Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 108 worden weergegeven.

Discussie: Apple TV +

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ook gratis jaarabonnement gekregen bij nieuwe ipad, dus was wel benieuwd. Maar helaas, apple ondersteunt mijn Philips oled niet (geen AppleTv app). Dan heb ik er dus niks aan want streamen kan ook niet via chromecast. En de Sony x800 heeft die appletv app ook niet. Kan dus meteen weer gecanceld.
    Heeft je TV geen airplay?

  2. #27

    Standaard

    Op onze Sony A89 staat wel de AppleTV+ app en er zitten best wel leuke series en films tussen ook in 4K HDR.
    Je kan het gewoon per maand opzeggen, dus kun je het een maand proberen.
    Wij vonden o.a. de serie SEE heel mooi.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Heeft je TV geen airplay?
    Dat is ook een app toch? Wat ik zo via google vindt zijn dat dezelfe tv's en merken die ook AppleTV ondersteunen. Heb een Philips 65oled803

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dat is ook een app toch? Wat ik zo via google vindt zijn dat dezelfe tv's en merken die ook AppleTV ondersteunen. Heb een Philips 65oled803
    Inderdaad even op je TV in de Play store een Airplay app installeren.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hereistom Bekijk bericht
    Inderdaad even op je TV in de Play store een Airplay app installeren.
    Dank voor de tip, volgens de handleiding moet dat kunnen idd, ga het vanavond eens proberen. En kun je dan het scherm in 4k en ook de dolby atmos delen?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dank voor de tip, volgens de handleiding moet dat kunnen idd, ga het vanavond eens proberen. En kun je dan het scherm in 4k en ook de dolby atmos delen?
    Dat ligt een beetje aan de app die je op de TV gebruikt, ik zag dat er nu zoveel zijn dat ik ook niet weet welke nu de beste is.
    Op mijn Sony A89 zit Airplay er al in en werkt 4K en Dolby Atmos wel via de iPad.

    PS. Heb je wel de laatste update op je TV geïnstalleerd, deze is van afgelopen december;

    https://www.philips.be/c-p/65OLED803...ng#XC000013671
    Laatst aangepast door Hereistom : 21-02-2021 om 17:08

  7. #32

    Standaard

    Ja heb ik, daarvoor was er een bug dat Netflix niet eens meer in hd was.
    Maar er is dus niet 1 airplay app maar meerdere begrijp ik.

    Heb er twee geprobeerd, AirMirror en AirScreen, en hoewel ik de naam van de app op mijn iphone en ipad zie en ik vanuit iPad app Apple TV daarnaar kan casten gebeurt er vervolgens niks: hij maakt wel verbinding (want gaat het het AirScreen hoofdmenu) maar dan komt een zwart scherm met draaiende cirkel… na 5 min maar uitgezet
    Laatst aangepast door Oakey : 21-02-2021 om 17:46

  8. #33

    Standaard

    Is je Wifi verbinding wel goed en snel genoeg?
    En is de TV met Internet kabel of Wifi verbonden?

    Misschien kun je hier iets mee;

    https://airmore.com/mirror-iphone-to-philips-tv.html
    Laatst aangepast door Hereistom : 21-02-2021 om 19:05

  9. #34

    Standaard

    Ik kan gewoon en disney+ netflix casten naar de tv via chromecast, wifi is snel genoeg. Tv hangt met kabel aan de router. En hij maakt dus ook verbinding.

  10. #35

    Standaard

    Ja dan zou Airplay ook moeten werken, misschien nog eens een paar andere apps proberen.
    Soms helpt het ook om van de TV een paar minuten de stekker uit het stopcontact te halen.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hereistom Bekijk bericht
    Ja dan zou Airplay ook moeten werken, misschien nog eens een paar andere apps proberen.
    Soms helpt het ook om van de TV een paar minuten de stekker uit het stopcontact te halen.
    Andere apps hebben hetzelfde probleem en de tv resetten ook al geprobeerd

  12. #37

    Standaard

    Vreemd op mijn Sony A89 werkt het goed, misschien eens contact opnemen met de support van Philips.

  13. #38

    Standaard

    Het ligt niet aan de Airplay app op de TV want ik kan wel gewoon Youtube vanaf mijn telefoon streamen naar Airplay, dat werk dus wel. Hij maakt ook verbinding als ik met appleTV iets wil streamen, maar zodra hij verbinding heeft blijft dus het zandloperrondje draaien. Heb vanaf iPad en iPhone geprobeerd, beiden hebben de laatste iOS en de laatste update van de AppleTV app en de TV is ook up to date (en daar ook drie verschillende Airplay apps geprobeerd).

    Iemand nog een tip? Van Philips support verwacht ik niks, aangezien het over een third-party app gaat en over applespul wat ook niet van hen is.

  14. #39

    Standaard

    Mmm... ja vervelend, maar als Airplay van je iPad wel werkt met YouTube en niet met AppleTV+ zou het misschien de Wifi verbinding kunnen zijn. De streams van AppleTV+ met 4K e.d. zijn natuurlijk een stuk groter dan YouTube filmpjes.
    Werkt Synchrone weergave wel?

  15. #40

    Standaard

    Wifi is snel genoeg, zoals gezegd kan ik 4k streamen naar de chromecast
    En heb ook op lagere beeldkwaliteit geprobeerd

    Wat bedoel je met synchrone weergave?

  16. #41

    Standaard

    Als je op je iPad vanuit de rechter bovenhoek veegt krijg je menu daar kun je Synchrone weergave aanzetten, dan krijg jet het scherm van je iPad op je TV.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hereistom Bekijk bericht
    Als je op je iPad vanuit de rechter bovenhoek veegt krijg je menu daar kun je Synchrone weergave aanzetten, dan krijg jet het scherm van je iPad op je TV.
    Ja, dat werkt wel!

    Kan het niet zijn dat AppleTV met Airplay 2 werkt? Dat is weer wat anders geloof ik en dat wordt ook alleen door LG, Samsung en Sony ondersteund als ik het goed begrijp.

    Ik kan wel de audio direct naar mijn Denonversterker sturen maarja daar heb ik ook niks aan.
    Laatst aangepast door Oakey : 22-02-2021 om 20:33

  18. #43

    Standaard

    Geen idee, maar zou best kunnen. Weet het verder ook ff niet meer.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hereistom Bekijk bericht
    Geen idee, maar zou best kunnen. Weet het verder ook ff niet meer.
    Dank voor het meedenken iig,
    Iemand nog tips?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dank voor het meedenken iig,
    Iemand nog tips?
    Ik denk dat Apple dit geblokkeerd heeft voor third party apps maar dat je alleen AppleTV kan streamen via airplay naar een Apple TV kastje(en dan is het niet eens nodig aangezien de AppleTV app op de Apple TV zelf beschikbaar is). Want als Disney+, Netflix en Youtube wel lukken vermoed ik dat Apple het heeft uitgeschakeld in de app.

  21. #46

    Standaard

    Als je googelt staat er wel dat je AppleTV via airplay naar een tv kan streamen maar als je verder kijkt lijkt dat idd maar bij een beperkt aantal modellen van LG, Sony en Samsung te zijn. Waardeloos dus.

  22. #47

    Standaard

    Tja, ik ben zelf in het algemeen geen fan van casten, daarom heb ik gewoon een AppleTV aangeschaft en daarna was ik van al het gedoe af.

  23. #48

    Standaard

    Inderdaad daarom maar een Sony A89 TV aangeschaft daar kunnen alle apps op zoals AppleTV+, Netflix,, Prime Video enz.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, ik ben zelf in het algemeen geen fan van casten, daarom heb ik gewoon een AppleTV aangeschaft en daarna was ik van al het gedoe af.
    Ik ook niet maar de AppleTV app had prima gekund. Losse kastjes is niet meer van deze tijd, dat is toch wat AppleTV is eigenlijk?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik ook niet maar de AppleTV app had prima gekund. Losse kastjes is niet meer van deze tijd, dat is toch wat AppleTV is eigenlijk?
    Niet meer van deze tijd? Dat valt wel mee hoor. Internet, TV, Apple TV, allemaal kastjes. Die Kodi-achtige dingen, die zijn achterhaald. Maar Apple TV is echt de ultieme streaming hub IMO.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •