Bekijk uitslag poll: Moet Ian McKellen de nieuwe Dumbledore worden in Harry Potter 3?

Stemmers
43. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja, uitstekend idee!

    17 39,53%
  • Nee, laat maar....

    9 20,93%
  • Maakt mij niks uit...

    17 39,53%
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 50 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wordt Ian McKellen Dumbledore in Harry Potter 3?

    Wordt Ian McKellen Dumbledore in Harry Potter 3?

    Ze zitten er maar mooi mee in hun maag, de producenten van de Harry Potter films. Wie moet toch Dumbledore Richard Harris gaan vervangen vanaf Harry Potter 3?

    In eerste instantie deden geruchten de ronde dat Christopher Lee de gedoodverfde vervanger van de overleden Richard Harris zou werden. Hardnekkige geruchten waren het tot ze door Lee zelf ontzenuwd werden. Hoewel Lee ooit gevraagd was voor de rol van Dumbledore, werd hij woest toen verhalen de wereld in werden geholpen dat hij in onderhandeling was met de producent en regisseur Chris Columbus.

    Dat sprookje werd dus vrij snel de wereld uit geholpen. Inmiddels is Lee’s Lord of the Rings collega Ian McKellen de naam die de ronde doet. Volgens een Harry Potter insider zoeken de producenten naar iemand die de leeftijd, de zwaarte en het charisma heeft om een rol als die van Dumbledore in te vullen en Ian McKellen is ruim voorzien van alledrie die eigenschappen. McKellen's woordvoerder heeft tot nu toe nog geen commentaar willen geven op de geruchten.

    IMDB.com
    -----------
    Persoonlijk vind ik dit een perfecte keuze. In het begin zag ik het verschil niet eens, ik dacht dat het dezelfde was

  2. #2

    Standaard Re: Wordt Ian McKellen Dumbledore in Harry Potter 3?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    McKellen's woordvoerder heeft tot nu toe nog geen commentaar willen geven op de geruchten.
    McKellen zelf wel: "nee".

    (http://www.theonering.net/perl/newsview/8/1037127228)
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

    Standaard

    lekker boeiend ................. NOT

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    lekker boeiend ................. NOT
    Wat is dit nu weer voor een post??
    Slaat werkelijk nergens op.
    Er zijn hier misschien mensen die dat wel interessant vinden....

  5. #5

    Standaard

    Volgens mij wordt de nieuwe dumbledore toch wel Christopher Lee, die zou aanvankelijk al vanaf de eerste film het worden maar had toen geen tijd, hij wil het alleen nog niet toegeven denk ik.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  6. #6

    Standaard Re: Wordt Ian McKellen Dumbledore in Harry Potter 3?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Wordt Ian McKellen Dumbledore in Harry Potter 3?
    Kan iemand mij er even aan herrineren wie Dumbledore is, heb de film gezien maar kan het zo niet voor de geest halen! Alvast bedankt!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  7. #7

    Standaard

    Die man met die grote witte baard (zo duidelijk genoeg?)
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Die man met die grote witte baard (zo duidelijk genoeg?)
    Pfoe, nu weet ik het helemaal niet meer! Kun je niet wat specifieker zijn,!

    Tommy!

    Ps:Thnx!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  9. #9

    Standaard

    Ik vind Christopher Lee wel het meest geschikt, maar ja, ik ben geen casting director. Ben benieuwd wie het woord.

  10. #10

    Standaard

    Post op de Christopher Lee message board door de administrator v/d message board :
    http://christopherleeweb.com

    Mr Lee speaking from Vienna said that he is upset at being linked with the role so soon after Harris death.

    He says people are congratulating him in the street for getting the role as Professor Albus Dumbledore.

    But he says he hasn't been approached by Warner Bros and doesn't know where the rumors have come from.

    "I wasn't approached about replacing Richard and it also wasn't true that the role in the first film only went to Richard after I turned it down. I was never asked, and I don't know where these rumors have come from, but I find it all a bit distasteful so soon after his death.

    "The only thing that is sure is that I will be in both of the next two Lord of the Rings movies, and I am considering three of four other interesting roles."
    Voorlopig geen Christopher Lee dus in Harry Potter.

  11. #11

    Standaard

    Vind persoonlijk Harry Potter geen super film , maar als Christopher Lee erin komt te spelen word het meteen een stuk intressanter aangezien hij aan een nieuwe jeugd is begonnen (Star Wars deel II en III en de LoTR trilogie) hoop ik wel dat hij wil!


  12. #12

    Standaard

    Er is ook een gerucht dat Sean Connery hem gaat spelen.
    Mc Kellen zou wel goed zijn,maar hij speelt ook in LOTR en dat is een grote concurent van Harry Potter.
    Sean Connery heeft lang niets gedaan,dus kan wel weer wat gebruiken.
    Ik heb wel gestemt voor maakt me niet uit.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Er is ook een gerucht dat Sean Connery hem gaat spelen.
    Mc Kellen zou wel goed zijn,maar hij speelt ook in LOTR en dat is een grote concurent van Harry Potter.
    Sean Connery heeft lang niets gedaan,dus kan wel weer wat gebruiken.
    Ik heb wel gestemt voor maakt me niet uit.
    Ben ik het dus niet mee eens.
    Harry Potter is toch meer een jeugd/familie film.
    LOTR is dat duidelijk niet.

    Allebij fantasie, maar verschillend publiek.
    Dat wil niet zeggen dat ik niet naar Harry Potter ga.
    Dat doe ik stiekem wel.

  14. #14

    Standaard

    Als Sir Ian hem zou spelen dan zou HP qua acteerprestaties er zo'n 500% op vooruit gaan.

  15. #15

    Standaard

    Ik denk niet dat het verstandig is om McKellen Dumbledore te laten spelen, hij is gewoon té bekend nu van LOTR.

    Niets ten nadele van Harry Potter, wat een kei van een film is. Maar ik geloof dat ze echt een serieus castingprobleem hebben nu Richard Harris er niet meer is.

  16. #16

    Standaard

    Allereerst wil ik duidelijk laten weten geen afbreuk te willen doen aan Mr Harris noch aan de HP-film.

    Maar...

    Kan het nu echt zo moeilijk zijn om een vervanger voor het Dumbledore-personage vinden ?

    Met alle FX- en make-up-mogelijkheden die er momenteel voorhanden zijn, alsook het legertje aan imitators en beroepsacteurs, moet het toch een koud kunstje zijn om een personage te vervangen waarvan de kenmerken een lange baard, snor, bril, lange haren en een muts zijn ?

  17. #17

    Standaard

    Laat ons hopen van niet... Ian McKellen moet na The Return Of The King hopelijk opdraven in Peter Jackson's nieuwste project, de real action-verfilming van The Hobbit....

    ... is maar wishful thinking, hoor!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Ik heb 'maakt me niks uit' gestemd, maar eigenlijk hoop ik dattie het niet doet. Dan krijg je Gandalf in Harry Potter...

    Is dat trouwens een feit, dat Peter Jackson The Hobbit gaat maken? Links...?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietje
    Is dat trouwens een feit, dat Peter Jackson The Hobbit gaat maken? Links...?
    Look closer! Ik zei: wishful thinking!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    Ik vind Sinterklaas eigenlijk wel een goede vervanger Hij heeft de "looks" en de leeftijd in ieder geval mee.

    Nee zonder gekheid, ik denk dat Christopher Lee een uitstekende Dumbledore zou zijn in de volgende HP films. Ik heb wel opmerkingen gehoord dat ie misschien te "evil" zou zijn (i.v.m. rollen als Count Duku en Saruman). Maar het is een geweldige acteur en ik ben er van overtuigd dat ie een hele "goede" en vriendelijke Dumbledore kan neerzetten

    En Ian McKellen? Tja ook geen slechte keuze. Alleen dan krijg je inderdaad zoals eerder gezegd een Ghandalf in Harry Potter. Niet dat ik daar wakker van zou liggen. Maar ik heb toch een lichte voorkeur voor Mr. Lee

    (ik heb "maakt me niets uit" gestemd)
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietje
    Is dat trouwens een feit, dat Peter Jackson The Hobbit gaat maken?
    Ik heb er wel vertrouwen in, maar hij gaat iig eerst 2 andere films maken. Hij zal niet te lang kunnen wachten, want voor Gandalf kun je natuurlijk alleen maar Ian Mckellen gebruiken.

    PJ zei dat als ie The Hobbit gaat verfilmen, dat hij dat dan als TV-serie wilde doen. Zeg maar dat het dan een 10-delige miniserie wordt.

  22. #22

    Standaard

    i couldn't care less wie er allemaal mee doet in films als Harry Potter

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik


    Niets ten nadele van Harry Potter, wat een kei van een film is.


    bizar toch dat zoveel leden hier echt gecharmeerd zijn door een film die zich richt op 9 tot 13 jarigen.

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    bizar toch dat zoveel leden hier echt gecharmeerd zijn door een film die zich richt op 9 tot 13 jarigen.
    Ik merk vooral dat ik gecharmeerd geraak door films met en goed verhaal, ongeacht de leeftijdsgrens.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •