De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: HBOmax

Standaard HBOmax

Deze Warner-dienst gaat 2020 in Amerika starten: https://www.theverge.com/2019/7/9/20...iption-service

Friends gaat dan bij Netflix Amerika eraf. Ik moet wel zeggen dat als deze dienst in Nederland komt Netflix een goede concurrent gaat krijgen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Deze Warner-dienst gaat 2020 in Amerika starten: https://www.theverge.com/2019/7/9/20...iption-service

Friends gaat dan bij Netflix Amerika eraf. Ik moet wel zeggen dat als deze dienst in Nederland komt Netflix een goede concurrent gaat krijgen.
    Het wordt wel veel straks allemaal.

Netflix, Amazon Prime, Disney+, HBO Max, Hulu, CBS All Access, de dienst van NBCUniversal.

En allemaal hebben ze wel interessante exclusieve content. Lekker versnipperd zo.
    Ik voorzie al dat je de ene maand de ene dienst neemt en de andere maand weer een ander.
    私の名前はタイスです

Standaard

Dit gaat dus helemaal de verkeerde kant op, allemaal weer hun eigen feestje.

Standaard

Tja.. is maar net hoe je het bekijkt. Dit is tenminste nog een behoorlijke samenwerking tussen aardig wat partijen. Voor films en series zal er denk ik nooit een "Spotify" variant komen waarop (nagenoeg) alles staat.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Tja.. is maar net hoe je het bekijkt. Dit is tenminste nog een behoorlijke samenwerking tussen aardig wat partijen. Voor films en series zal er denk ik nooit een "Spotify" variant komen waarop (nagenoeg) alles staat.
    Dit is geen samenwerking, allemaal eigendom van WarnerMedia
    私の名前はタイスです

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dit is geen samenwerking, allemaal eigendom van WarnerMedia
    Mag ook. Wie weet gaan er van de andere partijen in de toekomst wel een aantal de krachten bundelen.

Ik switch zelf af en toe. HBO heb ik "gratis" bij Ziggo Films en Series vanwege Ziggo/ Vodafone combinatie. Nu heb ik Netflix, maar na het uitkijken van Stranger Things stap ik denk ik binnenkort over even over op Amazon Prime, staan een behoorlijk aantal films en series op die ik graag wil zien (o.a. Bosch en Too Old to Die Young). Dan valt het qua kosten nog mee en heb je toch een mooi gevarieerd aanbod.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Mag ook. Wie weet gaan er van de andere partijen in de toekomst wel een aantal de krachten bundelen.

Ik switch zelf af en toe. HBO heb ik "gratis" bij Ziggo Films en Series vanwege Ziggo/ Vodafone combinatie. Nu heb ik Netflix, maar na het uitkijken van Stranger Things stap ik denk ik binnenkort over even over op Amazon Prime, staan een behoorlijk aantal films en series op die ik graag wil zien (o.a. Bosch en Too Old to Die Young). Dan valt het qua kosten nog mee en heb je toch een mooi gevarieerd aanbod.
    Ben Prime ook aan het overwegen. Wil graag The Man in the High Castle zien, komt nog een vierde en laatste seizoen. En straks Star Trek: Picard, The Expanse seizoen 4 en de Middle Earth / Lord of the Rings serie. Dan val € 5,99 per maand wel mee inderdaad en ik las gisteren dat de app nu ook Chromecast ondersteuning heeft.
    私の名前はタイスです

Standaard

Probleem is dat mijn vrouw en dochter ook zo hun series hebben die ze kijken en die zijn op Netflix, dus los van dat is switchen gedoe vindt is het ook niet echt een optie. Alls wat ik verder wil moet er dus bij en dan stapelt het al snel op.
    Ik heb nu Netlfix en Prime, Prime is goedkoop dus dat is nog redelijk okat, maar als ik dan nog 1 of 2 diensten toe moet gaan voegen vindt ik dat echt te duur worden als je naar de totale kosten kijkt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door activ Bekijk bericht
    Dit gaat dus helemaal de verkeerde kant op, allemaal weer hun eigen feestje.
    Voorlopig levert dat een flinke concurrentie op, wat voordelig is voor de klant.

Voor degene die amazon gaat aanschaffen: als je netflix gewend bent met zijn zeer gebruikersvriendelijke interface en zoekfunctie, dan is amazon echt niet best. Zeker voor degene die NL subs willen, die zitten er heel vaak niet bij.
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Instellingen bij het plaatsen van berichten