De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DC Legends of Tomorrow (Seizoen 2) Blu-ray Slipcover?

    Onlangs heb ik de Blu-ray van het tweede seizoen van DC's Legends of Tomorrow besteld op internet. Mijn exemplaar heeft geen slipcover.
    Het eerste seizoen had echter wel een slipcover, net zoals eerder verschenen andere DC TV series.

    Ik zag vandaag in een winkel dat de Blu-ray's van andere DC TV series (Arrow, Supergirl, The Flash), die later uitgebracht zijn, allemaal wel een slipcover hebben. Legends of Tomorrow hadden ze helaas niet in de winkel.

    Nu vraag ik me af, hoort de Nederlandse uitgave van Legends of Tomorrrow seizoen 2 wel een slipcover te hebben?

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de Seizoen 1+2 box van legends en dat is een cover om twee losse, wellicht heeft de leverancier die gesplitst?
    You are free to do as we tell you!

  3. #3

    Standaard

    Ik heb seizoen 2 los met een kartonnetje eromheen.

  4. #4

    Standaard

    Meestal is het zo dat de eerste voorraad vaak wel een kartonnen hoesje heeft, maar bij een tweede levering of heruitgave niet meer.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Meestal is het zo dat de eerste voorraad vaak wel een kartonnen hoesje heeft, maar bij een tweede levering of heruitgave niet meer.
    Volgens mij is dat niet altijd zo, want ik wacht met series meestal tot ze een euro of 25 zijn of bij bol in 2 voor 1 etc zitten. En toch heb ik bij al mijn dc series van die hoesjes.
    You are free to do as we tell you!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert Bekijk bericht
    Volgens mij is dat niet altijd zo, want ik wacht met series meestal tot ze een euro of 25 zijn of bij bol in 2 voor 1 etc zitten. En toch heb ik bij al mijn dc series van die hoesjes.
    Dan is dat vaak nog oude voorraad die ze aan de straatstenen niet kwijt raken, lijkt me.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Wel jammer dat ik deze nu zonder hoesje heb en de rest allemaal met hoesje.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb deze gisteren in de MediaMarkt (in Oostakker, België) nog zien liggen met slipcover.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •