Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 108 worden weergegeven.

Discussie: Apple TV +

  1. #51

    Lightbulb

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik ook niet maar de AppleTV app had prima gekund. Losse kastjes is niet meer van deze tijd, dat is toch wat AppleTV is eigenlijk?
    Tja daarom heb ik ook de Sony A89 TV aangeschaft, prachtig TV waarop alles geïnstalleerd kan worden en je geen aparte kastjes meer nodig hebt

  2. #52

    Lightbulb

    Toegevoegd op Apple TV +:


    Cherry (2021)


    Thriller / Misdaad / Drama


    Cherry heeft geen grote dromen en sluit zich als arts aan bij het leger. Hij keert vanuit Irak terug naar de Verenigde Staten met een posttraumatische stressstoornis. Hij raakt verslaafd aan drugs en geraakt in de schulden. Om deze af te betalen beslist hij banken te overvallen.


    Trailer:
    https://www.imdb.com/title/tt9130508


    IMDb 6,3 :
    https://www.imdb.com/title/tt9130508


    Kijk op Apple TV +:
    https://tv.apple.com/nl/movie/cherry...d=tvs.sbd.4000


  3. #53

    Lightbulb

    The Elephant Queen


    Geweldige natuurfilm op Apple+


    Documentaire over olifanten, waaronder de jonge Mimi en de al iets oudere Wewe. Verder is er Athena, een moederolifant die er alles aan doet om de rest van de kudde te beschermen als ze gedwongen worden hun waterbron te verlaten. Vervolgens gaat de kudde op de savanne op zoek naar een nieuwe waterbron.




    https://tv.apple.com/nl/movie/the-el...njtwiuuemjfbvq

  4. #54

    Question

    Ik lees goede verhalen over Foundation, nu nieuw op Apple TV. Ben dus wel benieuwd.

    Heb nog steeds een proefabonnement op Apple TV, maar Apple TV+ app was op Philips-tv's nooit beschikbaar (ik heb de Philips 65OLED803/12).
    Nu kwam ik dit bericht tegen dat de Apple TV app op Philips TV (zowel nieuwe als oude modellen) nu ook ondersteund wordt sinds juli: https://hifi.nl/artikel/30088/Apple-...ndroid-TV.html

    Meteen geprobeerd, maar helaas, noch in de Play Store noch in de Philips TV collectie zie ik die Apple TV app staan. Heb alles geüpdate wat te updaten is aan die tv, maar wellicht zie ik iets over het hoofd.

    Iemand hier tips? Alvast dank!

    NB: Andere workarounds werken onvoldoende (van laptop via Google Chrome browser inloggen op appletv.com en dan casten naar TV geeft schokkend beeld) of niet (streamen vanaf mobiel Apple device via Airplay werkt niet bij de Apple TV app, omdat dit is geblokkeerd door Apple).
    Laatst aangepast door Oakey : 26-09-2021 om 18:04

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik lees goede verhalen over Foundation, nu nieuw op Apple TV. Ben dus wel benieuwd.
    Aha dan ga ik ook maar weer eens op Apple TV kijken op mijn 'oude' Samsung 3D.
    Daar 'draait' ook geen Apple, noch Prime op, maar gelukkig heb ik een Playstation die alles aankan.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik lees goede verhalen over Foundation, nu nieuw op Apple TV. Ben dus wel benieuwd.

    Heb nog steeds een proefabonnement op Apple TV, maar Apple TV+ app was op Philips-tv's nooit beschikbaar (ik heb de Philips 65OLED803/12).
    Nu kwam ik dit bericht tegen dat de Apple TV app op Philips TV (zowel nieuwe als oude modellen) nu ook ondersteund wordt sinds juli: https://hifi.nl/artikel/30088/Apple-...ndroid-TV.html

    Meteen geprobeerd, maar helaas, noch in de Play Store noch in de Philips TV collectie zie ik die Apple TV app staan. Heb alles geüpdate wat te updaten is aan die tv, maar wellicht zie ik iets over het hoofd.

    Iemand hier tips? Alvast dank!

    NB: Andere workarounds werken onvoldoende (van laptop via Google Chrome browser inloggen op appletv.com en dan casten naar TV geeft schokkend beeld) of niet (streamen vanaf mobiel Apple device via Airplay werkt niet bij de Apple TV app, omdat dit is geblokkeerd door Apple).
    Helaas, wat ik gevonden heb is dat het AppleTV+ in alle landen werkt op een Philips Android TV 8+, behalve in Nederland

  7. #57

    Standaard

    Heb je daar een link van?

    Heb ook maar eens contact opgenomen met de helpdesk van Philips. Ben benieuwd.

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hereistom Bekijk bericht
    Dit moet je even toelichten. Ik zie daar nergens de Apple TV app tussen staan, noch enige referentie naar Philips Tv's.
    Deze link gaat over andere apps die je (blijkbaar) vanuit de AppleTV app kunt bedienen. Waarom je dat zou willen is me niet duidelijk (ik denk dat dit gaat over Apple TV als kastje, dat is niet wat ik bedoel).

  10. #60

    Standaard

    Ik heb antwoord op mijn vraag aan Philips gekregen:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philips Customer Service
    Omdat er momenteel teveel "bugs" en problemen zijn met de AppleTV app op de Philips tv's, is de app momenteel inderdaad niet beschikbaar in de Google Playstore. Apple en Philips zijn druk bezig met vinden van oplossing zodat er weer gebruik kan worden gemaakt van de app. Onze excuses voor het ongemak. We kunnen u helaas geen tijdsindicatie geven over hoelang dit onderzoek kan duren. We proberen dit z.s.m. op te lossen.
    Klinkt hoopvol, behalve dat 'weer', want de app is er nooit geweest voor Philips-tv's, maar mogelijk is deze tijdelijk wel uitgerold geweest (dat heb ik dan gemist).

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Kreeg vandaag de melding dat de Apple TV+ app te downloaden is op mijn TV (55").
    Mooi! IK had geen melding dus anders had ik het niet geweten, bedankt! Ga wel een proefabonnement van een weekje nemen om te kijken.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mooi! IK had geen melding dus anders had ik het niet geweten, bedankt! Ga wel een proefabonnement van een weekje nemen om te kijken.
    Mocht je interesse hebben, kun je ook films kopen via Itunes. 4k kwaliteit is geweldig, dolby atmos is goed.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Mocht je interesse hebben, kun je ook films kopen via Itunes. 4k kwaliteit is geweldig, dolby atmos is goed.
    Gaat dat dan ook via de Appletv+ app of moet je die eerst via itunes kopen en dan worden ze zichtbaar? Kan het anders ook uitzoeken hoor, maar ben niet echt thuis in apple...

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gaat dat dan ook via de Appletv+ app of moet je die eerst via itunes kopen en dan worden ze zichtbaar? Kan het anders ook uitzoeken hoor, maar ben niet echt thuis in apple...
    Je kan het beste eerst itunes op je laptop installeren en een account aanmaken. Daarna kun je daar films kopen of huren. In de app kun je kijken en daarna ook kopen/huren.

    Trouwens vaak zijn er acties van 15% extra tegoed bij ah, trekpleister, kruidvat. Deze wordt bij gehouden op een site.

    Nu bij ahonline
    Laatst aangepast door Mark van L. : 16-11-2021 om 06:46
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #65

    Standaard

    Bedankt voor de uitleg Mark!

    Eerste indrukken:
    - beeld is indrukwekkend, veel Dolby Vision
    - mager aanbod qua films, wel aardige series zoals het enorm goede The Morning Show.

    Kijk het nog een weekje aan. Iets houdt mij tegen om een film niet fysiek te kopen, misschien komt dat nog, maar voorlopig eerst maar van appletv zelf kijken.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt voor de uitleg Mark!

    Eerste indrukken:
    - beeld is indrukwekkend, veel Dolby Vision
    - mager aanbod qua films, wel aardige series zoals het enorm goede The Morning Show.

    Kijk het nog een weekje aan. Iets houdt mij tegen om een film niet fysiek te kopen, misschien komt dat nog, maar voorlopig eerst maar van appletv zelf kijken.
    Ik vind de series kwalitatief zeer goed. Beter dan veel meuk op netflix, uitzonderingen ozark, strangest things, breaking bad.... Kreeg op bij mijn apple tv 4k, 1 jaar gratis apple+. Ik koop toch regelmatig films. Meestal degene voor 3,99 in 4k, en bij voorkeur die niet op disc te koop zijn.
    Laatst aangepast door Mark van L. : 16-11-2021 om 21:55
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #67

    Standaard

    Het leuke met Apple TV plus is dat je deze eenvoudig uit en aan kan zetten. Het abonnement kun je tijdelijk stopzetten als je niks meer te zien hebt en weer aanzetten als er wel iets te zien.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Het leuke met Apple TV plus is dat je deze eenvoudig uit en aan kan zetten. Het abonnement kun je tijdelijk stopzetten als je niks meer te zien hebt en weer aanzetten als er wel iets te zien.
    Aha, dat wist ik niet, dat is wel handig .

  19. #69

    Standaard

    Dit kan ook zijn de andere aanbieders, maar apple maakt dit wel heel makkelijk, in de App Store onder account.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #70

    Standaard

    Nog een tip voor Rogue, maak een Brits account aan (via nieuw e-mailadres. Dan wordt films kopen via iTunes pas echt interessant .

  21. #71

    Standaard

    Even wat popsts verplaatst naar het juiste topic

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Nog een tip voor Rogue, maak een Brits account aan (via nieuw e-mailadres. Dan wordt films kopen via iTunes pas echt interessant .
    Wat zijn dan de voordelen? Kan op zich makkelijk met een VPN .

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat zijn dan de voordelen? Kan op zich makkelijk met een VPN .
    Betere prijzen (meestal) en meer keuze, o.a. titels van Arrow voor lagere prijzen dan de Blu-ray/4K Blu-ray alternatieven (vorige week bijv. de iTunes versie van The Hills Have Eyes voor £2,99 gekocht die 4K Dolby Vision is).
    Ik heb geen sjoege van VPN, maar als je zonder een apart e-mailadres je NL account wisselt naar bijvoorbeeld een Brits account, dan ben je je NL account kwijt. Omzetten kan blijkbaar maar 1 keer per account (zover ik heb begrepen). Vandaar dat ik 2 accounts/e-mailadressen gebruik.

  24. #74

    Standaard

    Bedankt voor je antwoord! Denk niet ik dat snel ga doen, maar dan weet ik dat het bestaat.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik heb antwoord op mijn vraag aan Philips gekregen:

    Klinkt hoopvol, behalve dat 'weer', want de app is er nooit geweest voor Philips-tv's, maar mogelijk is deze tijdelijk wel uitgerold geweest (dat heb ik dan gemist).
    Nou, de Apple TV app verscheen opeens in de Play store op mijn Philips 65OLED803, dus was helemaal blij. Installeren ging vlot, maar na opstarten kwam na het Apple TV logo de volgende melding:

    Tja, dat is natuurlijk niet iets dat ik zelf kan doen (alle software op de TV is up to date en zou Android 8 moeten zijn)
    Kortom waardeloos. Apple is ook de enige aanbieder waarvan de app niet werkt. Alle andere streamingsdiensten werken probleemloos. Ik zal Philips helpdesk weer eens mailen, verwacht er weinig van.

    Of zie ik hier iets over het hoofd en gaat dit niet over de Androidversie van de TV?

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •