Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 185 van 185 worden weergegeven.

Discussie: HBOmax

  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Begin me steeds meer te storen aan de beroerde kwaliteit van de Nederlandse ondertitels op HBOmax. Deze week Donna Summer - Love to Love you en And the band player on gekeken en het is echt heel erg. Vooral het veel te letterlijk vertalen, lijkt wel een bot of anders iemand die geen goed Engels kan. Bovendien komt de taal over als uit de jaren 50; people of color vertalen met kleurlingen en gay vertalen met homofiel. Really?? Veel dt-fouten, regisseren vertalen als aanwijzingen geven, record (plaat) vertalen als record (als in the Guiness book of records), molested vertalen met gemolesteerd, “we played guitars” wordt “we speelden gitaren”. En veel uitdrukkingen letterlijk vertalen. Weet niet of het bij de blockbusters ook zo erg is.
    Wij hebben altijd Engelse ondertiteling aan (als het er is), dus ik heb er geen last van.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wij hebben altijd Engelse ondertiteling aan (als het er is), dus ik heb er geen last van.
    Goeie oplossing inderdaad. Ik kan ook zonder OT maar heb het vaak uit luiheid aanstaan.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    HBO Max wordt ook in Nederland, maar dan in 2024, Max. Benieuwd wat dat voor de levenslange 50% korting gaat betekenen.

    https://www.nu.nl/film/6259229/warne...nederland.html

    Max FAQ


    Max komt eraan. Dit is wat je moet weten:
    -
    Wat is Max?

    In mei verandert HBO Max in de VS in Max.
    Max brengt hetzelfde aanbod waar je van houdt van HBO Max, samen met favorieten van de Discovery TV-merken: Discovery, TLC en meer – alles voor dezelfde geweldige prijs.


    -
    Vanaf wanneer is Max in mijn land beschikbaar?

    In mei verandert HBO Max in de VS in Max. We zijn van plan Max in 2024 naar meer landen te brengen.
    Totdat Max in jouw land beschikbaar is, zal HBO Max bereikbaar blijven. Kom hier in de komende maanden vaker terug voor updates.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    We hebben hier al een omroep Max, dus dat kan nog een leuke juridische kwestie worden. Het nut en de zin van de naamswijziging ontgaat mij overigens volledig.
    HBO Max zal bij ons HBO Max blijven en geen Max worden, benieuwd of daardoor ook de levenslange korting gewoon blijft bestaan.

    https://www.nu.nl/media/6284396/opvo...e-benelux.html

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    HBO Max zal bij ons HBO Max blijven en geen Max worden, benieuwd of daardoor ook de levenslange korting gewoon blijft bestaan.

    https://www.nu.nl/media/6284396/opvo...e-benelux.html
    Als dat niet zo is, dan hebben ze de eerste opzegging te pakken. Dan ga ik ze alleen af en toe nemen als er echt wat nieuws staat.

  5. #180

    Standaard

    Het nieuwe seizoen van True Detective is ijzersterk begonnen, ijzingwekkend! Nog vier afleveringen te gaan.

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het nieuwe seizoen van True Detective is ijzersterk begonnen, ijzingwekkend! Nog vier afleveringen te gaan.
    Ik had al een deel van de trailer gezien, leek mij al heel goed. Maar ik wacht weer tot alles er staat...

  7. #182

    Standaard

    Het vernieuwde HBO Max is beschikbaar in juni.

    Interessant is dat er dan 3 abonnementen komen, maar nog niet duidelijk is wat er met de 50% korting gaat gebeuren. Ik wil Premium met de korting, anders wordt het echt opgezegd....

    Als je een abonnement hebt op HBO Max via een appstore of rechtstreeks via HBOMax.com, informeren we je dichterbij de lancering over de abonnementen.

    Als je een abonnement hebt via je internet-, tv-, of mobiele aanbieder informeert deze je over eventuele abonnementswijzigingen.

    We introduceren ook 3 nieuwe basisabonnementen:


    • Basic met reclame:
      • Stream op 2 apparaten tegelijk
      • Full HD 1080-resolutie
      • Alles van de Olympische Spelen 2024 in Parijs

    • Standaard:
      • Stream op 2 apparaten tegelijk
      • Full HD 1080-resolutie
      • Alles van de Olympische Spelen 2024 in Parijs
      • 30 downloads

    • Premium:
      • Stream op 4 apparaten tegelijk
      • Stream in 4K UHD en Dolby Atmos (indien beschikbaar)
      • Alles van de Olympische Spelen 2024 in Parijs
      • 100 downloads (beperkingen van toepassing)


    Tv zenders en live-uitzendingen in elk abonnement bevatten reclames. Niet alle content is beschikbaar bij het Basic met reclame-abonnement. On demand-content kan sponsoring en productplacement bevatten.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Interessant is dat er dan 3 abonnementen komen, maar nog niet duidelijk is wat er met de 50% korting gaat gebeuren. Ik wil Premium met de korting, anders wordt het echt opgezegd....
    Op Facebook werd de vraag gesteld wat er met de 50% korting gaat gebeuren en daarop reageerde HBO Max dat de korting geldig blijft zolang je je abonnement behoudt.

  9. #184

    Standaard

    Mijn verwachting is dat ze het huidige abonnement naar Standaard om gaan zetten en dat als je 4K wilt, je meer moet gaan betalen.

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op Facebook werd de vraag gesteld wat er met de 50% korting gaat gebeuren en daarop reageerde HBO Max dat de korting geldig blijft zolang je je abonnement behoudt.
    Maar gaat het nog uitmaken welk abonnement? Ik heb zelf geen facebook, dus ik kan het niet opzoeken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Mijn verwachting is dat ze het huidige abonnement naar Standaard om gaan zetten en dat als je 4K wilt, je meer moet gaan betalen.
    De vraag is dus of je dan voor de meerkosten van Premium ook de 50% korting krijgt...

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •