De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard John Wick: Chapter 3 - Parabellum (Bioscoop)

    John Wick: Chapter 3 - Parabellum (Bioscoop)

    John Wick 3 is een onvervalste actiefilm met een flinterdun verhaaltje en weet dit ook van zichzelf.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vandaag John Wick 3 op BR gezien en ik moet zeggen dat de film in deze reeks mij zeer teleurstelt.

    De actiescenes duren te lang, dat wil zeggen de 1 op 1 gevechten duren telkens te lang. Ja, je bent niet direct uitgeschakeld na een klap of een steek, maar het ging maar door en door. En ook ja het zijn dit keer de best getrainde mensen tegen wie hij vecht, maar toch. Zeker de eind scene met Dacascos duurde zo lang dat ik maar mijn tablet er even bij pakte om iets te doen te hebben (had recent nog Crying Freeman gekeken, tjee hij zag er wel erg mager uit nu).

    De andere karakters aan de zijde van John krijgen teveel aandacht in de asctiescenes. De John Wick films zijn leuk, omdat je met John Wick mee beleefd wat hem overkomt. Het is een soort first-person ervaring. Maar door het in een actie-scene wisselen van karakter haalt dat die beleving weg. Laat staan de scenes met de honden die aanvallen. Ze waren interessant, maar te veel en te in scene gezet. Halle Berry heeft ook niet de gestroomlijnde handelingen die Keanu wel heeft (terwijl het daar omdraait). Verder had een actrice haar rol moeten spelen die veel mysterieuzer kan zijn, zoals Vanessa Kirby haar rol vertolkte in MI:Fallout.

    De scene met de gevechten bij de glazen vitrines was natuurlijk om het glas te horen rinkelen, maar het werd monotoom na 5, 6, 7 vitrines die op dezelfde manier er aan gingen. Verder was die visueel helemaal niet zo boeiend.

    Voor een film waar het draait om de mee-belevenis van actie was dit allemaal zeer teleurstellend. Het is een prima actiefilm, maar een zeer slechte John Wick.

    Jammer, jammer, jammer.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •