De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: First Man (UHD)

  1. #1

    Standaard First Man (UHD)

    First Man (UHD)

    Met First Man krijg je een eerste-klas reis naar de maan!

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 27-11-2019 om 09:44

  2. #2

    Standaard

    Heb de UHD net bekeken en moet zeggen, het ziet er inderdaad fraai en bij tijd en wijle indrukwekkend uit. Wel vond ik de film bij veel scènes erg donker, zodanig dat af en toe schaduwdetail verloren gaat. Normaal heb ik daar op mijn Samsung LED TV nooit zo veel last van, maar misschien ligt dat aan de manier van filmen. Ik wist ook niet dat mijn LED TV zwart zo diepzwart kon weergeven, dat verbaasde me dan wel weer. Leek haast wel een OLED TV .
    Kleuren zijn over het algemeen erg warm, met soms oranjekleurige huidtinten, maar wellicht is dat ook bewust gedaan om de sfeer van die tijd weer te geven. En je moet houden van continu schokkerige beelden. Neem niet weg dat deze film, zeker voor mensen zoals ik die destijds de maanlanding live op TV hebben meegemaakt, een feest van herkenning is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •