Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 185 worden weergegeven.

Discussie: HBOmax

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Daarnaast heeft Ziggo ook niet het complete aanbod van HBO.
    Dat is waar, al zitten ze qua series wel aardig goed dacht ik.

  2. #27

    Standaard

    Zal het aanbod in België niet bij Streamz zitten?

    Het wordt stilaan een dure grap: netflix, amazon prime, sooner, streamz, apple+/starzplay en dan nog af en toe een filmpje op iTunes & Mylum + 3 muziekdiensten...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Zal het aanbod in België niet bij Streamz zitten?

    Het wordt stilaan een dure grap: netflix, amazon prime, sooner, streamz, apple+/starzplay en dan nog af en toe een filmpje op iTunes & Mylum + 3 muziekdiensten...
    Het hoeft niet, hoor! Wij zijn volmaakt gelukkig zonder deze dure VOD-diensten... Je hoeft ook niet alles te zien / te luisteren, niemand zal het je kwalijk nemen ...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #29

    Standaard

    Je mist dan wel heel veel moois, maar als je dat niet weet, dan heb je er natuurlijk ook geen last van .

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is waar, al zitten ze qua series wel aardig goed dacht ik.
    En kun je in de oude UPC regio's nog niks zonder mediabox qua streams. De 'rode knop' werkt bij ons niet.

    Zodra hier glasvezel ligt (komt eraan) vliegt Ziggo eruit, want ze zijn veel te duur voor internet vanwege het verplichte afnemen van het tv aanbod, terwijl ik alleen af en toe het journaal kijk, dat kan ook met een dvb-c antenne of via de npo app. En die hbo-streams werken hier dus niet (terwijl ik evenveel betaal als mijn zus in het zuiden, die op alle tv's gewoon met de rode knop content kan bekijken). Ik wil niet nog een apart kastje erbij.
    Laatst aangepast door Oakey : 06-09-2021 om 13:25

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je mist dan wel heel veel moois, maar als je dat niet weet, dan heb je er natuurlijk ook geen last van .
    Precies, wat je niet hebt dat mis je niet . Bovendien: als ik ooit toch zo'n abonnement zou nemen, dan maximaal één streamingdienst, bijv. Netflix. Maar ons kijkgedrag is zo divers (en nog zo lineair/traditioneel), daar weegt een incidentele serie of film op een streamingdienst echt niet tegenop.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Precies, wat je niet hebt dat mis je niet . Bovendien: als ik ooit toch zo'n abonnement zou nemen, dan maximaal één streamingdienst, bijv. Netflix. Maar ons kijkgedrag is zo divers (en nog zo lineair/traditioneel), daar weegt een incidentele serie of film op een streamingdienst echt niet tegenop.
    Dat spreekt elkaar wel wat tegen....als je kijkgedrag heel divers is, kun je juist op een streamingdienst redelijk uit de voeten vanwege het diverse aanbod. Zeker netflix heeft een groot aanbod van buitenlandse series die je normaal niet kunt zien. En het is natuurlijk meer dan een 'incidentele serie of film'. Maar goed, ik heb niet de illusie dat ik je mening zal veranderen. Misschien een keertje een proefabonnement nemen (is gratis), dan is je mening meer onderbouwd met ervaringen?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat spreekt elkaar wel wat tegen....als je kijkgedrag heel divers is, kun je juist op een streamingdienst redelijk uit de voeten vanwege het diverse aanbod. Zeker netflix heeft een groot aanbod van buitenlandse series die je normaal niet kunt zien. En het is natuurlijk meer dan een 'incidentele serie of film'. Maar goed, ik heb niet de illusie dat ik je mening zal veranderen. Misschien een keertje een proefabonnement nemen (is gratis), dan is je mening meer onderbouwd met ervaringen?
    Netflix is gestopt met gratis proefabo's.

    Netflix stopt met gratis proefmaand | RTL Nieuws

  9. #34

    Standaard

    Ik heb Netflix dan ook bijna uitsluitend voor die niet-Amerikaanse series.

    Helaas heeft media enkel nog oog voor de Amerikaanse eenheidsworst.

    Series zoals Wanted (Australië), Karppi, Derry Girls (ook voor de 90s soundtrack), Unité 42, Brigada Costa del Sol, Capitani, Signs,...

    De schoonheidsfoutjes neem ik er graag bij.

    Ik vind het veel interessanter om te bekijken, dan al die afgelikte Amerikaanse series waar iedereen naar de plastische chirurg is geweest.

    Het is dan ook jammer dat een serie als La Casa de Papel na het toevallige succes helemaal ge-amerikaniseerd en uitgemolken is.

    Op Amazon heb je nu ook El Cid (2 seizoenen) en Mixte 1963 (deze laatste helaas zonder nl ondertitels),...

    Streamz heeft ook mindere, meer 'amateuristische' Scandinavische, Franse en Oosteuropese series... ook al is het budget duidelijk lager, zijn er veel clichés en minder acteerwerk.

    Ik vind het leuk om te zien, net als ik af en toe ook van een b-film kan genieten.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 06-09-2021 om 16:37

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik heb Netflix dan ook bijna uitsluitend voor die niet-Amerikaanse series.

    Helaas heeft media enkel nog oog voor de Amerikaanse eenheidsworst.

    Series zoals Wanted (Australië), Karppi, Derry Girls (ook voor de 90s soundtrack), Unité 42, Brigada Costa del Sol, Capitani, Signs,...

    De schoonheidsfoutjes neem ik er graag bij.

    Ik vind het veel interessanter om te bekijken, dan al die afgelikte Amerikaanse series waar iedereen naar de plastische chirurg is geweest.

    Streamz heeft ook mindere, meer 'amateuristische' Scandinavische, Franse en Oosteuropese series... ook al is het budget duidelijk lager, zijn er veel clichés en minder acteerwerk.

    Ik vind het leuk om te zien, net als ik af en toe ook van een b-film kan genieten.
    We dwalen misschien wat af in dit topic over HBO, maar Netflix heeft de laatste tijd veel films toegevoegd die je toch geen Amerikaanse eenheidsworst kunt noemen. Misschien tijd om weer eens een kijkje te nemen.

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Dat betekent vast dat deze dan bij Ziggo Movies en Series verdwijnt. Dan zal er mij geen enkele reden meer zijn om die te houden...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat betekent vast dat deze dan bij Ziggo Movies en Series verdwijnt. Dan zal er mij geen enkele reden meer zijn om die te houden...
    Voor mij gaat exact hetzelfde op, alleen niet enkel voor Ziggo Movies en Series, maar Ziggo als geheel. De voornaamste redenen dat ik bij deze veel te dure aanbieder zit zijn de Formule 1 en HBO en die vallen in 2022 allebei weg. Zou mij trouwens ook niks verbazen dat HBO daarom pas later naar Nederland komt, omdat Ziggo waarschijnlijk nog tot redelijk in 2022 de rechten heeft. Meestal wordt Nederland als één van de allereerste landen in Europa gekozen bij implementatie van dergelijke diensten (O.a. Disney en Netflix).

  14. #39

    Standaard

    Ziggo neemt volgend jaar afscheid van meeste HBO-series en -films

    Het was al bekend dat HBO zijn eigen streamingdienst gaat aanbieden vanaf 2022. Dat heeft ook gevolgen voor de deal tussen Ziggo en HBO. De meeste series en films van HBO verdwijnen uit het assortiment van Ziggo per 1 januari 2022.

    Op zijn website heeft Ziggo aangekondigd dat de meeste HBO-series en films straks niet meer via zijn abonnementen worden aangeboden. Slechts een aantal HBO-series zal in 2022 nog verschijnen via Ziggo, maar Ziggo schrijft dat ook deze series 'tijdelijk' te zien zullen zijn. Op de pagina is een lijst met items te vinden die nog te zien zijn vanaf 1 januari 2022.

    In oktober kondigde HBO al HBO Max aan voor Nederland. Het abonnement laat leden onbeperkt naar HBO-series en -films kijken. Op dat moment was nog niet duidelijk wat er ging gebeuren met de deal met Ziggo, die op dit moment als enige series en films van HBO aanbiedt in Nederland. De afspraak tussen Ziggo en HBO loopt nog tot eind 2021.

    Vanaf 1 januari 2022 kun je de meeste series en films niet meer via het Ziggo-abonnement bekijken, waaronder grote series als Game of Thrones, Westworld en Succession.

    Ziggo breidt het aanbod van zijn Movies & Series (X)L-pakket wel uit met series en films vanuit het ViacomCBS-aanbod. Hieronder vallen onder andere series als Californication, Dexter en Ray Donovan. Ziggo belooft snel meer bekend te maken over het nieuwe aanbod dat beschikbaar komt.

    Bron: tweakers.net https://tweakers.net/nieuws/190444/z...-en-films.html

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Dat is al lekker snel, was er een beetje band voor dat het pas in het najaar zou gebeuren.

  17. #42

    Standaard

    Op mijn vraag of er een app komt voor mijn Samsung TV:

    HBO Max Nederland

    @hbomaxnl
    19 m
    Yes! De app komt naar Samsung modellen vanaf 2016
    Laatst aangepast door martwout : 18-02-2022 om 11:19 Reden: Weghalen loze regels

  18. #43
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De apps zijn er natuurlijk al, alleen moeten nog vrijgegeven voor de Nederlandse markt. In overige landen worden ze al gebruikt. Voordeel is dat de meeste bugs er allang uit zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #44

    Standaard

    In tegenstelling tot Disney+ lijken sommige HBOMax series wel op blu-ray uit te gaan komen: https://www.blu-ray.com/movies/Raise...lu-ray/311605/

  20. #45

    Standaard

    HBO Max biedt in Nederland bij de start 'levenslange korting'

    Voor de Nederlandse introductie geldt een speciaal aanbod, maakte HBO bekend. Nederlanders die tot 31 maart een abonnement nemen op HBO Max krijgen 'hun hele leven lang' 50 procent korting. Voor hen kost het basic-abonnement 3 euro per maand en het standaardpakket 4 euro per maand.

    Bron: rtlnieuws.nl https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...erland-korting

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    HBO Max biedt in Nederland bij de start 'levenslange korting'

    Voor de Nederlandse introductie geldt een speciaal aanbod, maakte HBO bekend. Nederlanders die tot 31 maart een abonnement nemen op HBO Max krijgen 'hun hele leven lang' 50 procent korting. Voor hen kost het basic-abonnement 3 euro per maand en het standaardpakket 4 euro per maand.

    Bron: rtlnieuws.nl https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...erland-korting
    Kijk, die snappen het in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Viaplay. Hierop ga ik me vanaf 8-3 meteen abonneren.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    HBO Max biedt in Nederland bij de start 'levenslange korting'

    Voor de Nederlandse introductie geldt een speciaal aanbod, maakte HBO bekend. Nederlanders die tot 31 maart een abonnement nemen op HBO Max krijgen 'hun hele leven lang' 50 procent korting. Voor hen kost het basic-abonnement 3 euro per maand en het standaardpakket 4 euro per maand.

    Bron: rtlnieuws.nl https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...erland-korting
    Dat klinkt inderdaad interessant. Zou het ook 50% korting op een jaarabonnement zijn (€ 30 voor standaard)? Als ik op hbomax.com kijk, dan lijkt de korting alleen op de maandprijs te zijn, maar dat scheelt dan nog 20% met de jaarprijs.
    Laatst aangepast door tmvde : 24-02-2022 om 12:43

  23. #48

    Standaard

    Wel een slimme zet van ze, ze zien al lang aankomen dat met de komst van al die streamingdiensten consumenten maandelijks gaan wisselen tussen verschillende diensten.
    Hiermee ga je ze aan ze binden want als je maar één maand zult opzeggen been je je 50% korting voor altijd kwijt.

    Ze hebben het inderdaad bergrepen, maar als je denkt dat dit in belang is van de consument ben je wel erg naïef.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #49

    Standaard

    wil best aanmelden, maar hoe
    site geeft aan niet beschikbaar in gebied!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    wil best aanmelden, maar hoe
    site geeft aan niet beschikbaar in gebied!
    Je kunt je nu nog niet aanmelden. Kan vanaf 8 maart.

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •