De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Ghostbusters 2020

  1. #1
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #2

    Standaard

    - zucht - ik weet eerlijk gezegd nog niet wat ik hiervan moet denken...gezien het vorige debacle. Hopelijk weten ze hun oude draai weer te vinden, maar ik vrees het ergste...al is het misschien wel leuk om (een deel van) de oude cast weer te zien.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #3

    Standaard

    Alweer 30 jaar geleden dat de laatste Ghostbusters film uit kwam. Hopelijk kan deze de magie van de eerste terug pakken.

  4. #4

    Standaard

    Ik hoop dat die film met die vrouwelijke Ghostbusters als niet-bestaand wordt beschouwd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik hoop dat die film met die vrouwelijke Ghostbusters als niet-bestaand wordt beschouwd.
    Ik weet dat het geen populaire mening is, maar ik heb mij prima vermaakt met die film. De 3d was ook erg goed.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Alweer 30 jaar geleden dat de laatste Ghostbusters film uit kwam.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik weet dat het geen populaire mening is, maar ik heb mij prima vermaakt met die film. De 3d was ook erg goed.
    Ik deel die mening. Vind de oude films geweldig, maar vond de nieuwe ook gewoon vermakelijk en leuk genoeg om meerdere keren te zien.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  8. #8

    Standaard



    Lijkt me een leuke film.

  9. #9

    Standaard

    “There hasn’t been a ghost sighting in 30 years.”


    Ohhh, I see what you did there

  10. #10

    Standaard

    zeer aantrekkelijke trailer

    smaakt naar meer
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  11. #11
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Staat op mijn wish-list to see
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •