Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Stenge beveiliging tegen copieren Harry Potter 2

    Stenge beveiliging tegen copieren Harry Potter 2



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Het lukt ze toch niet om die maatregelen in iedere bioscoop na te leven

  3. #3

    Standaard

    Ze zijn er alleen een beetje laat mee dan, want de film is al weer te downloaden op het net. Denk ook niet echt dat het hun lukt om dit te voorkomen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  4. #4

    Standaard

    ik zou zelf nooit een "screener" kijken,.. een dvd rip vind ik wat anders,... ook al mag dat niet,...

  5. #5

    Standaard

    Ik had hem al op VCD kunnen hebben. De kwaliteit was zo beroerd dat ik dat niet heb gedaan en het is ook veel leuker om een film voor het eerst in de bioscoop te zien.

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  6. #6

    Standaard

    hoorde net op de radio dat Warner Bros. pissed is omdat HP2 gewoon op het net te downloaden is....

    ik heb geen medelijden btw

    ik wacht toch wel op de dvd versie, ik hou niet van vcd.

  7. #7

    Standaard

    Dus volgens dat bericht wordt ik in de bios gefoullieerd op camera's?
    Zou ik mijn geweer en handgranaat wel mee naar binnen mogen nemen?
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  8. #8

    Standaard

    Laat ze zelf maar komen de zalen komen controleren, want het personeel heeft wel wat anders te doen.

  9. #9
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Laat ze zelf maar komen de zalen komen controleren, want het personeel heeft wel wat anders te doen.
    dat vind ik nou ook ja en ben ik dit dus helemaal met je eens
    maar tot nu toe gaat het altijd al zo dat er films van tevoren al op het net te zien zijn, hetzij in slechte kwaliteit, dus dit zal ook altijd wel zo blijven ook
    maar buiten dat wil ik een film nog niet eens op deze manier zien omdat je totaal niet van kwaliteit kan spreken op deze manier

  10. #10

    Standaard

    Leuk bericht, maar zoals vermeld: Hij is al volop te krijgen.

    Zelf hoef ik niet want ik hoef geen screeners, maar vele gasten om me heen hebben hem hierdoor al gezien.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  11. #11

    Standaard

    Mischien een hartstikke domme vraag mijnerzijds, maar als de film 21 november wereldwijd in premiëre gaat, hoe is het dan gvd mogelijk dat die film al op het net staat.
    Laten ze dat lek maar eens eerst dichten en pas daarna gaan praten over het gaan lastig vallen van bioscoopbezoekers.
    Ik vind dit allemaal zo vreemd, ik geloof dat de two towers ook al reeds te downloaden is???????????????

  12. #12

    Standaard

    Two Towers nog niet, Harry Potter wel.

    Het hoe of wat weet ik er verder niet van, alleen dat dit toch heel dom is van de filmmaatschappijen / bioscopen.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  13. #13

    Standaard

    HP2 zal toch miljoenen opleveren, en er zullen altijd mensen zijn die de film downloaden en toch maar besluiten om het te zien in de bioscoop of te huren/kopen op dvd. Het maakt allemaal niks uit. En p2p is gewoon handig, punt uit.

  14. #14

    Standaard

    Net gelezen:

    Illegale kopie Harry Potter al op internet

    14-11-2002, Ondanks de zeer strenge voorzorgsmaatregelen is er toch al een week voor de Nederlandse première van 'The Chamber of Secrets' een illegale en niet ondertitelde versie van internet te downloaden. Hoe iemand het toch voor elkaar heeft gekregen om een kopie op internet te zetten is een raadsel want ook tijdens de voorvertoningen voor de pers golden enorm strenge beveiligingsmaatregelen. Distributeur Warner Bros is zeer geschrokken van de illegale kopie en heeft meteen opdracht gegeven uit te zoeken waar de kopie vandaan komt. Ook al is het geen kopie van goede kwaliteit en zullen de meeste mensen de film toch op het witte doek willen bewonderen, toch is Warner Bros naar eigen zeggen helemaal niet blij met de actie. Ook zullen er nu voor de bioscoopbezoeker strengere veiligheidsmaatregelen komen. Zo zullen jassen en tassen gecontroleerd worden op camera's en zal er extra bioscooppersoneel aanwezig zijn.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Laat ze zelf maar komen de zalen komen controleren, want het personeel heeft wel wat anders te doen.
    Dit vind ik echt onzin! Dus het personeel zou me gewoon toen moeten laten als ik een videocamera bij zou hebben, want ze hebben wel wat beters te doen! Kleine moeite, ze hebben toch steeds anderhalf uur niks te doen! Kunnen ze die 15 minuten wel even wat werk bij hebben!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Dit vind ik echt onzin! Dus het personeel zou me gewoon toen moeten laten als ik een videocamera bij zou hebben, want ze hebben wel wat beters te doen! Kleine moeite, ze hebben toch steeds anderhalf uur niks te doen! Kunnen ze die 15 minuten wel even wat werk bij hebben!

    Tommy!
    Jij weet duidelijk niet wat er in een bioscoop allemaal gedaan moet worden. Steeds anderhalf uur niks doen. Ja, als alle films op dezelfde tijd zouden starten, maar dat komt dus nooit voor (crowdcontrol). Als er om de 15 minuten een film start en ook één of meerdere zalen en wc's schoon gemaakt moeten worden heb je dus geen tijd om ook nog klanten te gaan visiteren (fouileren mag alleen de politie) op foto- of video-apparatuur. Dat zou te veel ophouden. En tijdens de voorstelling controleren is al helemaal ondoenlijk. Misschien steeksproefsgewijs, maar verder niet.

  17. #17

    Standaard Re: Stenge beveiliging tegen copieren Harry Potter 2

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Stenge beveiliging tegen copieren Harry Potter 2[/b]
    Grappen maken over een tiepvoud is nooit grappig.

    Maarre ... ik vraag me toch af wat steng nou toch betekent? Vooral omdat ie door een ezelshoofd wordt vastgehouden.

    http://www.vaartips.nl/extra/steng.htm
    NOMEN DOMINII HABEO ERGO SUM

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Jij weet duidelijk niet wat er in een bioscoop allemaal gedaan moet worden. Steeds anderhalf uur niks doen. Ja, als alle films op dezelfde tijd zouden starten, maar dat komt dus nooit voor (crowdcontrol). Als er om de 15 minuten een film start en ook één of meerdere zalen en wc's schoon gemaakt moeten worden heb je dus geen tijd om ook nog klanten te gaan visiteren (fouileren mag alleen de politie) op foto- of video-apparatuur. Dat zou te veel ophouden. En tijdens de voorstelling controleren is al helemaal ondoenlijk. Misschien steeksproefsgewijs, maar verder niet.
    Ik spreek dan meer voor de grote bios bij ons in Tilburg, en die heeft maar 1 zaal! Dat is de bios waar de grote kaskrakers als Harry Potter enzo worden gedraaid! Als ze dan een hele tijd gedraaid hebben gaan ze naar de andere bios bij ons in Tilburg en die heeft wel meer zalen! Maar op het moment dat ie daar draait zijn de meeste er al geweest en is die beveiliging niet meer zo nodig omdat het nieuwe er al af is! Dus ja, ze hebben ongeveer anderhalf uur niet veel te doen, wat vegen enzo!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  19. #19

    Standaard

    Ja, met 1 zaal is het inderdaad mogelijk. Maar de maatschappij waar ik voor werk hebben in Den Haag 5, 6 en 8 zalen. Maal 4 voorstellingen per dag is dus respectievelijk 20, 24 en 32 voorstellingen, die ook nog eens asynchroon starten.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Ja, met 1 zaal is het inderdaad mogelijk. Maar de maatschappij waar ik voor werk hebben in Den Haag 5, 6 en 8 zalen. Maal 4 voorstellingen per dag is dus respectievelijk 20, 24 en 32 voorstellingen, die ook nog eens asynchroon starten.
    Ja, dan word het al wat moeilijker! Maar als er geen camera's binnen mogen moet je toch zoiezo opletten dat dat niet gebeurd, of zie ik dan nou verkeerd!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  21. #21

    Standaard

    Opletten ok. Maar om klanten te gaan ondervragen en bespioneren is geen tijd (en geen geld).

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Opletten ok. Maar om klanten te gaan ondervragen en bespioneren is geen tijd (en geen geld).
    Nou ja, geen geld! WB snapt natuurlijk wel dat de bioscopen ontzettend veel verdienen aan zo'n film als Harry Potter, en het is natuurlijk ook in positieve zin voor de bioscopen als er geen films in de zaal van worden gemaakt want als ie gewoon te downloaden is lopen die natuurlijk ook veel inkomsten mis! Het is maar hoe je het bekijkt!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  23. #23

    Standaard

    De filmmaatschappijen verdienen 80% per kaartje, dus zijn zij er meer bij gebaat de film te beveiligen dan de bioscopen. Kortom laten zij dan maar de beveiliging regelen!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    De filmmaatschappijen verdienen 80% per kaartje, dus zijn zij er meer bij gebaat de film te beveiligen dan de bioscopen. Kortom laten zij dan maar de beveiliging regelen!
    Ja, op zich wel! Maar lijkt me niet echt te realiseren om over heel de wereld te gaan beveiligen!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  25. #25

    Standaard HP2

    Weet iemand die link dan¿
    "We're Running out of Time"

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •