Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DC / Marvel Cinematic Universe Bluray's: 3D? Slipcover?

    Ik wil mijn collectie Blurays van de "Marvel Cinematic Universe" verder aanvullen, maar liefst met de 3D versies van de films. Als daar ook een versie met kartonnen slipcover van uitgekomen is, zou ik ook liefst die versie hebben. Maar ik heb geen volledig zich op wat er al dan niet in 3D uitgekomen is en wat al dan niet met slipcover. Ik heb het hier enkel over de R2 Benelux uitgaves, dus met Nederlandstalige print op de cover.

    Dit zijn de films uit de universe. Ik heb van diegenen die ik reeds heb, of waarvan ik het weet, de info bijgezet. Kunnen jullie me helpen die lijst te vervolledigen. Dank bij voorbaat voor de info!

    1 Phase One

    - Iron Man (2008) => Geen 3D - Geen Slipcover
    - The Incredible Hulk (2008) => Geen 3D - Geen Slipcover
    - Iron Man 2 (2010) => Geen 3D - Geen Slipcover
    - Thor (2011)=> Wel 3D - Geen Slipcover
    - Captain America: The First Avenger (2011) => Wel 3D - Geen Slipcover + Steelbook 3D uitgave
    - Marvel's The Avengers (2012) => Wel 3D - Geen Slipcover

    2 Phase Two

    - Iron Man 3 (2013) => Wel 3D - Wel slipcover
    - Thor: The Dark World (2013) => Wel 3D - Geen Slipcover
    - Captain America: The Winter Soldier (2014) => Wel 3D - Geen Slipcover
    - Guardians of the Galaxy (2014) => Wel 3D - Geen Slipcover
    - Avengers: Age of Ultron (2015) => Wel 3D - Geen Slipcover
    - Ant-Man (2015) => Wel 3D - Geen Slipcover

    3 Phase Three

    - Captain America: Civil War (2016) => Wel 3D - Geen Slipcover
    - Doctor Strange (2016) => Wel 3D - Geen slipcover - Geen Slipcover
    - Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017) => Wel 3D - Geen Slipcover
    - Spider-Man: Homecoming (2017)=> Wel 3D - Geen Slipcover + Niet 3D Steelbook uitgave (met magneet-logo)
    - Thor: Ragnarok (2017) => Wel 3D - Wel slipcover
    - Black Panther (2018) => Wel 3D - Wel slipcover
    - Avengers: Infinity War (2018) => Wel 3D - Wel slipcover
    - Ant-Man and the Wasp (2018) => Wel 3D - Wel slipcover
    Laatst aangepast door TomVDJ : 03-09-2019 om 16:52

  2. #2

    Standaard

    - Iron Man (2008) GEEN 3D
    - The Incredible Hulk (2008) GEEN 3D
    - Iron Man 2 (2010) GEEN 3D
    - Thor (2011)
    - Captain America: The First Avenger (2011) WEL 3D
    - Marvel's The Avengers (2012) WEL 3D

    2 Phase Two

    - Iron Man 3 (2013) => 3D - Wel slipcover
    - Thor: The Dark World (2013) WEL 3D
    - Captain America: The Winter Soldier (2014) WEL 3D
    - Guardians of the Galaxy (2014) WEL 3D
    - Avengers: Age of Ultron (2015) WEL 3D
    - Ant-Man (2015) WEL 3D

    3 Phase Three

    - Captain America: Civil War (2016) WEL 3D
    - Doctor Strange (2016) => 3D - Wel slipcover
    - Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017) WEL 3D
    - Spider-Man: Homecoming (2017) WEL 3D
    - Thor: Ragnarok (2017) WEL 3D
    - Black Panther (2018) => 3D - Wel slipcover
    - Avengers: Infinity War (2018) => 3D - Wel slipcover
    - Ant-Man and the Wasp (2018) WEL 3D
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    Thor (2011) is er ook in 3D.

  4. #4

    Standaard

    Thanks! 3D is ondertussen ingevuld. Nu nog de slipcovers (ik bedoel dan of ze in het begin met slipcover uitgekomen zijn, want een aantal films is ondertussen zonder slipcover heruitgegeven).

  5. #5

    Standaard

    Phase 2 had alleen Iron Man 3 een slipcover. Doctor Strange had volgens mij geen slipcover, in ieder geval die van mij niet en ik had hem op dag release gekocht. Phase 3 t/m Spider-man geen slipcover, daarna weet ik het niet, want ben ik op UK releases overgestapt.

  6. #6

    Standaard

    Je hebt gelijk. Ik heb mijn Doctor Strange uit de kast gehaald, en deze had toch geen slipcover. Geen idee waarom ik dacht van wel...

  7. #7

    Standaard

    Thor Ragnarok 3D heeft ook een slipcover. Ant-man and the Wasp ook btw.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Thor Ragnarok 3D heeft ook een slipcover. Ant-man and the Wasp ook btw.
    Inderdaad. 'k Heb ondertussen Ant-man and the Wasp, Avengers Infinity War en Black Panther nog in perfecte staat met slipcover in de twee lokale Media Markten gevonden. Rognarok nog niet, maar die moet nog wel te vinden zijn.

    Ik heb zowat rondgezocht naar tweedehands versies van de andere films, en ik denk dat al de anderen geen slipcover hadden. Ik hoop dat er op het forum wel iemand is die alle films meteen toen ze uitgegeven zijn, gekocht heeft, en dus kan bevestigen of ze al dan niet met slipcover uitgekomen zijn?

  9. #9

    Standaard

    Tja, geen idee. Ik heb alle versies los gekocht vorig jaar zomer, toen waren ze 14,99 ps bij de Wehkamp. Wel een goeie deal dacht ik zo. Maar allemaal zonder slipcover geloof ik, behalve die ik noemde. Zal nog eens checken.

  10. #10

    Standaard

    Tm Spiderman geen slip. Maar daar heb ik de 3D versie niet los maar in een UHD/3D combo.

  11. #11

    Standaard

    Van Spiderman heb ik de steelbook met de magneet. Ik denk niet dat ik die ga inruilen voor de 3D. Ik denk idd ook dat de 3D versie nooit een slipcover had hier.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Van Spiderman heb ik de steelbook met de magneet. Ik denk niet dat ik die ga inruilen voor de 3D. Ik denk idd ook dat de 3D versie nooit een slipcover had hier.
    Ja die heb ik ook. Verkeerd geprijsd in Frankrijk bij Fnac, slechts 11,99. Vonden ze bij de kassa niet grappig. Ik wel.

  13. #13

    Standaard

    LOL, ook ooit voorgehad met een computergame bij MediaMarkt: geprijsd aan € 9,99 ipv € 29,99. Scande aan de kassa wel € 29,99, maar ik merkte op dat dit niet de prijs op het etiket was. Ik heb hem zonder veel discussie voor € 9,99 meegekregen. De week erna was de game wel correct geprijsd .

  14. #14

    Standaard

    Iemand die kan bevestigen dat Thor in de Benelux in 3D versie uitgekomen is? Volgens mij is deze enkel in de UK / buitenland in 3D uitgekomen, maar niet hier. Ik vind in ieder geval geen Benelux uitgave terug van Thor in 3D...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Iemand die kan bevestigen dat Thor in de Benelux in 3D versie uitgekomen is? Volgens mij is deze enkel in de UK / buitenland in 3D uitgekomen, maar niet hier. Ik vind in ieder geval geen Benelux uitgave terug van Thor in 3D...
    Ik heb hem rond uitkomst gekocht bij bol.com volgens mij. EAN: 8714865332535

  16. #16

    Standaard

    Maar dit is een UK uitgave (er staan bijvoorbeeld geen NL ondertiteling bij in de omschrijving). Idem met Ant-Man. Daar vind ik ook geen Benelux 3D uitgave van...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Iemand die kan bevestigen dat Thor in de Benelux in 3D versie uitgekomen is? Volgens mij is deze enkel in de UK / buitenland in 3D uitgekomen, maar niet hier. Ik vind in ieder geval geen Benelux uitgave terug van Thor in 3D...
    Ja, hwb wm hier staan.

  18. #18

    Standaard

    Yep, 'k heb hem toch gevonden. EAN nummer 8714865332535 is toch een Benelux uitgave. Info op bol.com lijkt niet volledig te zijn...

    Vraagje: heeft Thor 3D slipcover? Ik denk het niet, maar iemand die hem staan heeft, kan dit misschien bevestigen?

    Iemand die het EAN nummer van Ant-Man (de eerste) 3D heeft?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, hwb wm hier staan.
    Kapotte e?

    Ant-man 3D: 8717418463519

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Yep, 'k heb hem toch gevonden. EAN nummer 8714865332535 is toch een Benelux uitgave. Info op bol.com lijkt niet volledig te zijn...

    Vraagje: heeft Thor 3D slipcover? Ik denk het niet, maar iemand die hem staan heeft, kan dit misschien bevestigen?

    Iemand die het EAN nummer van Ant-Man (de eerste) 3D heeft?
    Moet je niet leverbare producten aanzetten, dan zie je ze wel.

  21. #21

    Standaard

    'k Heb even het lijstje geupdate (voor wie het nog zou interesseren . Vanaf Thor kwamen de films dus allemaal in 3D uit, waarvan er 5 met een slipcover. Daarnaast kwamen de eerste Captain America en Spiderman Homecoming ook nog in een steelbook versie uit. Ik denk dat dit wel een redelijk compleet overzicht is van de Marvel films uitgaves in de Benelux (als we de gewone 2D versies even buiten beschouwing laten, want daarvan is er volgens mij nooit ééntje met slipcover of in speciale versie uitgekomen in de Benelux, de steelbook van Spiderman buiten beschouwing gelaten).

  22. #22

    Standaard

    Thanks voor het overzicht....of niet want nu moet ik op zoek naar de slipcover van Iron Man3 3D...

  23. #23

    Standaard

    Je zou om het compleet te maken nog de Ant-Man and the Wasp (2018) UHD + blu-ray erbij kunnen zetten .

  24. #24

    Standaard

    Even dit draadje omhoog schuppen omdat ik er geen nieuw voor wou maken.

    Zelfde vraag over een film uit het DC universe: had de 3D versie van Justice League een slipcover als deze hier voor het eerst uitkwam? Ik heb toen de limited digibook versie gekocht met de DVD en Bluray in (met lenticular voorkant en boekje), en kan me niet meer herinneren hoe de Bluray + 3D Bluray er uit zag. Momenteel vind ik deze enkel zonder slipcover terug, maar er zijn veel van die films die nu zonder slipcover verkocht worden, maar bij de initiële release wel een slipcover hadden. Iemand een idee hoe dit zat met Justice League?

  25. #25

    Standaard

    Nevermind. Zonet de 3D versie van Justice League opgepikt in de lokale Carrefour. MET slipcover, dus .

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •