De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard bluray speelt niet af!

    hoi,

    op Ebay kocht ik een setje van 3 bluray-schijfjes (despecialized star wars). Maar mijn speler (Panasonic DMP-BD60) speelt ze niet af.
    Omdat ze regiovrij zijn?
    Wat moet ik doen?

    Dirk

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dirk Bekijk bericht
    hoi,

    op Ebay kocht ik een setje van 3 bluray-schijfjes (despecialized star wars). Maar mijn speler (Panasonic DMP-BD60) speelt ze niet af.
    Omdat ze regiovrij zijn?
    Wat moet ik doen?

    Dirk
    Dat zijn geen legale schijfjes. Regiovrij betekent overigens dat iets op alle spelers af te spelen is.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dirk Bekijk bericht
    hoi,

    op Ebay kocht ik een setje van 3 bluray-schijfjes (despecialized star wars). Maar mijn speler (Panasonic DMP-BD60) speelt ze niet af.
    Omdat ze regiovrij zijn?
    Wat moet ik doen?

    Dirk
    Dan heb je waarschijnlijk illegale BD-R schijfjes. BD-R wordt dan waarschijnlijk niet gelezen door je speler...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    Gezien het hier om content gaat wat illegaal is om te (ver)kopen, kunnen het onmogelijk legale schijfjes zijn.

  5. #5

    Standaard

    De Panasonic DMP-BD60 is weliswaar een oude speler (uit 2009), maar ondersteunt wel BD-R, zo zie ik hier.
    Misschien dat ze regio A gecodeerd zijn? Dan zou je een melding in je scherm hierover moeten krijgen. Welke foutmelding krijg je nu? Of werpt hij ze gewoon weer uit?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •