De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dark Matter en From Dusk Till Dawn (serie)

    Zeer irritant is momenteel dat sommige series maar deels of helemaal niet op blu-ray lijken uit te komen.

    Zoals Dark Matter en de From Dusk Till Dawn serie.

    From Dusk Till Dawn is in NL alleen S1 en S2 op blu-ray te krijgen en drie (slot) is zelfs niets eens op dvd te vinden.
    Dark matter heeft in de uk voor S1 en S2 blu-ray's maar S3 (ook slot) alleen op dvd.

    Weet iemand of de derde seizoenen van deze ergens anders zijn te krijgen zonder regio beperkingen etc. Ondertitel/talen etc boeit me niet zolang de originele Engelse soundtrack er maar op staat.
    Laatst aangepast door rmelkert : 03-03-2019 om 20:35
    You are free to do as we tell you!

  2. #2

    Standaard

    From Dusk Till Dawn season 3 is gewoon op amazon te krijgen. Of deze regiovrij is weet ik wel niet.

    https://www.amazon.com/Dusk-Till-Daw...gateway&sr=8-3

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    From Dusk Till Dawn season 3 is gewoon op amazon te krijgen. Of deze regiovrij is weet ik wel niet.

    https://www.amazon.com/Dusk-Till-Daw...gateway&sr=8-3
    Onderin bij Regions staat "All Regions". Dus de verwachting is regiovrij

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Onderin bij Regions staat "All Regions". Dus de verwachting is regiovrij
    Vertrouw nooit op amazon wat betreft productinformatie
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  5. #5

    Standaard

    Bedankt voor de info allemaal.

    Dark matter S3 is nu plots wel te krijgen op de duitse amazon. Is blijkbaar nu pas uitgebracht

    Wellicht moet ik maar een gokje wagen met From Dusk Till Dawn. Of iig eerst 1 en 2 kijken of het uberhaupt de moeite waard is.

    Heb inmiddels wel weer een ander missend seizoen 3, namelijk de bbc serie Humans.
    Alleen S1 en S2 in DE op BR zo ver ik kan vinden.
    Gek dat er in engeland zelf alleen dvd's van zijn.
    You are free to do as we tell you!

  6. #6

    Standaard

    Lees dit net : https://bluray.highdefdigest.com/420...asonthree.html
    Hier staat in dat deze release Region A locked is.

    Helaas is het een trent aan het worden van distributeurs om series op Blu-ray te beginnen, en af te maken op DVD of helemaal niet meer (bijvoorbeeld The Strain, laatste seizoen).
    Echt irritant....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  7. #7

    Standaard

    Wellicht maar eens kijken of ik mijn speler regio vrij kan krijgen dan.

    The Strain S4 is net op tv geweest, dus kan zijn dat de blu-ray uitgave daardoor is vertraagt, maar het feit dat er wel een dvd is geeft weinig hoop.
    You are free to do as we tell you!

  8. #8

    Standaard

    Ik heb de hele serie van Dark Matter (3 seizoenen) afgekeken en het is een serie die steeds maar leuker en leuker werd met elk seizoen. Helaas een (groot) open einde wat ik wel wist.

    Ik heb de Duitse set gekocht, die in een mooie uitklapbare box zit. Elk seizoen 2 discs. Het menu van seizoen 1 werkt niet altijd even goed (moet steeds opnieuw geluid en ondertitelings instellen) en op de ondertiteling is ook weleens wat op te merken (blijft soms te lang in beeld staan), maar daar val ik niet over. Erg leuk deel (en helemaal onverwacht) dat ze naar onze tijd op aarde komen ; dat plaatst de serie ook meteen in de tijd.


  9. #9

    Standaard

    Ik had vlak na mijn laatste bericht ook de Duitse set gekocht, geen ervaring met ondertitels daar ik die altijd uit laat. Enige 'min' punt waren de menu's in Duits maar was wel uit te komen.

    Als je benieuwd ben hoe het verder had gegaan dan zijn er op internet scripts te vinden van het geplande 4e seizoen.

    De originele bedenker van de serie had die toendertijd zelf gepost (uit protest oid)
    You are free to do as we tell you!

  10. #10

    Standaard

    Leuke tip!

    Ik zie hier al de eerste staan, zal de anderen wel opduiken. Gaat tot deel 5 volgens mij.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •