De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard W. van Cleef uit Rekken die helemaal uit zijn dak gaat voor een dvd van een paar centen

    Beste lezers,

    Het gebeurt een enkele keer dat ik een dvd heb verkocht via Marktplaats, en vaak is dat 1 euro, maar dat de koper ongeduldig is en niet even een of meer dagen kan wachten.
    Ik krijg dan een stort lading van vervelende opmerkingen over me heen. Ik word uitgemaakt voor oplichter e.d.

    Wat is jullie ervaring hierin?

    Zie onderstaande email die ik naar ene W. van Cleef te Rekken heb gestuurd.

    Hi Cleef,

    Hoe gaat het?
    Waarom zeg je dat ik je oplicht? Betekent dat dat je de dvd nog niet hebt ontvangen?


    Is dat bij jou altijd zo? Dat je iemand uitmaakt voor oplichter terwijl diegene duidelijk tegen jou zegt dat hij de dvd verstuurd heeft?
    Ik zeg dus tegen jou dat de dvd verstuurd is, maar jij gelooft dat niet.


    Vandaag of morgen, als je de dvd alsnog ontvangt, krijg ik dan excuses voor je gedrag? Zeg je dan sorry?
    Welnee, je reageert gewoon niet meer.
    Is dat dan normaal?


    Nogmaals: ik heb de dvd verstuurd naar je. Ik heb hem niet meer.
    De dvd is weg, snap je?
    Ik heb hem niet meer.
    Waarom zou ik de dvd niet versturen? Wat schiet ik daarmee op?


    Ik heb de dvd echt niet meer.


  2. #2

    Standaard

    We kennen de hele kwestie niet en horen alleen jouw kant van het verhaal, hij/zij kan zich hier niet verdedigen.
    Dat je na een vervelende opmerkingen speciaal hier een account aanmaakt en dit met zijn/haar naam vermeldt, zegt mij wel iets over jou.
    Alleen versturen met track-en-trace, dat is het beste. Als je daardoor dan iets niet verkoopt, moet je maar op de koop toe nemen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •