De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald is vanaf 25 maart verkrijgbaar op DVD, Blu-ray en UHD

    Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald is vanaf 25 maart verkrijgbaar op DVD, Blu-ray en UHD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Heb 'm al binnen, en voor één keer krijgen we eens de better end of the deal. Wij krijgen de extended cut tenminste op een schijf, in de States moeten ze het met een digitale download stellen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Heb 'm al binnen, en voor één keer krijgen we eens de better end of the deal. Wij krijgen de extended cut tenminste op een schijf, in de States moeten ze het met een digitale download stellen.
    Tja, het is maar net hoe je het bekijkt. Wij krijgen vreemd genoeg dus niet eens de 3D-versie, terwijl die in de VS en Groot-Brittannië wel uitgebracht wordt. Ik weet dat jij aan de 3D-versie om persoonlijke redenen geen waarde hecht, maar ik juist wel. Wordt voor mij dus een import als deze informatie klopt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Net nog even gecheckt en ook in Nederland komt een 3D-versie op de markt.
    Onder meer te koop bij Bol.com

    Ik heb het ook toegevoegd aan het nieuwsbericht
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    gezien deze specs op de BD, zullen we wel weer worden afgescheept worden met een Engelse DD+ Atmos track
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Heb 'm al binnen, en voor één keer krijgen we eens de better end of the deal. Wij krijgen de extended cut tenminste op een schijf, in de States moeten ze het met een digitale download stellen.
    Klopt, dat mag ook wel eens gezegd worden!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    gezien deze specs op de BD, zullen we wel weer worden afgescheept worden met een Engelse DD+ Atmos track
    Het lijkt me deze keer toch een echte TrueHD-track te zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Ik ben mede vanwege de prijs voor de UK uitgave gegaan. 3D heeft NL subs, de 2D niet.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Net nog even gecheckt en ook in Nederland komt een 3D-versie op de markt.
    Onder meer te koop bij Bol.com

    Ik heb het ook toegevoegd aan het nieuwsbericht
    OK. Dank je wel. Vond het al zo vreemd. Nu nog een jaartje of zo wachten totdat de prijs rond de 20 euro zakt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Heb 'm al binnen, en voor één keer krijgen we eens de better end of the deal. Wij krijgen de extended cut tenminste op een schijf, in de States moeten ze het met een digitale download stellen.
    Ik lees op het forum van Blu-ray.com dat bij de Australische uitgave iedere keer dat er een toegevoegde scène begint 10 seconden "Deleted Scene" in beeld verschijnt en dat je dit niet kunt uitschakelen. Is dat bij onze uitgave ook zo?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik lees op het forum van Blu-ray.com dat bij de Australische uitgave iedere keer dat er een toegevoegde scène begint 10 seconden "Deleted Scene" in beeld verschijnt en dat je dit niet kunt uitschakelen. Is dat bij onze uitgave ook zo?
    Yep.

    Het zou eens van de eerste keer juist moeten zijn...

    On a positive note though: beide cuts bevatten Engelse Atmos.
    Laatst aangepast door Werner : 15-03-2019 om 23:22
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Yep.

    Het zou eens van de eerste keer juist moeten zijn...

    On a positive note though: beide cuts bevatten Engelse Atmos.
    Atmos kan me gestolen worden. Die beeldonderbrekingen lijken me veel irritanter.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Yep.

    Het zou eens van de eerste keer juist moeten zijn...

    On a positive note though: beide cuts bevatten Engelse Atmos.
    Begrijp ik het goed dat dat de film wel doorgaat, maar dat dan tijdelijk onderaan in beeld de tekst "Deleted Scene" staat?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Begrijp ik het goed dat dat de film wel doorgaat, maar dat dan tijdelijk onderaan in beeld de tekst "Deleted Scene" staat?
    Dat begrijp je goed.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Een screenshot, gevonden op het forum van Blu-ray.com, van hoe het eruit ziet:


  16. #16

    Standaard

    Screenshot uit mijn (nog te verschijnen) bespreking:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Wat idioot! Verpest de sfeer waarin je zit als kijker. Wat een lampje die dat heeft bedacht.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  18. #18

    Standaard

    Inderdaad. Ik zal het in mijn bespreking aanhalen en sanctioneren.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Dan ben ik benieuwd of de amerikanen het inderdaad wel zo slecht getroffen hebben.

    Als in die digitale download die melding niet in beeld komt, hebben wij (vind ik) dus niet the Better end of the deal !

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Dan ben ik benieuwd of de amerikanen het inderdaad wel zo slecht getroffen hebben.

    Als in die digitale download die melding niet in beeld komt, hebben wij (vind ik) dus niet the Better end of the deal !
    Bij de digitale download komt de melding ook steeds in beeld lees ik op het forum van Blu-ray.com.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Dan ben ik benieuwd of de amerikanen het inderdaad wel zo slecht getroffen hebben.

    Als in die digitale download die melding niet in beeld komt, hebben wij (vind ik) dus niet the Better end of the deal !
    Zelfs dan is een fysieke kopie toch nog altijd te prefereren boven een downloadbaar iets dat morgen misschien verdwijnt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #22

    Standaard

    Jammer van die 'deleted scene' in het beeld. Maar ik denk dat de extended cut gezien wordt als een extra om je zoals de regisseur zegt (intro) om de kijker inzicht te geven in het proces van het bewerken van een ruwe film tot film. De bioscoop cut is dan mogelijk de beoogde cut. Overigens de extended cut is enkel beschikbaar op een extra blu-ray. de andere versies zijn de bioscoop cut.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Jammer van die 'deleted scene' in het beeld. Maar ik denk dat de extended cut gezien wordt als een extra om je zoals de regisseur zegt (intro) om de kijker inzicht te geven in het proces van het bewerken van een ruwe film tot film. De bioscoop cut is dan mogelijk de beoogde cut. Overigens de extended cut is enkel beschikbaar op een extra blu-ray. de andere versies zijn de bioscoop cut.
    Zit die extended cut op die Franse 4k+3d combi Pieter?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik ben mede vanwege de prijs voor de UK uitgave gegaan. 3D heeft NL subs, de 2D niet.
    Toch wel vreemd, de extended version heeft namelijk weer wel Nederlandse ondertiteling.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zit die extended cut op die Franse 4k+3d combi Pieter?
    Ja, als extra blu-ray. Het is een 4 disc set.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •