De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Black Widow [Marvel phase 4] (1 mei 2021)

    Het ziet er naar uit dat deze film er eindelijk gaat komen, waarschijnlijk in 2020...

    Zie hier en hier.

    Ze mogen wel haast maken als de productie nog moet beginnen...

    Update: datum bekend.
    Laatst aangepast door rogue : 30-09-2020 om 20:01

  2. #2

    Standaard

    Het personage is boeiend genoeg voor een eigen film vind ik.

  3. #3
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #4

    Standaard

    Lijkt wel Red Sparrow 2, zelfs voor een groot deel dezelfde cast.

  5. #5

    Standaard

    Dat is een fan made trailer; de productie is niet of net begonnen .

    Dan kunnen we deze ook meetellen :


  6. #6
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Tja... Ik zie het nu ook pas. Fan made. Het leek officieel. Iets te enthousiast gereageerd,,,
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  7. #7

    Standaard

    Het was wel goed gemaakt hoor .

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Black Widow naar mei 2021, ruim een jaar na de oorspronkelijke datum. Ook Eternals schuift verder door naar november 2021.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Black Widow naar mei 2021, ruim een jaar na de oorspronkelijke datum. Ook Eternals schuift verder door naar november 2021.
    Tja er zit niets anders op dan die film te verplaatsen.

    Mocht corona nog lang aanhouden dan verwacht ik een paar magere jaren op blockbuster gebied.Met een beetje pech gaan we weer een nieuwe lockdown tegemoed.

  11. #11

    Standaard

    Even een Marvelstop lijkt mij trouwens niet onverstandig om verzadiging tegen te gaan. Een Black Widow film lijkt me ook een beetje schrapen onder in de ton. Ik ga hem wel kijken maar het lijkt me geen must see.

  12. #12

    Standaard

    Tja, voor mij mag Phase IV sowieso met iets erg goeds komen want ik merk dat ik na Endgame nog niet heel erg de behoefte heb aan meer Marvel.

  13. #13

    Standaard

    Grappig, ik heb van het weekend Infinity War en Endgame opnieuw bekeken, en het duurt voor mij al veel te lang dat ik moet wachten op deze....

  14. #14

    Standaard

    Black Widow naar juli en dan tegelijk bios en Disney+ premier access. Hopelijk is tegen die tijd de bios weer open.

    https://collider.com/black-widow-new...e-date-change/

  15. #15

    Standaard

    Iemand anders al kaartjes geboekt? Ik ga meteen de eerste voorstelling op 7 juli .

  16. #16

    Standaard

    De eerste week waren er nog geen tijden / soort voorstelling / bioscoop die mij aanspraken. Sowieso jammer dat IMAX wordt overgeslagen. Ik ben nu van plan 14 juli te gaan, maar die dag zijn de tickets bij Pathé nog niet in de verkoop.

    Recensies vallen me wat tegen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht

    Recensies vallen me wat tegen.
    Tja, er valt nu niet heel (meer) te maken van haar karakter. De film is min of meer fan service en een soort dankbaarheid naar het karakter toe, maar verder geen groot hoofdstuk binnen Phase IV oid.

  18. #18

    Standaard

    Ik ga niet op recensies af (ga ze ook niet lezen voor ik naar de bios ga); wij hebben hier meer dan een jaar naar deze film uitgekeken, dus ik heb er wel zin in.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ga niet op recensies af (ga ze ook niet lezen voor ik naar de bios ga); wij hebben hier meer dan een jaar naar deze film uitgekeken, dus ik heb er wel zin in.
    Doe ik ook niet (kijk wel naar de sterren en cijfers) en heb er ook wel zin in.
    Laatst aangepast door tmvde : 03-07-2021 om 12:25

  20. #20

    Standaard

    Vandaag gezien in Dolby Cinema en vind hem zeer de moeite waard. Kreeg in de Volkskrant overigens 4 sterren.

  21. #21

    Standaard

    Ik heb mijn Japanse 4K/3D/2D combo binnen! Supersnel.

    En heel goed nieuws: de 3D heeft bij sommige scenes de verandering in aspect ratio naar 16:9 !! Net als voorheen bij de 3D's van Marvel. Stukje gekeken en het is echt heel mooi.

    Daarnaast zijn de 3D en de 2D waarschijnlijk regiovrij (af te spelen in mijn regio 2 Pana). Alleen Engelse en Japanse ondertiteling. UHD heb ik nog niet gekeken.

    Het kost wat, maar ik ben, zeker ook met die aspect ratio, heel blij dat ik het gekocht heb.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb mijn Japanse 4K/3D/2D combo binnen! Supersnel.

    En heel goed nieuws: de 3D heeft bij sommige scenes de verandering in aspect ratio naar 16:9 !! Net als voorheen bij de 3D's van Marvel. Stukje gekeken en het is echt heel mooi.

    Daarnaast zijn de 3D en de 2D waarschijnlijk regiovrij (af te spelen in mijn regio 2 Pana). Alleen Engelse en Japanse ondertiteling. UHD heb ik nog niet gekeken.

    Het kost wat, maar ik ben, zeker ook met die aspect ratio, heel blij dat ik het gekocht heb.
    Ik heb em vandaag ook binnen (dankzij jouw post in het andere topic, waarvoor dank! ). Ik heb em nog niet bekeken, maar ik ben erg benieuwd! Zo blijft de 3D/4K-collectie van de MCU in ieder geval compleet. Ben benieuwd wat de met de rest van de titels gaan doen. Ik had eerlijk gezegd wel al verwacht dat ze vanaf Phase IV met 3D zouden gaan stoppen, maar blijkbaar is er in Japan in ieder geval wel vraag naar.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 18-09-2021 om 12:47

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb em vandaag ook binnen (dankzij jouw post in het andere topic, waarvoor dank! . Ik heb em nog niet bekeken, maar ik ben erg benieuwd! Zo blijft de 3D/4K-collectie van de MCU in ieder geval compleet. Ben benieuwd wat de met de rest van de titels gaan doen. Ik had eerlijk gezegd wel al verwacht dat ze vanaf Phase IV met 3D zouden gaan stoppen, maar blijkbaar is er in Japan in ieder geval wel vraag naar.
    We kunnen inderdaad alleen maar afwachten,,,,hopelijk verkoopt deze goed genoeg om de volgende (Shang Chi) ook weer in een combo uit te brengen. Die heb ik namelijk niet in 3D in de bios gezien (was er niet toen wij gingen) maar ik zag wel verschillende scenes waarvan ik dacht: dat zal er dan wel erg mooi uitzien....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •