wat geen complete flop werd". Sterker nog, gezien het budget kunnen we stellen dat het totaal geen flop was.

  5. #5

    Standaard

    Zoals bij veel films, zijn de meningen verdeeld. Ik heb Glass gisteren gezien en ik vind dat de film in zijn geheel een prima film is met een zeer goed begin en einde. Het middenstuk vind ik wat doelloos en repeterend maar het einde maakt veel goed. De films van Shyamalan zijn idd nogal wisselend van kwaliteit tot en met Lady in the water vind ik ze redelijk tot zeer goed, the Happening heb ik ook gezien en vind ik een slechte film. Interessant gegeven maar een hele slechte uitwerking en vooral de casting van de hoofdpersonen. Daarna geen film meer van hem gezien tot the Visit (weer in de goede richting) en gelukkig weet hij dit vast te houden. Dus, ja, ik ben weer benieuwd naar zijn volgende film.

    Groeten Peter

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •