De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Amsterdamned Blu Ray Canada Regiovrij?

    Net de blu ray uitvoering van Amsterdamned besteld via Amazon.ca, omdat de US versie niet meer leverbaar is. Maar begin nu te twijfelen of de Canadese versie wel regiovrij is (de Amerikaanse versie is regiovrij). Weet iemand dit?

  2. #2

    Standaard

    En is de Canadese versie van Down (The Shaft) eigenlijk ook regiovrij?

  3. #3

    Standaard

    Zelfde barcode en Amazon ASIN code als de USA versie, dus zelfde product.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco van den brink Bekijk bericht
    Net de blu ray uitvoering van Amsterdamned besteld via Amazon.ca, omdat de US versie niet meer leverbaar is. Maar begin nu te twijfelen of de Canadese versie wel regiovrij is (de Amerikaanse versie is regiovrij). Weet iemand dit?
    Vreemd, is volgens amazon.us nog gewoon in stock. Heb hem net besteld, blu-ray/dvd combo.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Nee, de blurays zijn niet regiovrij.

  6. #6

    Standaard

    Zag net op Amazon.ca dat ie wel regiovrij moet zijn.

  7. #7

    Standaard

    Zijn deze trouwens zonder productiefouten? want die zaten er eerst wel in las ik ergens.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nee, de blurays zijn niet regiovrij.
    blu-ray com zegt dit ook.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Heb mijn bestelling van Amsterdamned even gecancelded. Zag dat ik al de Duitse versie in mijn bezit heb. Vraag: is de USA versie in beeld of geluid beter dan de Duitse versie?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nee, de blurays zijn niet regiovrij.
    De Amsterdamned Blu-Ray van Blue Underground is regio vrij.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    De Amsterdamned Blu-Ray van Blue Underground is regio vrij.
    Ahh, dan zal het de dvd zijn die is gelocked. Heb ik me door die laten verwarren. Maar wel mooi dan.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Heb mijn bestelling van Amsterdamned even gecancelded. Zag dat ik al de Duitse versie in mijn bezit heb. Vraag: is de USA versie in beeld of geluid beter dan de Duitse versie?
    De Duitse is niet goed geremastered, de US wel. Dick Maas spreekt ook zijn voorkeur uit voor de US release (check zn Facebook).

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ahh, dan zal het de dvd zijn die is gelocked. Heb ik me door die laten verwarren. Maar wel mooi dan.
    Voor de volledigheid de DVD in de combopack is ook regiovrij.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Voor de volledigheid de DVD in de combopack is ook regiovrij.
    Even gecheckt en dat klopt inderdaad. Excuses voor de verwarring. De overige Dick maas titels van BU overigens ook.

  15. #15

    Standaard

    De fouten die er in het begin in zaten, zijn er die nu uit of niet? :

    Blue Underground: Amsterdamned Blu-ray Replacement Announcement
    Posted September 5, 2017 05:57 PM by Webmaster


    U.S. label Blue Underground has issued an official announcement addressing their Blu-ray release of Dick Maas' thriller Amsterdamned, which was recently restored in 2K under the director's supervision.

    The official announcement from the label is below:

    "After the Amsterdamned Blu-ray was shipped to customers, we were made aware of some minor compression issues. Therefore, we corrected and will be offering a replacement V2 Blu-ray disc.

    If you purchased Amsterdamned and the Blu-ray Disc Art does not have Item# "BLU-BD-7072-V2" on it, you may request a replacement Blu-ray Disc by sending an email to AmsterdamnedBDreplacement@yahoo.com. You MUST include the following information in your email to qualify for a replacement disc:
    • Your Name
    • Complete Mailing Address (including country if outside the U.S.)
    • Copy of sales receipt showing purchase of the AMSTERDAMNED Collector's Edition

    The V2 Blu-ray Discs will be available to mail out in approximately 4 weeks. We thank you for your continued support and patience!

    Dit was het nieuws in het begin van de release, wat me tot nu toe weerhield van de aanschaf ervan.

  16. #16

    Standaard

    Je zou toch mogen aannemen dat alle uitgaves die nu verstuurd worden de gecorrigeerde versie bevatten. Het is immers al (bijna) twee jaar na de oorspronkelijke release Maar garanties heb je natuurlijk nooit.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #17

    Standaard

    Moet zeggen dat ik vandaag naar de zogenaamde foute schijf heb gekeken en mij niets is opgevallen.

  18. #18

    Standaard

    Ik heb em via Ebay gekocht en dan kan je het direct checken bij de verkoper.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb em via Ebay gekocht en dan kan je het direct checken bij de verkoper.

    Of je kijkt of op de disc de volgende code staat: "BLU-BD-7072-V2".
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Of je kijkt of op de disc de volgende code staat: "BLU-BD-7072-V2".
    Dat klopt, daar herken je de disc aan. Mijn punt is dat je dit via Ebay vantevoren kan laten checken bij de verkoper. Via een webshop kan je dit alleen achteraf doen.

  21. #21

    Standaard

    O en ik heb Blue Underground na mijn vorige bericht een mail gestuurd en de juiste kopie is nu onderweg. Toch netjes, had hem al 1,5 jaar in huis.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    O en ik heb Blue Underground na mijn vorige bericht een mail gestuurd en de juiste kopie is nu onderweg. Toch netjes, had hem al 1,5 jaar in huis.
    En reeds binnen, puike service.

  23. #23

    Standaard

    Mijn bestelling van amazon.com is binnen, met de code BLU-BD-7072-V2" op de schijf. Dus amazon verkoopt de nieuwe
    versie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •