De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Seizoen 4 van de hitserie OUTLANDER is vanaf 5 juni verkrijgbaar op DVD en Blu-ray

    Seizoen 4 van de hitserie OUTLANDER is vanaf 5 juni verkrijgbaar op DVD en Blu-ray

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ligt al bij Fnac Brugge
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Ook al bij Saturn Keulen gezien.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ook al bij Saturn Keulen gezien.
    Dat zal niet de Nederlandse uitgave zijn, neem ik aan.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat zal niet de Nederlandse uitgave zijn, neem ik aan.
    Nee, klopt. Ik zag geen Nederlandse ondertiteling op de BR staan.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb hem inmiddels in Zwitserland (Conthey) gekocht. Daar was hij goedkoper dan bij Bol en met Nederlandse ondertiteling volgens verpakking. Ik moet hem nog draaien en kan hem daarna verifieren.

  7. #7

    Standaard

    Over een half jaar komt deze vast wel weer in een speciale actie terecht, waarbij je hem voor 15 euro kunt kopen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Over een half jaar komt deze vast wel weer in een speciale actie terecht, waarbij je hem voor 15 euro kunt kopen.
    Precies, wacht dus ook af.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •