Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 108 worden weergegeven.

Discussie: Apple TV +

  1. #1
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    De app Apple TV + is inmiddels op de apple tv beschikbaar.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    De dienst komt waarschijnlijk vanaf november: https://tweakers.net/nieuws/156234/a...10-dollar.html

    Prijs: 10 dollar per maand. Dan zullen ze toch eerst een flink aanbod moeten regelen.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Apple tv + is vandaag live gegaan. Kijk nu naar eerste aflevering van See, beeld is dolby vision (en prachtig), geluid is daloby atmos (en weer prachtig). Proefperiode is 1 week.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    jammer dat de smart tv hier niets aan heeft. apple verplicht je weer om hun producten te kopen. nee dank je..

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    jammer dat de smart tv hier niets aan heeft. apple verplicht je weer om hun producten te kopen. nee dank je..
    AppleTV app komt ook (of is al beschikbaar zelfs) op recente SmartTV's van Sony, Samsung, LG & Vizio en op sommige nieuwe modellen met AirPlay kan je casten als de app niet beschikbaar is. Ook beschikbaar via Roku & Amazon Fire Stick. Op sommige Android devices kan je inloggen op tv.apple.com via de browser en streamen (bevestigd op verschillende fora dat dit wel nog onstabiel is).

    Even geduld nog dus, Apple wil meer verdienen aan services dan aan hardware in de toekomst dus dit komt zeker naar nog meer (recente) platformen. Oudere Smart TV's (modellen voor 2018) hebben ze aangekondigd van niet, dat is wel zeker.
    Laatst aangepast door Kev : 01-11-2019 om 18:03

  8. #8

    Standaard

    Eerste drie afleveringen van See bekeken. Leuke serie!

    Indruk van Apple tv plus: aanbod is beperkt, momenteel voor volwassen publiek 4 series in de aanbieding. Voor series bingen moet je paar maanden wachten, zo zijn van See nu 3 afleveringen te bekijken, de rest volgt met 1 aflevering per week.

    Apple tv plus lijkt me typisch een streaming dienst waar ik paar keer per jaar abonnement op neem, om in een maand een aantal series te bingen. Een goedkoper jaarabonnement (10 euro korting) is voorlopig niet aantrekkelijk gelet op geringe aanbod.

    Voorzover ik kan zien vallen de films niet onder Apple tv plus en moet je deze individueel huren of kopen.

    Eindconclusie: nog geen relevante concurrent voor netflix.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 02-11-2019 om 11:30
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Op sommige Android devices kan je inloggen op tv.apple.com via de browser en streamen (bevestigd op verschillende fora dat dit wel nog onstabiel is).

    geprobeerd, gaf aan dat het niet beschikbaar was in nederland..

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Naast Starzplay is op Apple tv plus, er weer een nieuwe channel bijgekomen: Smithsonian Channel Plus, kosten euro 2,99 per maand.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Normaal gesproken zou ik niet snel voor Apple+ gaan maar ik kan vanwege een nieuwe Iphone een jaar gratis krijgen.

  13. #13

    Standaard

    Apple tv plus sec is momenteel, kijkend naar minimaal aanbod geen - landurig - abonnement waard. Heb dat abonnement dan ook voorlopig stopgezet. Mogelijk dat het aanbod in de zomer verbeterd is. Starzplay is leuker, heeft meer aanbod van series.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Apple tv plus sec is momenteel, kijkend naar minimaal aanbod geen - landurig - abonnement waard. Heb dat abonnement dan ook voorlopig stopgezet. Mogelijk dat het aanbod in de zomer verbeterd is. Starzplay is leuker, heeft meer aanbod van series.
    Zit er aan te denken of ik er aan begin.

    Staan toch veel films[Bv A Star is Born,Bohemian Rhapsody] op die geen een andere dienst nog heeft.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zit er aan te denken of ik er aan begin.

    Staan toch veel films[Bv A Star is Born,Bohemian Rhapsody] op die geen een andere dienst nog heeft.
    Bohemian staat online bij Ziggo en er wordt geen geld meer voor gevraagd.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bohemian staat online bij Ziggo en er wordt geen geld meer voor gevraagd.
    Weet ik maar de video service van Ziggo is verder niet je van het.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Weet ik maar de video service van Ziggo is verder niet je van het.
    Het is toch streaming.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Het is toch streaming.
    Dat ze nu Bohemian Rhapsody gratis aanbieden wil niet zeggen dat ik fan ben van hun service.Het is niet eens 4K/HDR.
    Heb op me gemak ook eens op Netflix & Videoland zitten kijken en zelfs zij hebben bv veel titels niet die ik wel verwacht had op hun platformen.

    Het is afwachten of de AppleTV+ app naar de Sony schermen komt.Van de Disney+ app ben ik wel onder de indruk.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat ze nu Bohemian Rhapsody gratis aanbieden wil niet zeggen dat ik fan ben van hun service.Het is niet eens 4K/HDR.
    Heb op me gemak ook eens op Netflix & Videoland zitten kijken en zelfs zij hebben bv veel titels niet die ik wel verwacht had op hun platformen.

    Het is afwachten of de AppleTV+ app naar de Sony schermen komt.Van de Disney+ app ben ik wel onder de indruk.
    Heeft AppleTV+ niet het kleinste gratis aanbod van films van alle streamingservices?
    Ikzelf ga trouwens echt niet een abonnement op een service afnemen en dan nog eens apart voor films betalen, dat vind ik dubbelop.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heeft AppleTV+ niet het kleinste gratis aanbod van films van alle streamingservices?
    Ikzelf ga trouwens echt niet een abonnement op een service afnemen en dan nog eens apart voor films betalen, dat vind ik dubbelop.
    Na wat info gaat ook AppleTV+ het niet worden voor mij.Gezien ik niet echt een serie liefhebber ben houd ik het maar mooi bij de schijfjes

    Disney+ is op zich een leuke dienst maar ook daar ga ik niet wachten tot de laatste nieuwe Star Wars daar op komt te staan dus m'n abonnement zet ik voor de komende maanden stop.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-02-2020 om 17:06

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat ze nu Bohemian Rhapsody gratis aanbieden wil niet zeggen dat ik fan ben van hun service.Het is niet eens 4K/HDR.
    Er zijn al 4k-titels erbij als je de Next hebt. Ik heb ze nog niet getest dus kan het niet inhoudelijk beoordelen.

  22. #22

    Standaard

    Zojuist 'Home after dark' afgerond, prachtige serie; door mij gewaardeerd op 10 punten. Detective, met een heel jonge journaliste als hoofdpersoon over een ontvoerde jongen. Vaagjes gebaseerd op een echt heel jonge journaliste. Zie voor haar achtergrond: https://en.wikipedia.org/wiki/Hilde_Lysiak. Absoluut een maandabonnement waard.

    En zoals alle series van Apple Plus TV 4k, dolby vision en dolby atmos.

    Heb zelf overigens, dankzij nieuwe iphone van werk, nu een gratis jaarabonnement.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 17-05-2020 om 00:46
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #23

    Standaard

    Ook gratis jaarabonnement gekregen bij nieuwe ipad, dus was wel benieuwd. Maar helaas, apple ondersteunt mijn Philips oled niet (geen AppleTv app). Dan heb ik er dus niks aan want streamen kan ook niet via chromecast. En de Sony x800 heeft die appletv app ook niet. Kan dus meteen weer gecanceld.

  24. #24

    Standaard

    Je kan het natuurlijk wel op je nieuwe iPad bekijken...

  25. #25

    Standaard

    Dat doe ik alleen in het vliegtuig maar daar komt voorlopig niks van

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •