De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hotel Mumbai (Bioscoop)

    Hotel Mumbai (Bioscoop)

    Hotel Mumbai is een realistische thriller geworden met vooral heel veel spanning erin.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vond het een indrukwekkende, heftige en pakkende film.

    Helaas is een review, die van mij en de van Patrick uiteraard maar een mening......maar zieke kindjes (met diarree, als in maagkrampjes) krijg je niet stil met een vinger in de mond....trust me.

    ik vind het een film waar ze een groep mensen aandacht hebben gegeven die hun eigen verhaal hadden. Noodlottig soms. Heldhaftig soms. Maar wel waarheidsgetrouw. Check the facts. Perfecte film? Neuh. Maar welke film wel? Zijn er maar weinig. Maar hoe zeggen ze toch zo mooi....”opinions are like assholes, everybody has one”.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    maar zieke kindjes (met diarree, als in maagkrampjes) krijg je niet stil met een vinger in de mond....trust me.
    Ik ken de omstandigheden in de film niet, maar als een baby huilt kan je deze zeker stil krijgen met een vinger in de mond (vaak je pink, omgekeerd). Vaak heeft de baby dan een zuigreflex en hebben ze dan geen trek in een speen. Ze doen het ook wel
    als ze honger hebben, en wij hebben dan de pink soms wel eens gegeven om even wat tijd te kopen (bijv om de fles te maken) zonder dat de baby overstuur werd. Ook kan je dmv de pink checken of de baby al honger heeft.
    Dus ja Patrick, het kan zeker!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •