De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Chucky is terug! De eerste teaser-trailer van Child's Play - vanaf 20 juni in de bioscoop

    Chucky is terug! De eerste teaser-trailer van Child's Play - vanaf 20 juni in de bioscoop

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Chucky is helemaal niet terug Ludo, want de pop heet in deze remake geen Chucky, maar Buddi:

    https://www.filmtotaal.nl/nieuws/64332

  3. #3

    Standaard

    In het persbericht wordt door Dutch Filmworks de pop "Chucky" genoemd. Ook op andere websites wordt ie meestal Chucky genoemd (Wikipedia bv). In Argentinië heet de film: Chucky: El muñeco diabólico
    En ik denk dat bij de meeste mensen "Chucky" eerder een belletje doet rinkelen dan "Buddi".
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Toen ik From the producers of 'It' zag staan had ik er al geen vertrouwen meer in. Geen idee trouwens wie die pop op de poster is, maar het is dus absoluut geen Chucky of Buddi zonder medewerking van Don Mancini en Brad Dourif, wat men ook beweert.

  5. #5

    Standaard

    Don Mancini en Brad Dourif hebben inderdaad aangegeven geen interesse te hebben in een reboot/remake en zijn dan ook niet betrokken bij deze nieuwe film.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •