De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het onwaarschijnlijk waargebeurde verhaal van Billionaire Boys Club - vanaf 19 maart

    Het onwaarschijnlijk waargebeurde verhaal van Billionaire Boys Club - vanaf 19 maart op DVD en Blu-ray

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De film waarbij handig is weggemoffeld dat Kevin Spacey erin meespeelt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De film waarbij handig is weggemoffeld dat Kevin Spacey erin meespeelt.
    Ik twijfelde nog, moet ik dat gaan vermelden in het nieuwsbericht of niet
    Maar inderdaad, de - waarschijnlijk - laatste rol van Spacey voor een hele lange tijd.
    En de film met de onwaarschijnlijke opbrengst van $126 op de eerste dag van release

    Het is een beetje net nu als met de muziek van Michael Jackson, moet je deze film nu gaan bekijken of doodzwijgen?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    De regisseur had al aangegeven dat omdat Spacey een grote(re) rol (dan in All the Money in the World) had en ze geen budget over hadden voor reshoots ze geen andere mogelijkheid hadden om de vertolking van Spacey erin te houden. Leuk detail is dat deze film eerst is opgenomen, daarna pas Baby Driver (ook met Spacey en Elgort in de bhoofdrol) en dat deze film nu kritische vragen over zich heen krijgt en baby Driver niet, omdat die twee jaar eerder is uitgebracht. Hoe wrang...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    En de film met de onwaarschijnlijke opbrengst van $126 op de eerste dag van release
    Dit is uw kans om een impact te maken op de filmindustrie. Koop de film tien keer en verdubbel zijn recette
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •