Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 108 worden weergegeven.

Discussie: Apple TV +

  1. #76

    Standaard

    Heb je de TV al eens even uitgezet en weer aan? Soms vereist nieuwe software een herstart van de apparatuur. Ik weet het niet, maar misschien het proberen waard. Ik ken dit soort meldingen wel uit de Apple-wereld. Heeft alles met beveiliging te maken en Android staat nu niet bepaald bekend als een erg veilig systeem.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb je de TV al eens even uitgezet en weer aan? Soms vereist nieuwe software een herstart van de apparatuur. Ik weet het niet, maar misschien het proberen waard. Ik ken dit soort meldingen wel uit de Apple-wereld. Heeft alles met beveiliging te maken en Android staat nu niet bepaald bekend als een erg veilig systeem.
    Ja, hielp niet

  3. #78

    Standaard

    Gisteren de apple tv+ gezien op een LG C uit 2017, maar die wijkt af van de app op mijn LG G1. De nieuwe tv app heeft de mogelijkheid huur en gekochte films bij itunes te bekijken maar de net uitgerolde versie op oudere modellen niet. Daar kun je uitsluitend apple+ op kijken. Ik heb dit uitgeprobeerd met hetzelfde account.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #79

    Standaard

    Inmiddels is mijn probleem opgelost! Ik had Philips nog een keer gemaild, nu duurde het even eer er een reactie kwam, maar vorige week kwam het bericht dat ze wel nog de Androidversie gaan updated, en dat dat "binnenkort" zou gebeuren, zodat de compatibiliteitsproblemen met de AppleTv app opgelost zouden zijn.

    Afwachten dus dacht ik, maar nu zag ik gisteren dat er daadwerkelijk een Android update klaar stond op de tv. Die gedownload en geinstalleerd, en nu werkt de AppleTV app eindelijk op mijn Philips tv. Alleen loopt nu mijn gratis jaar binnenkort af....

    Nog eens goed naar de content gekeken, behalve Invasion en Foundation zag ik bij de series niks bijzonders, en de films kosten allemaal geld (hoewel ik in afwachting van de 4K UHD wellicht toch een keer Lawrence of Arabia in 4K ga kijken)
    Laatst aangepast door Oakey : 12-12-2021 om 11:27

  5. #80

    Standaard

    Lawrence of Arabia is voor 0,99 te huur of 5,99 te koop. Valt toch wel mee?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Lawrence of Arabia is voor 0,99 te huur of 5,99 te koop. Valt toch wel mee?
    Klopt, daarom dacht ik die te huren. De 4k uhd zal ook nog wel een keer los verschijnen, dan koop ik hem sowieso en heb de gewone bluray al, en digitaal kopen is niet mijn ding (wat gebeurt daarmee als je appletv weer opzegt overigens?)

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Klopt, daarom dacht ik die te huren. De 4k uhd zal ook nog wel een keer los verschijnen, dan koop ik hem sowieso en heb de gewone bluray al, en digitaal kopen is niet mijn ding (wat gebeurt daarmee als je appletv weer opzegt overigens?)
    Helemaal niks. Itunes en apple+ zijn 2 verschillende dingen. Elke film blijt in je gekochte films staan.
    Apple garandeert niet dat ie altijd bereikbaar blijft, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iets weg is. Zelfs niet als je m niet meer via Itunes kunt kopen, wat zelden gebeurt.

    Gisteren heb ik Saturday Night Fever directors cut in dolby vision gekocht voor 4,99. Kun je meeste fims niet eens voor huren. En is niet te krijgen op 4k uhd disc, zoals veel titels op itunes.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #83

    Standaard

    Maar zonder appletv kun je hem toch niet meer afspelen? Althans ik kan hem niet vanuit itunes streamen

  9. #84

    Standaard

    Ik snap je niet.....
    Ik bedoel apple+ (streaming service + app) en itunes (andere apple streaming service koop en huur + app) en apple tv (hardware) zijn allemaal andere dingen.

    Ik kan met itunes op mijn laptop ook streamen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #85

    Standaard

    Ik kan apple tv niet streamen van mijn (Windows) laptop, ipad of iphone naar mijn Philips tv, zie eerder in de thread. Dat is afgeschermd door apple blijkbaar (alle andere apps kan ik gewoon vanaf mijn telefoon streamen naar de tv, zoals netflix, disney, yt etc). Daarom was ik aan het wachten tot de app ook op Philips-tv’s beschikbaar zou komen. En mijn apple TV app is software, geen hardware, maar er is geen iTunes app. Ik koop de film dan ook via mijn apple TV app omgeving.

    De vraag is (wellicht niet duidelijk): kan ik op de apple TV app van mijn tv inloggen zonder een betaald account (gewoon met mijn apple account) en dan nog steeds mijn in iTunes gekochte films afspelen? Als dat niet kan heb ik er niets meer aan als ik het abonnement stop zet (ja op de ipad of laptop kijken kan altijd, dat weet ik).

    De film koop ik immers ook in de app.
    Laatst aangepast door Oakey : 13-12-2021 om 19:49

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik kan apple tv niet streamen van mijn (Windows) laptop, ipad of iphone naar mijn Philips tv, zie eerder in de thread. Dat is afgeschermd door apple blijkbaar (alle andere apps kan ik gewoon vanaf mijn telefoon streamen naar de tv, zoals netflix, disney, yt etc). Daarom was ik aan het wachten tot de app ook op Philips-tv’s beschikbaar zou komen. En mijn apple TV app is software, geen hardware, maar er is geen iTunes app. Ik koop de film dan ook via mijn apple TV app omgeving.

    De vraag is (wellicht niet duidelijk): kan ik op de apple TV app van mijn tv inloggen zonder een betaald account (gewoon met mijn apple account) en dan nog steeds mijn in iTunes gekochte films afspelen? Als dat niet kan heb ik er niets meer aan als ik het abonnement stop zet (ja op de ipad of laptop kijken kan altijd, dat weet ik).

    De film koop ik immers ook in de app.
    Op mijn app op de nieuwe LG tv kan ik ook mijn gekochte films (gekocht via Itunes) kijken. Mijn tip, huur een film voor 0,99 en probeer het 1 keer. Als dat werkt, werkt het allemaal. Je kunt alle gekochte films ook downloaden.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    De vraag is (wellicht niet duidelijk): kan ik op de apple TV app van mijn tv inloggen zonder een betaald account (gewoon met mijn apple account) en dan nog steeds mijn in iTunes gekochte films afspelen? Als dat niet kan heb ik er niets meer aan als ik het abonnement stop zet (ja op de ipad of laptop kijken kan altijd, dat weet ik).

    De film koop ik immers ook in de app.
    Lang antwoord: Ja, dat kan. Zo doe ik het zelf. Abonnement op Apple+ staat los van gekochte films/series.

  13. #88

    Standaard

    Dank voor de info. Ik ga Lawrence of Arabia eerst huren maar zie dat je hem maar 48 hebt na start film, dus moet ik even een lange avond voor vrijmaken ??

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dank voor de info. Ik ga Lawrence of Arabia eerst huren maar zie dat je hem maar 48 hebt na start film, dus moet ik even een lange avond voor vrijmaken ??
    Je kunt de film dan toch over 2 avonden kijken, als je 48 uur de tijd hebt na starten van de film? Als de film boeiend genoeg blijkt, lukt één avond ook natuurlijk .

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Je kunt de film dan toch over 2 avonden kijken, als je 48 uur de tijd hebt na starten van de film? Als de film boeiend genoeg blijkt, lukt één avond ook natuurlijk .
    Jazeker, maar dan moet de avond wel lang genoeg zijn ivm werk en dat 2x achter elkaar. Meer iets voor het weekend dus.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Lawrence of Arabia is voor 0,99 te huur of 5,99 te koop. Valt toch wel mee?
    Nou ik zat er helemaal klaar voor vandaag, maar de huurprijs is nu opeens €3,99. Dat vind ik te veel voor 1x kijken. Heb daarom maar de bluray van Spider-Man Far From Home gekeken

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Nou ik zat er helemaal klaar voor vandaag, maar de huurprijs is nu opeens €3,99. Dat vind ik te veel voor 1x kijken. Heb daarom maar de bluray van Spider-Man Far From Home gekeken
    Aanbiedingen wijzigen natuurlijk regelmatig. Ook de huurprijzen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Aanbiedingen wijzigen natuurlijk regelmatig. Ook de huurprijzen.
    Ah, had niet door dat het een aanbieding was. Maar heb hem vandaag toch maar gehuurd. Kan toch nergens anders geld aan uitgeven nu

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ah, had niet door dat het een aanbieding was. Maar heb hem vandaag toch maar gehuurd. Kan toch nergens anders geld aan uitgeven nu
    2 euro meer en je hebt m in bezit....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #95

    Standaard

    Ik heb hem al in mijn bezit (bluray) en wacht sowieso nog op de losse uitgave van de 4K UHD disc.

  21. #96

    Standaard

    Blijkbaar zouden er meerdere series van Apple op blu-ray uitkomen, zie dit lijstje.

    Dus:
    See seizoen 1 en 2
    The Morning Show seizoen 1 en 2
    For All Mankind seizoen 1 en 2
    Truth Be Told seizoen 1 en 2

    Die laatste serie ken ik nog niet, binnenkort maar eens bekijken.

  22. #97

    Standaard

    Seizoen 3 van For All Mankind is ook al voor te bestellen.

    https://www.amazon.co.uk/dp/B0CBSQ481V

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Seizoen 3 van For All Mankind is ook al voor te bestellen.

    https://www.amazon.co.uk/dp/B0CBSQ481V
    Zo, ze zetten er haast achter. Grote aanrader voor degene die de serie nog niet heeft gezien (jij natuurlijk wel tmvde )!

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo, ze zetten er haast achter. Grote aanrader voor degene die de serie nog niet heeft gezien!
    Voor mij is For All Mankind, naast Ted Lasso, de beste reeks op Apple TV.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Seizoen 3 van For All Mankind is ook al voor te bestellen.

    https://www.amazon.co.uk/dp/B0CBSQ481V
    Heb ik gedaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •