De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pathé verdubbelt aantal 4DX zalen naar 10

    Pathé verdubbelt aantal 4DX zalen naar 10

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Echt? Dan ben ik benieuwd of er hier mensen willen melden die het daadwerkelijk leuk vinden en niet alleen afleidend.

  3. #3

    Standaard

    Zal mij benieuwen of Groningen daar ook tussen zit. Daar cashen ze al jaren en investeren ze enkel in de snoepwinkel.

  4. #4

    Standaard

    Ik kan er in ieder geval niet van genieten, want voor mensen met Epilepsie is het bv niet geschikt:


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door activ Bekijk bericht
    Echt? Dan ben ik benieuwd of er hier mensen willen melden die het daadwerkelijk leuk vinden en niet alleen afleidend.
    Dat ligt heel erg aan het soort film. Niet elke film is geschikt voor 4DX, maar onlangs bij de opening van de 4DX-zaal in Scheveningen draaide Hunter Killer.
    Zie hier ons verslag daarvan. Bij zo'n film heeft 4DX echt een meerwaarde, het geeft -letterlijk- een extra dimensie aan de filmbeleving.
    Het enige waar ik me aan stoorde is dat er op een gegeven moment wel heel veel water op je gezicht gespoten werd (dat krijg je met zo'n duikbootfilm )
    Voor de rest is het zeker leuk!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Leuk voor een keertje, maar meer niet.

  7. #7

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •