De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Goonies met Nederlandse audio?

    Hallo,

    mijn zoon van 7 is verslingerd op de film E.T. Bonus is dat de Blu-ray die wij hebben over Nederlandse audio beschikt, alhoewel het niet vermeld staat op het kaftje.

    Nu vraag ik mij af of er nog zo'n edities van die classic 80s films bestaan met Nederlands gedubde audio? Bijvoorbeeld The Goonies zou ik graag aanschaffen, maar in het Engels verstaat hij er natuurlijk niks van.

    Iemand weet van een editie van The Goonies met Nederlandse audio?

    Alvast bedankt!

    Koen

  2. #2

    Standaard

    Hallo Koen,

    Er is helaas geen editie van The Goonies met Nederlandse taal.
    Niet op DVD en niet op Blu-ray.
    Hier kun je zien welke versies van The Goonies er zo her en der is uitgebracht en met welke taal en ondertiteling.
    Nederlandse taal zit daar nergens tussen.
    http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=16421
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Proficiat overigens om je zoontje al zo vroeg in te wijden in de wereld van de film!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Tip: zet de Engelse met NL subs voor hem aan, en kijk met 'm mee. Gaat het te snel, dan leg je het uit of kijk je het opnieuw. Doet veel voor zijn Engelse woordenschat (Zo heb ik het ook geleerd). En hee, een leuk spel voor zo'n knul om die snelle ondertitelingen mee te kunnen lezen!

    Also, dan waardeert hij vanzelf de film ook meer en wil ie 'm binnen no time nog eens zien. Succes! ^_^

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •