Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 185 worden weergegeven.

Discussie: HBOmax

  1. #1

    Standaard HBOmax

    Deze Warner-dienst gaat 2020 in Amerika starten: https://www.theverge.com/2019/7/9/20...iption-service

    Friends gaat dan bij Netflix Amerika eraf. Ik moet wel zeggen dat als deze dienst in Nederland komt Netflix een goede concurrent gaat krijgen.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Deze Warner-dienst gaat 2020 in Amerika starten: https://www.theverge.com/2019/7/9/20...iption-service

    Friends gaat dan bij Netflix Amerika eraf. Ik moet wel zeggen dat als deze dienst in Nederland komt Netflix een goede concurrent gaat krijgen.
    Het wordt wel veel straks allemaal.

    Netflix, Amazon Prime, Disney+, HBO Max, Hulu, CBS All Access, de dienst van NBCUniversal.

    En allemaal hebben ze wel interessante exclusieve content. Lekker versnipperd zo.
    Ik voorzie al dat je de ene maand de ene dienst neemt en de andere maand weer een ander.

  3. #3

    Standaard

    Dit gaat dus helemaal de verkeerde kant op, allemaal weer hun eigen feestje.

  4. #4

    Standaard

    Tja.. is maar net hoe je het bekijkt. Dit is tenminste nog een behoorlijke samenwerking tussen aardig wat partijen. Voor films en series zal er denk ik nooit een "Spotify" variant komen waarop (nagenoeg) alles staat.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Tja.. is maar net hoe je het bekijkt. Dit is tenminste nog een behoorlijke samenwerking tussen aardig wat partijen. Voor films en series zal er denk ik nooit een "Spotify" variant komen waarop (nagenoeg) alles staat.
    Dit is geen samenwerking, allemaal eigendom van WarnerMedia

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dit is geen samenwerking, allemaal eigendom van WarnerMedia
    Mag ook. Wie weet gaan er van de andere partijen in de toekomst wel een aantal de krachten bundelen.

    Ik switch zelf af en toe. HBO heb ik "gratis" bij Ziggo Films en Series vanwege Ziggo/ Vodafone combinatie. Nu heb ik Netflix, maar na het uitkijken van Stranger Things stap ik denk ik binnenkort over even over op Amazon Prime, staan een behoorlijk aantal films en series op die ik graag wil zien (o.a. Bosch en Too Old to Die Young). Dan valt het qua kosten nog mee en heb je toch een mooi gevarieerd aanbod.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Mag ook. Wie weet gaan er van de andere partijen in de toekomst wel een aantal de krachten bundelen.

    Ik switch zelf af en toe. HBO heb ik "gratis" bij Ziggo Films en Series vanwege Ziggo/ Vodafone combinatie. Nu heb ik Netflix, maar na het uitkijken van Stranger Things stap ik denk ik binnenkort over even over op Amazon Prime, staan een behoorlijk aantal films en series op die ik graag wil zien (o.a. Bosch en Too Old to Die Young). Dan valt het qua kosten nog mee en heb je toch een mooi gevarieerd aanbod.
    Ben Prime ook aan het overwegen. Wil graag The Man in the High Castle zien, komt nog een vierde en laatste seizoen. En straks Star Trek: Picard, The Expanse seizoen 4 en de Middle Earth / Lord of the Rings serie. Dan val € 5,99 per maand wel mee inderdaad en ik las gisteren dat de app nu ook Chromecast ondersteuning heeft.

  8. #8

    Standaard

    Probleem is dat mijn vrouw en dochter ook zo hun series hebben die ze kijken en die zijn op Netflix, dus los van dat is switchen gedoe vindt is het ook niet echt een optie. Alls wat ik verder wil moet er dus bij en dan stapelt het al snel op.
    Ik heb nu Netlfix en Prime, Prime is goedkoop dus dat is nog redelijk okat, maar als ik dan nog 1 of 2 diensten toe moet gaan voegen vindt ik dat echt te duur worden als je naar de totale kosten kijkt.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door activ Bekijk bericht
    Dit gaat dus helemaal de verkeerde kant op, allemaal weer hun eigen feestje.
    Voorlopig levert dat een flinke concurrentie op, wat voordelig is voor de klant.

    Voor degene die amazon gaat aanschaffen: als je netflix gewend bent met zijn zeer gebruikersvriendelijke interface en zoekfunctie, dan is amazon echt niet best. Zeker voor degene die NL subs willen, die zitten er heel vaak niet bij.

  10. #10

    Standaard

    Komt niet van de grond qua abonnee's. Warner gaat mensen ontslaan: https://www.latimes.com/entertainmen...bo-max-sarnoff

    Peacock schijnt in Amerika harder te lopen volgens artikel.

  11. #11

    Standaard

    ‘Wonder Woman 1984’ to Debut Both on HBO Max and in Theaters: https://variety.com/2020/film/news/w...se-1234804411/

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De commentaren vliegen daar al in de rondte met het nieuws van Wonder Woman. Nog geen HDR, Dolby Vision en Atmos op HBO MAX in de VS en vooralsnog zijn de films in HD en een soort van 5.1-geluid.

    Ben wel benieuwd wanneer de dienst in Nederland start, want wil J.L. van Snyder wel graag zien als hij straks uitkomt, maar hopelijk dan wel in een behoorlijke kwaliteit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Als ik het goed lees, zou de film dan bij ons op 16 december in de bios uitkomen? Dat zou goed nieuws zijn.....

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als ik het goed lees, zou de film dan bij ons op 16 december in de bios uitkomen? Dat zou goed nieuws zijn.....
    Zeker en mijn kerstvakantie begint de 17e, dus die dag meteen naar de IMAX in R'dam! Laat de kaartverkoop maar beginnen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zeker en mijn kerstvakantie begint de 17e, dus die dag meteen naar de IMAX in R'dam! Laat de kaartverkoop maar beginnen.
    Wordt wel vechten om kaartjes met die beperkingen in de bios...en wij gaan dan met z'n vijven, dat is 1/6 van alle plaatsen ..

  16. #16

    Standaard

    Warner Bros. brengt nieuwe films tegelijk uit in bioscoop en op HBO Max

    Filmproducent Warner Bros. gaat volgend jaar alle nieuwe films in de VS gelijktijdig uitbrengen in de bioscoop en op HBO Max. De films zullen vanaf de dag van de première in de VS een maand beschikbaar zijn bij de streamingdienst. Daarna zijn ze alleen in de bios te zien.
    Het gaat om een experiment van een jaar. Warner Bros. wil in 2021 enkele grote titels uitbrengen, zoals The Matrix 4, Godzilla vs. Kong, Mortal Kombat, Tom & Jerry en Dune.

    "Deze ongewone tijd vraagt om creatieve oplossingen", zegt ceo Ann Sarnoff tegen techsite The Verge. "We willen niets liever dan weer films uitbrengen op het witte doek. Nieuwe films zijn van levensbelang voor de bioscopen, maar we moeten onder ogen zien dat de meeste filmtheaters in Amerika het hele volgende jaar waarschijnlijk nog maar beperkt publiek toelaten."

    Grote concurrenten
    Warner Bros. is een van de grootste filmproductiebedrijven ter wereld. Het bedrijf brengt ook tv-series, games, dvd's en muziek uit en exploiteert enkele pretparken.

    De keuze om nieuwe releases meteen bij HBO Max aan te bieden is opvallend, want streamingdiensten gelden juist als grote concurrenten van de bioscopen. HBO Max is in Nederland niet beschikbaar.

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2359190-warne...p-hbo-max.html

  17. #17

    Standaard

    Tja... als tijdelijke oplossing begrijpelijk, maar laten we hopen dat het ook tijdelijk blijft.

  18. #18

    Standaard

    HBOMax komt 2e helft 2021 naar Europa: https://tweakers.net/nieuws/175364/s...in-europa.html Ik denk zelf dat Nederland er niet bij zit aangezien Ziggo een deal heeft. Of het komt alleen via Ziggo.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    HBOMax komt 2e helft 2021 naar Europa: https://tweakers.net/nieuws/175364/s...in-europa.html Ik denk zelf dat Nederland er niet bij zit aangezien Ziggo een deal heeft. Of het komt alleen via Ziggo.
    Lijkt me sterk, want alleen via Ziggo zou betekenen dat een deel van de markt niet bereikt wordt omdat Ziggo geen landelijke dekking heeft. Ik kan nu bijvoorbeeld ook geen abonnement bij Ziggo nemen.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Lijkt me sterk, want alleen via Ziggo zou betekenen dat een deel van de markt niet bereikt wordt omdat Ziggo geen landelijke dekking heeft. Ik kan nu bijvoorbeeld ook geen abonnement bij Ziggo nemen.
    Ziggo heeft nog een exclusief recht inzake HBO. Zolang dat geldt zal de app nooit in heel Nederland beschikbaar worden, schat ik in.

  21. #21

    Standaard

    Misschien een idee om de films nu in corona tijd naast een dienst ook meteen op Blu-ray uit te brengen.

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    HBO Max in 2022 mogelijk ook in Nederland beschikbaar

    HBO Max, de streamingdienst waarop onder meer films en series van Warner Bros. te zien zijn, wordt in 2022 breed uitgerold in Europa. Dat maakte de dienst dinsdag via 'The Hollywood Reporter' bekend. Dit jaar nog wordt HBO Max alvast aangeboden in Spanje en Scandinavië.

    Volgend jaar zijn andere Europese regio’s aan de beurt. Eerder zei de baas van HBO dat hij zijn streamingdienst al in 2021 over heel Europa wilde uitrollen. Warner Bros. Benelux zei toen met klem dat alle bioscoopfilms van de studio ook in de bioscopen te zien zullen blijven.

    Of HBO Max volgend jaar ook in ons land beschikbaar komt is niet duidelijk. Warner Bros Nederland liet dinsdag weten geen commentaar of toelichting op het nieuws te geven.

    De spanning tussen de grote filmstudio's en de bioscopen is toegenomen nu bepaalde titels sneller dan gebruikelijk (ook) op streamingdiensten worden aangeboden. Zo werden diverse grote titels van Disney, zoals Cruella en Black Widow, tegelijkertijd uitgebracht in de bioscoop en op het streamingplatform Disney+.

    Deze acties leidden niet alleen tot boze reacties van de bioscopen. Ook acteurs waren ontevreden, omdat zij vaak een percentage van de opbrengst aan de kassa krijgen. Acteur Scarlett Johansson, die de hoofdrol in Black Widow speelt, heeft aangekondigd om die reden naar de rechter te stappen.

    Bron: rtlnieuws.nl https://www.rtlnieuws.nl/entertainme...tgerold-europa

  24. #24

    Standaard

    Nou ja, de kwaliteit zal hopelijk dan toenemen want HBO series bij Ziggo kijken valt soms niet mee qua beeld.....

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou ja, de kwaliteit zal hopelijk dan toenemen want HBO series bij Ziggo kijken valt soms niet mee qua beeld.....
    Daarnaast heeft Ziggo ook niet het complete aanbod van HBO.

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •