De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard sensation cd+dvd weinig tot geen info op disc en hoes mag dit?

    Ik ben op het moment zo veel mogelijk cd compalaties aan het verzamelen van senastion (white). Nu zitten hier ook een paar cd+dvd versies tussen.
    https://www.discogs.com/search/?q=se...2Fdvd&type=all

    En wat me op valt als ik naar zo'n cd+dvd versie bekijk is dat er geen standaard info die normaal op de achterkant van een dvd/blu ray hoes staat op staat.
    Om er achter te komen welk audio formaat ze gebruiken moet ik via de speler kijken welke audio track er word afgespeeld. Verder is er geen regio, tijd, en eventuele sub info op de hoes.

    Is het niet standaard verplicht om dit te vermelden op de hoes?
    Ik heb hier nooit bij stil gestaan. Kan iemand mij aangeven hoe het zit met de info op de hoes van een dvd/bluray disc. DIt zijn van die feitjes die wel graag wil weten. In de praktijk doe ik er niets mee maar nee heb ik ja kan ik krijgen.

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij zijn hier geen regels voor. Minimaal zal het natuurlijk moeten beschikken over een barcode, al dan niet als sticker. Je ziet ook wel eens CD's waar niet eens de naam van de artiest of titel op staat.

  3. #3

    Standaard

    Het is inderdaad nogal gebruikelijk dat bij DVD's die bij een CD zitten, de informatie niet compleet is. Ik vind het wel belangrijk om te weten of het een PAL of NTSC versie is, en dat staat er regelmatig niet bij, soms ook niet bij muziek DVD's zonder CD.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •