Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 58 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    En ja hoor....... De 3D staat nu weer als "Niet leverbaar" bij Bol.

  2. #27

    Standaard

    Ik heb de 3D nu bij Fnac besteld. Daar staat een NL leeftijdslogo op en een NL vlaggetje, dus wie weet. Indien alleen EN subs vind ik dat niet erg, maar dan is de hoes in ieder geval wel in dezelfde stijl als de rest (in tegenstelling tot bijv de UK versie). De UHD bestel ik in de Fnac Steelbook met boekje erbij, van Infinity War heb ik die ook.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    En ja hoor....... De 3D staat nu weer als "Niet leverbaar" bij Bol.
    Als je het boxje met de mediakeuze openklapt zie je achter de 3D optie staan dat deze is uitverkocht. Dus als je ‘m al besteld hebt is er geen probleem (of je besteld ‘m ergens anders)...
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  4. #29

    Standaard

    Ik heb zelf de duitste 3D steelbook besteld + de duitse 4K steelbook!!!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Als je het boxje met de mediakeuze openklapt zie je achter de 3D optie staan dat deze is uitverkocht. Dus als je ‘m al besteld hebt is er geen probleem (of je besteld ‘m ergens anders)...
    Ik geloof daar niets van, dat hij echt uitverkocht is, zeker niet voor die prijs van €44... Ik hoop dat ongelijk heb hoor, maar ik moet nog maar dat hij echt in Nederland uit komt.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Als je het boxje met de mediakeuze openklapt zie je achter de 3D optie staan dat deze is uitverkocht. Dus als je ‘m al besteld hebt is er geen probleem (of je besteld ‘m ergens anders)...
    Er staat bij “Niet leverbaar” en dat betekent toch iets anders dan uitverkocht lijkt me, naast het feit dat ik me moeilijk voor kan stellen dat deze nu al uitverkocht zou zijn.

  7. #32

    Standaard

    Bij bookspot.nl (het voormalige ECI) is de 3D-versie gewoon te bestellen/reserveren (voor 33,99)...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij bookspot.nl (het voormalige ECI) is de 3D-versie gewoon te bestellen/reserveren (voor 33,99)...
    Of bij dvdoutlet.nl ook gewoon te bestellen, maar zoals vaak wel goedkoper!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #34

    Standaard

    Wel op beide sites zonder coverart en de UPC die ze gebruiken is van de FR versie. We wachten af.

  10. #35

    Standaard

    Net een mail van Bol gehad, dat de 3D weer te reserveren is
    Laatst aangepast door TifKag : 15-07-2019 om 12:21

  11. #36

    Standaard

    Top, dat is goed nieuws. Dan lijkt het erop dat we de Franse uitgave gaan krijgen. Nu nog hopen dat de Engelse audio track lossless is ipv de Franse.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Net een mail van Bol gehad, dat de 3D weer te reserveren is
    Ja, idd. De prijs ziet er inmiddels ook minder belachelijk uit. Tip: Mocht je bij bol Avengers Endgame 3D reeds eerder voor de hogere prijs hebben gereserveerd, bol doet niet aan laagste prijsgarantie, zo vertelde een medewerker van hen mij zojuist in de chat. Dus als je deze lagere prijs wil moet je annuleren en opnieuw bestellen. Erg vreemd, maar ze zeggen het zelf. #FYI
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Ja, idd. De prijs ziet er inmiddels ook minder belachelijk uit. Tip: Mocht je bij bol Avengers Endgame 3D reeds eerder voor de hogere prijs hebben gereserveerd, bol doet niet aan laagste prijsgarantie, zo vertelde een medewerker van hen mij zojuist in de chat. Dus als je deze lagere prijs wil moet je annuleren en opnieuw bestellen. Erg vreemd, maar ze zeggen het zelf. #FYI
    Geef mij maar amazon ze, gegarandeerd de laagste prijs dat je betaald

  14. #39

    Standaard

    Is het inmiddels al zeker of de 3D en 4K releases wel nederlandse ondertitels hebben.

    Omdat er op de hoezen van Captain Marvel (ten onrechte) stond dat er geen NL ondertitels op stonden, ben ik bang dat dat voor deze release wel gaat gebeuren.

    Ook vanwege deze pressrelease van Disney !!
    Beste......

    Bedankt voor jouw mail. We hebben jouw mail doorgestuurd naar de betreffende afdeling en hebben het volgende antwoord ontvangen:

    De live action films worden wel in 3D versie uitgebracht, alleen staat er op deze versie geen Nederlandse ondertiteling meer. Dit is omdat hier steeds minder vraag naar is in Nederland en het dus teveel gaat kosten om een Nederlands ondertitelde versie te maken. Alle 3D Blu-rays zijn ook op een soort op=op basis geproduceerd en hebben geen na productie meer in Nederland.

    De Dumbo 3D Engelse versie is wel op bol.com te bestellen, dus hij hoeft niet perse naar Engelse retailers te gaan om deze film te krijgen.



    Met vriendelijke groet,

    THE WALT DISNEY COMPANY

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Is het inmiddels al zeker of de 3D en 4K releases wel nederlandse ondertitels hebben.

    Omdat er op de hoezen van Captain Marvel (ten onrechte) stond dat er geen NL ondertitels op stonden, ben ik bang dat dat voor deze release wel gaat gebeuren.

    Ook vanwege deze pressrelease van Disney !!
    De 4k gaat zo goed als zeker nl subs hebben, geen idee van 3d

  16. #41
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De Iron man-box (waarvan de losse delen ook hier uitkomen) heeft in ieder geval geen NL-subs (althans deel 1 voor zover ik al heb gezien). Dus nog geen garantie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De Iron man-box (waarvan de losse delen ook hier uitkomen) heeft in ieder geval geen NL-subs (althans deel 1 voor zover ik al heb gezien). Dus nog geen garantie.
    Begrijp uit andere berichten dat het dezelfde release is als eerder in Duitsland.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    De 4k gaat zo goed als zeker nl subs hebben, geen idee van 3d
    Van internet

    Disc Title: MARVEL'S AVENGERS: ENDGAME - Ultra HD™
    Disc Label: Avengers.Endgame.2019
    Disc Size: 64,586,544,761 bytes
    Protection: AACS2
    Extras: Ultra HD, BD-Java
    BDInfo: 0.7.5.5

    PLAYLIST REPORT:

    Name: 00800.MPLS
    Length: 3:01:11.527 (h:m:s.ms)
    Size: 64,081,202,880 bytes
    Total Bitrate: 47.16 Mbps

    VIDEO:

    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-H HEVC Video 36262 kbps 2160p / 23.976 fps / 16:9 / Main 10 @ Level 5.1 @ High / 10 bits / HDR10 / BT.2020

    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby TrueHD/Atmos Audio English 5417 kbps 7.1 / 48 kHz / 4777 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -29dB)
    Dolby Digital Plus Audio German 1024 kbps 7.1 / 48 kHz / 1024 kbps / DN -27dB (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 576 kbps / DN -27dB)
    Dolby Digital Plus Audio French 1024 kbps 7.1 / 48 kHz / 1024 kbps / DN -27dB (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 576 kbps / DN -27dB)

    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 33.779 kbps
    Presentation Graphics German 25.998 kbps
    Presentation Graphics French 22.702 kbps
    Presentation Graphics Chinese 16.773 kbps
    Presentation Graphics Dutch 25.770 kbps
    Presentation Graphics Korean 15.373 kbps
    Presentation Graphics Norwegian 25.477 kbps
    Presentation Graphics Swedish 24.637 kbps
    Presentation Graphics Chinese 19.174 kbps
    Presentation Graphics English 0.131 kbps
    Presentation Graphics German 0.151 kbps
    Presentation Graphics French 0.247 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #44

    Standaard

    Hier binnen met nl-subs en ooo nog eens een bonus disk.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #45

    Standaard

    De 3D Pieter? En ook gewoon lossless geluid? Hebben we gelukkig nog een mooie, knappe uitgave van Disney. Helaas dat ze waarschijnlijk met 3D gaan stoppen...

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    De 3D Pieter? En ook gewoon lossless geluid? Hebben we gelukkig nog een mooie, knappe uitgave van Disney. Helaas dat ze waarschijnlijk met 3D gaan stoppen...
    4k, dolby atmos. De 3d moet dvdoutlet nasturen, zat niet in de zending.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #47

    Standaard

    3d vesie heeft Engels DTS HD Master 7.1
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    3d vesie heeft Engels DTS HD Master 7.1
    Maar heeft hij NL Subs

  24. #49

    Standaard

    Volgens de cover Nederlandse ondertiteling, en inderdaad DTS HD Master 7.1. Bedankt voor het melden, Pieter.

  25. #50

    Standaard

    Ik wil per se de bonusdisk zonder 3D of 4K te moeten kopen. Ik ben daarom uitgeweken naar de UK-release. Die verschijnt dan wel pas op 2 september, maar die paar dagen gaan de zaak nu ook weer niet maken. Bovendien was 15 pond een schappelijke prijs.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •