De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Opgelost: Slotje: Sony KDL 32w656 tv en Sony UBP-X800 4K/blu-ray speler problemen

    Een bekende van mij heeft een Sony KDL 32w656 tv met een Sony 4K/blu-ray speler maar hij krijgt geen beeld, hij krijgt een zwart scherm met de melding niet ondersteund signaal. Hij woont te ver weg om hetzelf even bij hem in te stellen en ik ben niet bekend met zijn tv. De tv heeft 1080p mogelijkheden maar ondersteund geen 4K, het is ook een tv uit 2013 had ik begrepen.

    Moet hij zijn instellingen van de tv veranderen of zijn deze apparaten gewoonweg niet compatible met mekaar?
    Laatst aangepast door Wim S. : 22-06-2019 om 08:41

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Moet hij zijn instellingen van de tv veranderen of zijn deze apparaten gewoonweg niet compatible met mekaar?
    Waarschijnlijk zal hij in de beeldinstellingen van de speler de 4K upscaler uit moeten zetten, maar...als hij nu al helemaal geen beeld krijgt kan hij ook niet bij de instellingen van de speler komen !!
    Misschien een vriend opzoeken met een 4K TV bij hem in de buurt, en daar de speler aansluiten en instellen.

  3. #3

    Standaard

    Dat vermoeden had ik ook al. Ik zal het hem even doorgeven en een eventuele reset naar de fabrieksinstellingen?
    Laatst aangepast door Wim S. : 20-06-2019 om 19:53

  4. #4

    Standaard

    Probleem opgelost hij is even naar hifizaak geweest en daar hebben ze ‘m even aangesloten op 4K tv..
    TifKag bedankt voor de tip!
    Laatst aangepast door Wim S. : 22-06-2019 om 08:42

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •