Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 133 van 133 worden weergegeven.

Discussie: HBOmax

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Er zijn er wel toegevoegd, maar nog lang niet alles.
    Disney Plus heeft na bijna 2 1/2 nog steeds inhoud zonder Nederlandse ondertitels.

Standaard

Ik heb ook HBO-max, maar ik vind de 4K-kwaliteit onder de maat. Hoewel ik op dit moment slechts twee films heb gekeken.
    The Suicide Squad was het geluid zeer matig. Het leek wel of de volume van de actiescenes naar beneden was gedraaid. De ander was King Richard. Deze was wel iets beter. Van mij krijgt dolby vision en dolby atmos op HB Max na twee films een dikke onvoldoende.

Ik heb een vraag. Disney Plus is makkelijk af te sluiten. Op een LG-afstand gewoon return tot dat je het afsluitscherm ziet. Niets van dit op HBO max. Er komt er gewoon niet uit. De enige mogelijk is je tv uitdoen of uitloggen, maar dat is zo ingewikkeld. Dat wil je niet ieder keer doen.

Weet iemand wat ik verkeer doet. Het schijnt dat HBO max als klantenservice een onbereikbare klantservice te hebben.

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Ik heb eigenlijk geen last van slechte 4K-kwaliteit, maar dat kan aan de film, je internetverbinding of andere randzaken liggen. Bij mij zijn alle streamers met DV gelijkwaardig. Ik vond het beeld en geluid van de nieuwe Matrix bijvoorbeeld erg goed.

Je hoeft de HBO app niet af te sluiten. Je kunt gewoon een andere app of input kiezen en dan sluit HBO af of anders blijft hij op de achtergrond open staan tot je de tv uitzet. Zo hop ik vaak van Disney+, naar Amazon, naar Netflix, naar HBO, naar YouTube, naar HDMI (waar Ziggo Next op zit) zonder wat af te sluiten. Is verder ook geen probleem.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED 77GX6LA, Denon AVC-X8500H, OPPO UDP-203, Ziggo Mediabox Next x2, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS4 Pro, Samsung Z Fold3, Samsung Galaxy Tab S7 Plus.

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!

Standaard

Ik stream meestal via apple tv, maar ook geen problemen met beeld en geluid. Erg fraai. Soms net of ik door raam naar buiten zit te kijken....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Ik heb ook HBO-max, maar ik vind de 4K-kwaliteit onder de maat. Hoewel ik op dit moment slechts twee films heb gekeken.
    The Suicide Squad was het geluid zeer matig. Het leek wel of de volume van de actiescenes naar beneden was gedraaid. De ander was King Richard. Deze was wel iets beter. Van mij krijgt dolby vision en dolby atmos op HB Max na twee films een dikke onvoldoende.

Ik heb een vraag. Disney Plus is makkelijk af te sluiten. Op een LG-afstand gewoon return tot dat je het afsluitscherm ziet. Niets van dit op HBO max. Er komt er gewoon niet uit. De enige mogelijk is je tv uitdoen of uitloggen, maar dat is zo ingewikkeld. Dat wil je niet ieder keer doen.

Weet iemand wat ik verkeer doet. Het schijnt dat HBO max als klantenservice een onbereikbare klantservice te hebben.
    Op je afstandsbediening gewoon op het Huisje drukken en je kunt een andere app openen.

Standaard

Dat is exact hetzelfde bij de app op apple tv. Home knop langer indrukken bij afsluiten HBO max app.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

Standaard

Bedankt voor alle antwoorden. Wel een beetje omslachtig deze manier van stoppen met HBO max.

Standaard

In tegenstelling tot Disney brengt Warner sommige Originals wel op blu-ray uit: https://www.amazon.co.uk/Peacemaker-...A3P5ROKL5A1OLE

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten