De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony demonstreert de ZG9 8K HDR Master Series televisie - AllesOverFilm was erbij

    Sony demonstreert de ZG9 8K HDR Master Series televisie - AllesOverFilm was erbij

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Eerste commerciële 8k tv????
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Eerste commerciële 8k tv????

    Nee er zijn al andere merken (Samsung en Sharp = Hisense), Samsung is zelfs al aan z'n 2e generatie in 2019

    Wel een fantastisch mooie Tv, staat in deze adformation alleen niet welk beeldformaat werd getoond...
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Nee er zijn al andere merken (Samsung en Sharp = Hisense), Samsung is zelfs al aan z'n 2e generatie in 2019

    Wel een fantastisch mooie Tv, staat in deze adformation alleen niet welk beeldformaat werd getoond...
    In dit door ons geschreven artikel (zonder financiële bijdrage van Sony) hebben we de 85"-versie besproken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    In dit door ons geschreven artikel (zonder financiële bijdrage van Sony) hebben we de 85"-versie besproken.
    De 85", mooi om te weten

    De 98" zou echt een primeur zijn geweest...
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #6

    Standaard

    De grootste verbetering van FHD naar 4K vond ik HDR en Dolby Vision. Dit verschil was dag en nacht. Daarbij het oneindige contrast van de OLED tv en je hebt een perfecte tv

    verschil van 4K naar 8K en dan voorlopig geupscaled naar 8k want er zijn nog geen bronnen ga je echt niet zien lijkt me. de breedte van mijn woonkamer is 5,20m mijn tv staat tegen de muur en bank ook.....zeg dat je 4/4.5m er vanaf zit? kan je nooit zien
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •