De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alita: Battle Angel (Bioscoop)

    Alita: Battle Angel (Bioscoop)

    Alita: Battle Angel bestaat vooral veel uit spektakel en heel weinig uit inhoud

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 22-02-2019 om 07:12

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Alita: Battle Angel (Bioscoop)

    Alita: Battle Angel bestaat vooral veel uit spektakel en heel weinig uit inhoud

    Lees dit artikel
    De link ook

    Pagina niet gevonden

    De pagina waar je naar op zoek was, bestaat helaas niet. Je kunt teruggaan naar de vorige pagina of naar de homepagina van Alles over Film.

    Dinsdag geweest en erg genoten! Alleen de opzet naar een sequel stoorde me een beetje.

  3. #3

    Standaard

    Excuus, iets te vroeg gepubliceerd. Link is vanaf middernacht actief.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dinsdag geweest en erg genoten! Alleen de opzet naar een sequel stoorde me een beetje.
    Kan je ook als een open eind zien...

    Heb m gisteren gezien in de nieuwe laser IMAX zaal aan t spui in Den Haag.
    Vond t een heerlijke film en kijk er nu al naar uit om m thuis op UHD te zien!
    Want hoewel die laser IMAX een aardige stap voorwaarts is is thuis zwart pas echt zwart...

  5. #5

    Standaard

    Als hij op Blu-ray uit is ga ik hem checken.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb af en toe het idee dat ik een andere film heb gezien als ik een review lees. Of dat ik misschien heel anders (niet beter of slechter, maar anders) naar films kijk dan sommigen. Als ik in de review lees dat er "geen duidelijke rode draad" door het verhaal loopt, dan snap ik dat niet. Het ligt er toch duimendik bovenop dat het een ontdekkingstocht voor Alita is om te ontdekken wie ze is en wat haar verleden is?

    En natuurlijk is er aardig wat actie, maar er is (itt wat de review je vertelt) echt meer dan dat. Er is ook genoeg tijd om het karakter van Alita en haar gevoelens te ontwikkelen. Ik vind dan ook dat de film meer is dan "actie, actie en nog eens actie". Dan doe je de film toch echt te kort imo; zeker omdat de film daadwerkelijk een "ziel" in de vorm van de meer dan menselijke Alita.

    Visueel (3D was ook sterk) is er ook bizar veel te beleven; dit zal ongetwijfeld straks in de thuisbios een favoriet zijn van velen. De film ademt ook de liefde van de makers, die duidelijk hun ziel en zaligheid in de film gestoken hebben. Mij hebben ze in ieder geval te pakken, en zo te lezen anderen niet .

  7. #7

    Standaard

    Rogue is weer duidelijk een dagje vrij vandaag!

    Heb zelf regelmatig t idee dat ik een andere film heb bekeken als ik überhaupt de reviews nog lees...

    Wat er gebeurt in die zwevende stad zal me een worst wezen zolang er op de grond genoeg gebeurt voor een boeiend verhaal.
    Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig altijd alles maar wil weten. Zelfde verhaal als Snoke in Star Wars, ook daar wordt over geklaagd dat er maar weinig over bekend is gemaakt.
    Wat er is toch mis met een beetje mysterie??

    Alita maakte wat mij betreft genoeg groei mee om het tot een boeiend verhaal te maken.
    Tel daarbij de visuele pracht en praal en de bijzonder vormgegeven wereld bij op en je hebt toch een geweldig stukje escapisme?
    Voor mij is dat nog steeds de essentie van een sci-fi film kijken...

  8. #8

    Standaard

    Haha, was inderdaad vrij en ben lekker met de kinderen naar de film geweest. Daarna was ik benieuwd hoe de film hier geland was.
    Ik heb ook nog niets gemist hoor, je kreeg genoeg info voor nu en verdere (visuele) informatie werd duidelijk bewaard voor de de tweede film (die hopelijk nog eraan komt).

  9. #9

    Standaard

    ik deze film gezien goed verhaal ik snap niet dat die hier maar een 4 krijg

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door elvis Bekijk bericht
    ik deze film gezien goed verhaal ik snap niet dat die hier maar een 4 krijg
    Publiek score op Rotten is 94% dus je bent niet de enige die positief is.

  11. #11

    Standaard

    Volgde de strip en de tekenfilm prima. Goeie effecten voelde echt als alita: battle angel.
    Nu graag een Akira en Roujin Z met dit soort budgetten een 4 vind ik erg laag ik geef hem een 7.5

    Ja een open einde, zo hoort het bij deze specifieke adaptatie en geen vervolg graag. Past prima naast live action Gantz en Attack on Titan voor een film avondje.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •