De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ultraviolet (UV Code's)

    Ultraviolet, a cloud movie locker once hailed as Hollywood’s best bet to get consumers hooked on digital movies, is shuttering. The Digital Entertainment Content Ecosystem (DECE), the industry consortium that has been tasked with running Ultraviolet, will shut down the service on July 31.

    Bron: variety.com https://variety.com/2019/digital/new...wn-1203123898/

  2. #2

    Standaard

    Ik heb die dingen nooit gebruikt, om dezelfde reden dat ik Netflix series op blu-ray koop. Je weet nooit wanneer het plots verdwijnt
    You are free to do as we tell you!

  3. #3

    Standaard

    Je bibliotheek verdwijnt niet, maar kun je bijvoorbeeld bij flixster blijven kijken.

  4. #4

    Standaard

    Dát is nu precies wat ik aan die hele streaming-crap verwijt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    We richten ons tot u omdat de UltraViolet-service op 31 juli 2019 ophoudt te bestaan. U ontvangt dit bericht omdat u zich heeft aangemeld bij een UltraViolet-bibliotheek of bij een dienst die een UltraViolet-bibliotheek u levert.

    Wat betekent dit voor u?
    • Tussen 31 januari en 31 juli 2019
      • U zult uw UltraViolet-films en tv-programma's behouden via de aanbieder(s) waaraan u uw UltraViolet-bibliotheek gekoppeld heeft.
      • U kunt nieuwe films en tv-shows blijven aanschaffen, alsmede digitale codes blijven inwisselen door de instructies daarvoor te volgen. Afhankelijk van de aanbieder kunnen deze nieuwe aankopen al dan niet aan uw UltraViolet-bibliotheek worden toegevoegd.
      • Als u uw UltraViolet-bibliotheek aan meer aanbieders verbindt, kunt u uw toegang tot uw bibliotheek maximaliseren en mogelijke verstoringen helpen voorkomen.

    • Na de sluitingsdatum
      • Uw UltraViolet-bibliotheek wordt automatisch gesloten en in de meeste gevallen blijven uw films en tv-shows toegankelijk bij eerder verbonden aanbieders.
      • U kunt doorgaan met het online aanschaffen en codes inwisselen, maar deze codes zijn mogelijk alleen verkrijgbaar via die aanbieder en worden niet toegevoegd aan uw UltraViolet-bibliotheek.



    Wat moet u nu doen?
    • Log u zo snel mogelijk aan op myuv.com en kies Anbieterdienste om de aanbieders te verifiëren waaraan u uw UltraViolet-bibliotheek hebt verbonden. Als uw bibliotheek momenteel niet is verbonden met een winkel of als u deze wilt verbinden met andere deelnemende aanbieders, selecteert u een of meer aanbieders waaraan u uw UltraViolet-bibliotheek wilt verbinden.
    • Ontbind of sluit uw UltraViolet-bibliotheek niet, omdat UltraViolet en aanbieders samen zullen werken aan optimale en voortdurende toegang tot films en tv-shows.


    Kijk uit naar verdere communicatie van UltraViolet en uw aanbieders in de komende maanden, aangezien sommige providers vóór 31 juli de verbinding met UltraViolet zullen verbreken.

    Sommige details kunnen worden bijgewerkt, dus bezoek myuv.com/faq regelmatig voor de meest actuele informatie en antwoorden op veelgestelde vragen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dát is nu precies wat ik aan die hele streaming-crap verwijt...
    Precies, dit is hoe ze het vertrouwen slopen. Een titel met UV kost meer en vervolgens kun je het op vrij weinig devices kijken en is de toegang ook nog eens eindig.
    Ik had eigenlijk gehoopt dat ze het in NL op den duur zouden opvolgen met movies anywhere zoals in de US, maar we worden dus weer echt genaaid.

  7. #7

    Standaard

    Ik gebruik die codes eigenlijk ook niet. Eén of twee keer gedaan, maar het is allemaal zo omslachtig. Je moet de speciale app van de aanbieder gebruiken en als die niet verder ontwikkeld wordt, dan ben je alles 'kwijt'. Waarom kun je de film niet gewoon downloaden in een generiek formaat naar je tablet of computer zodat die door iedere willekeurige speler afgespeeld kan worden? Bovendien bleek vaak dat als je de Blu-ray had aangeschaft, de download slechts in SD-formaat was. Geen wonder dat dit nooit een succes geworden is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    "Gebruikers van Flixster Video kunnen hun aangekochte films naar Google Play migreren". Ik kan me niet herinneren dat ik bij Flixster ooit een film gekocht heb, wel getracht om deze via zo'n digitale code bij zo'n Blu-ray te downloaden, maar dat ging meestal zo traag dat ik dat opgegeven heb. En die ene keer dat dit wel lukte, zaten er geen Nederlandse ondertitels bij, hoewel de code bij een Nederlandse uitgave zat. Die onwrikbare koppeling van digitale producten aan dit soort diensten is gedoemd om te mislukken, dat blijkt nu wel weer. En Google Play ga ik dus niet gebruiken want ik probeer het aantal Google-diensten zo laag mogelijk te houden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    "Gebruikers van Flixster Video kunnen hun aangekochte films naar Google Play migreren". Ik kan me niet herinneren dat ik bij Flixster ooit een film gekocht heb, wel getracht om deze via zo'n digitale code bij zo'n Blu-ray te downloaden, maar dat ging meestal zo traag dat ik dat opgegeven heb. En die ene keer dat dit wel lukte, zaten er geen Nederlandse ondertitels bij, hoewel de code bij een Nederlandse uitgave zat. Die onwrikbare koppeling van digitale producten aan dit soort diensten is gedoemd om te mislukken, dat blijkt nu wel weer. En Google Play ga ik dus niet gebruiken want ik probeer het aantal Google-diensten zo laag mogelijk te houden.
    Flixster werkt bij me erg goed, alhoewel ik het weinig gebruik op tablet of mobiel. Google play werkt op mijn tv's dus kan ik overal straks naar deze films kijken. Dat vind ik wel mooi. En zo te zien dan ook in 4K.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •