Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 185 worden weergegeven.

Discussie: HBOmax

  1. #101
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens de help worden LG TV's met webOS 3.5 of hoger ondersteund, slecht nieuws voor alle E6 bezitters, die heeft 3.4.0 ......
    Wel vreemd dat de viaplay app dan wel beschikbaar is op de E6.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Ik hoop het met je mee Rogue. Ben zelf ook niet van 3D af te slaan. Blijft echt een aparte beleving die zeker meerwaarde heeft. Hou m'n hart vast dat m'n TV de geest geeft. Hoop ook stiekem nog dat er ooit eens standaard 3D TV's zonder bril komen, daar was men een tijdje terug toch mee bezig. Hoor daar helaas niet zoveel meer over....
    Mijn LG 3Dtv had laatst problemen met de HDMI contacten, die deden het alle drie niet meer.
    Heb hem laten maken door LG er moest een nieuwe printplaat in was ongeveer 350 euro.
    Maar heb nu wel weer een als nieuw werkende 3D tv..

    Want ook ik vind 3D leuker dan een 4k film.

    De app van Disney+ en HBo kunnen er niet op maar die bekijk ik via mijn Nvidia Shield.
    Dat werkt perfect.
    Op mijn nieuwe 4k LG tv stond hij opeens in de balk de HBOMax app.
    En alles werkt goed.

  4. #104

    Standaard

    Op m’n Sony Z9D deze ook geïnstalleerd en werkt als een zonnetje

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Wel vreemd dat de viaplay app dan wel beschikbaar is op de E6.
    Waarom de ene wel en de ander niet? Geen idee.
    Maar goed, ik heb gisteren de "Chromecast met google tv" gehaald en dat werkt prima. Moest ik nog alles casten vanaf mijn telefoon met de gewone Chromecast, deze komt met een kleine afstandsbediening en dat werkt heel goed moet ik zeggen. Beeldkwaliteit is nu ook goed!

    Ik heb nog steeds liever een app op de tv wat het allerfijnst werkt, maar het is niet anders.

  6. #106

    Standaard

    Ik kan gewoon naar mijn philips tv casten zonder losse ChromeCast (heb die wel op de niet-smart tv op mijn slaapkamer), maar dat is blijkbaar ook iets van nieuwere tv’s dan? Die van mij is uit 2019 geloof ik
    Laatst aangepast door Oakey : 11-03-2022 om 11:26

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik kan gewoon naar mijn tv casten zonder losse ChromeCast (heb die wel op de niet-smart tv op mijn slaapkamer), maar dat is bkijkbaar ook iets van nieuwere tv’s dan? Die van mij is uit 2019 geloof ik
    Ja, met youtube lukt dat wel hoor, netflix e.d. nooit uitgeprobeerd (is niet nodig).

  8. #108

    Standaard

    Ik kan youtube naar de TV streamen, evenals Spotify, vanaf Iphone naar Philips TV zonder problemen, niets voor nodig.
    Amazon/netflix etc niet nodig die staan op de TV zelf

  9. #109
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een ander voordeel van HBO MAX; gisteren eindelijk de nieuwe Matrix gekeken. Een film die ik anders klakkeloos zou kopen op UHD BD, want hé, The Matrix! Maar wat ben ik blij dat ik hem nu toch gezien heb en in geen honderd jaar meer ga kopen. Prima beeld en geluid in Dolby Vision/Atmos, maar wat een droevige film.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Een ander voordeel van HBO MAX; gisteren eindelijk de nieuwe Matrix gekeken. Een film die ik anders klakkeloos zou kopen op UHD BD, want hé, The Matrix! Maar wat ben ik blij dat ik hem nu toch gezien heb en in geen honderd jaar meer ga kopen. Prima beeld en geluid in Dolby Vision/Atmos, maar wat een droevige film.
    Nou, bij mij komt hij er wel in, genoten van begin tot eind!

    Aanrader voor film is trouwens Kimi, de laatste van Soderbergh. Amusant en spannend!

    Qua serie heb ik, toch wat onverwacht nadat ik Suicide Sqaud vond tegenvallen, toch wel gelachen om Peacemaker. Ik heb geen hoge pet op van de acteur John Cena, maar hier was hij eerlijk gezegd best goed. Niet zo goed als Eagly, maar dat er weinig .

  11. #111
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, bij mij komt hij er wel in, genoten van begin tot eind!

    .
    Maar, maar...The One is niet meer. Opeens is het The Two en in geval van nood de vrouw. Ben een klein beetje woke-allergisch geworden...

    Peacemaker ga ik nu (later) aan beginnen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #112

    Standaard

    Peacemaker vond ik persoonlijk erg vermakelijk, stuk leuker dan The Suicide Squad!

  13. #113

    Standaard

    Moet zeggen dat ik behalve The Matrix nog niets heb kunnen kijken op HBOmax, lijkt wel of Netflix de hint heeft begrepen want die hebben opeens allemaal nieuwe series die ik wil zien.

    The Matrix vond ik echt saai overigens, helemaal niets aan.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar, maar...The One is niet meer. Opeens is het The Two en in geval van nood de vrouw. Ben een klein beetje woke-allergisch geworden...

    Peacemaker ga ik nu (later) aan beginnen.
    Dan ben ik gelukkiger, ik heb daar allemaal geen last van of merk het niet op .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Moet zeggen dat ik behalve The Matrix nog niets heb kunnen kijken op HBOmax, lijkt wel of Netflix de hint heeft begrepen want die hebben opeens allemaal nieuwe series die ik wil zien.

    The Matrix vond ik echt saai overigens, helemaal niets aan.
    Welke netflix series zijn dat? Altijd op zoek naar tips voor nieuwe series...

  15. #115

    Standaard

    Nu bezig met Pieces of Her, er is een nieuw seizoen van The Sinner, en Windfall lijkt me ook zeker kijkbaar.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Nu bezig met Pieces of Her, er is een nieuw seizoen van The Sinner, en Windfall lijkt me ook zeker kijkbaar.
    Aha, die heb ik allemaal al gezien. Windfall is trouwens een film.

  17. #117

    Standaard

    The Peacemaker is echt een aanrader, wat een geweldige serie is dat.
    The Matrix 4 vond ik toch echt wel leuk al begrijp ik Claudio wel.
    Als het goed is komt ook de nieuwe Batman er volgende maand op begreep ik, schijnt ook een goede film te zijn.
    En de Zack Snyder editie van 4 uur staat er volgens mij ook op, had ik al gezien maar was erg goed.
    Anyway, HBOMax is denk ik een blijvertje net als Netflix en Prime. Via Tweakers heb ik gelezen dat op termijn ook Discovery + in hetzelfde abbonnement komt als HBO Max dus zal de prijs stijgen maar heb je, om het zo correct mogelijk te zeggen, voor ieder wat wils.

  18. #118

    Standaard

    Ik denk dat je het wel kunt testen of het iets voor je is met de opening credits :


  19. #119

    Standaard

    Ik vind John Cena gewoon echt geen goede of leuke acteur en zijn vertolking in The Suicide Squad vond ik alleen maar irritant dus de serie gaat het niet worden. De credits deden me ook niks
    De serie die wij nu aan het kijken zijn is The Flight Attendant, erg leuk moordmysterie met veel zwarte humor met Kaley Cuoco en Michiel Huisman in de hoofdrollen. De muziek en openingscredits doen erg denken aan Catch Me If You Can trouwens.

  20. #120

    Standaard

    Wij zijn ook begonnen aan The Flight Attendant. Op zich best een leuke serie, maar ik weet niet of ik het een seizoen vol ga houden als het hoofdpersonage zo hysterisch blijft. Kijk vooral naar een serie om te ontspannen, niet om opgefokt te raken.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Wij zijn ook begonnen aan The Flight Attendant. Op zich best een leuke serie, maar ik weet niet of ik het een seizoen vol ga houden als het hoofdpersonage zo hysterisch blijft. Kijk vooral naar een serie om te ontspannen, niet om opgefokt te raken.

    Haha, ja dat klopt. Wij kunnen er wel om lachen, maar ze is idd soms wel erg hyper idd. Ik vind de reactie erop van het krakater van Michiel Huisman daarom des te droger en humoristisch. Wij maken het seizoen wel vol, ook omdat we nu even niks anders weten te kijken haha.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik vind John Cena gewoon echt geen goede of leuke acteur en zijn vertolking in The Suicide Squad vond ik alleen maar irritant dus de serie gaat het niet worden. De credits deden me ook niks
    De serie die wij nu aan het kijken zijn is The Flight Attendant, erg leuk moordmysterie met veel zwarte humor met Kaley Cuoco en Michiel Huisman in de hoofdrollen. De muziek en openingscredits doen erg denken aan Catch Me If You Can trouwens.
    Zie mijn vorige bericht:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Qua serie heb ik, toch wat onverwacht nadat ik Suicide Sqaud vond tegenvallen, toch wel gelachen om Peacemaker. Ik heb geen hoge pet op van de acteur John Cena, maar hier was hij eerlijk gezegd best goed. Niet zo goed als Eagly, maar dat er weinig .
    De andere rollen zoals Judo Master en vooral Vigilante zijn geweldig. Gewoon een goede cat bij elkaar.

    The Flight Attendant trokken wij niet qua hysterie, na 1 deel mee gestopt.

  23. #123

    Standaard

    Zat heerlijk True Blood seizoenen te kijken en begint seizoen 5 is ie niet ondertiteld.
    Nu kom ik er achter dat vele series niet zijn ondertiteld.
    Dat zou niet mogen vind ik.
    Dit vind ik toch wel een groot min punt.
    Ik denk wel dat ik eens een bericht ga sturen om te vragen waarom dit is.
    En wanneer ze nederlands ondertiteld worden.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Zat heerlijk True Blood seizoenen te kijken en begint seizoen 5 is ie niet ondertiteld.
    Nu kom ik er achter dat vele series niet zijn ondertiteld.
    Dat zou niet mogen vind ik.
    Dit vind ik toch wel een groot min punt.
    Ik denk wel dat ik eens een bericht ga sturen om te vragen waarom dit is.
    En wanneer ze nederlands ondertiteld worden.
    Begin maart zei hbo dat binnenkort de ontbrekende subs zouden worden toegevoegd. Maar ja, het is nu april en er is maar weinig of niets veranderd. Als subs nog gemaakt moeten worden kan het nog wel even duren.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Begin maart zei hbo dat binnenkort de ontbrekende subs zouden worden toegevoegd. Maar ja, het is nu april en er is maar weinig of niets veranderd. Als subs nog gemaakt moeten worden kan het nog wel even duren.
    Er zijn er wel toegevoegd, maar nog lang niet alles.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •