Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 185 worden weergegeven.

Discussie: HBOmax

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    In de App Store vind ik em nu ook, moet je zoeken op "HBO Max:"
    Niet op mn iPhone grappig genoeg, zowel niet met kleine als hoofdletters. Ik echter via de laptop op de internetpagina lid geworden, en daarna de QR code gescand die op de laatste webpagina werd weergegeven. Vanavond maar eens op mn Apple TV kijken, maar wel jammer dat er nog niet veel 4K aanbod is. En ik ben idd ook erg benieuwd wanneer ze The Batman dan gaan uitbrengen.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Welke OLED heeft u?
    Schijnbaar werkt het vanaf webOS 4.0 (2018 modellen).
    Volgens de help worden LG TV's met webOS 3.5 of hoger ondersteund, slecht nieuws voor alle E6 bezitters, die heeft 3.4.0 ......

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens de help worden LG TV's met webOS 3.5 of hoger ondersteund, slecht nieuws voor alle E6 bezitters, die heeft 3.4.0 ......
    Toen ik vanochtend keek, stond er nog 4.0. Hebben ze het dus aangepast. Begrijp dat u een E6 heeft?

    Zelf de app even op de TV geprobeerd (gelijk een abonnement genomen), maar werkt nog niet vlekkeloos helaas.
    Bij het aanklikken van een aantal films, kreeg ik vervolgens een zwart scherm bijvoorbeeld.
    Hopelijk wordt dit snel opgelost en zou leuk zijn als meer films in 4K HDR te bekijken waren, maar ook dat komt hopelijk nog.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Toen ik vanochtend keek, stond er nog 4.0. Hebben ze het dus aangepast. Begrijp dat u een E6 heeft?

    Zelf de app even op de TV geprobeerd (gelijk een abonnement genomen), maar werkt nog niet vlekkeloos helaas.
    Bij het aanklikken van een aantal films, kreeg ik vervolgens een zwart scherm bijvoorbeeld.
    Hopelijk wordt dit snel opgelost en zou leuk zijn als meer films in 4K HDR te bekijken waren, maar ook dat komt hopelijk nog.
    Klopt, een E6. Ik heb wel een abonnement genomen, ga kijken of ik het via een andere device kan doen (wat niet optimaal is trouwens).

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Lijkt me een verrassende wending: the Barman....
    The Batman natuurlijk

    Ik kon de app ook niet vinden in de iphone app store maar toen ik op mijn iphone inlogde bij HBO Max via webbrowser kreeg ik wel een link om de app te kunnen downloaden
    Laatst aangepast door Oakey : 08-03-2022 om 19:00

  6. #81
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik moest vanochtend op mijn LG wel eerst even een search doen, maar geen problemen verder. Nog niet veel gekeken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Klopt, een E6. Ik heb wel een abonnement genomen, ga kijken of ik het via een andere device kan doen (wat niet optimaal is trouwens).
    Het is wel vloeken in de kerk voor Ziggo, maar zij kunnen die app natuurlijk ook op de Next box zetten. Dan kunnen we met onze E6 gewoon via de Next kijken.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  8. #83

    Standaard

    Doe wel een abonnement via de hbomax site, vanwege de 50% levenslange korting; tot 31 maart beschikbaar.

    Verder valt me op dat bij veel series de nl-ot ontbreekt. Wel goed aanbod.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Het is wel vloeken in de kerk voor Ziggo, maar zij kunnen die app natuurlijk ook op de Next box zetten. Dan kunnen we met onze E6 gewoon via de Next kijken.
    Hahaha, dat zou mooi zijn: eerst HBO weghalen bij Movies en series, en dan een aparte app. Maar zou wel klantvriendelijk zijn....
    Ik ga maar eens op zoek naar mijn Chromecast, daar zou het ook mee kunnen, maar ik ben bang dat het de kwaliteit niet ten goede komt. Jammer dat die PS5 nog steeds zo slecht te verkrijgen is; die wil ik al een tijd kopen en daarmee zou het ook kunnen.

  10. #85

    Standaard

    HBO max ook genomen, heb begrepen dat de app in ieder geval ongeveer zo werkt als Netflix, vind persoonlijk de Amazon app bivoorbeeld een beetje rommelig en onoverzichtelijk.
    Moet nog wel iets gaan kijken.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hahaha, dat zou mooi zijn: eerst HBO weghalen bij Movies en series, en dan een aparte app. Maar zou wel klantvriendelijk zijn....
    Ik ga maar eens op zoek naar mijn Chromecast, daar zou het ook mee kunnen, maar ik ben bang dat het de kwaliteit niet ten goede komt. Jammer dat die PS5 nog steeds zo slecht te verkrijgen is; die wil ik al een tijd kopen en daarmee zou het ook kunnen.
    Tja, bij Viaplay (Formule 1) gaat eigenlijk een beetje hetzelfde op. Daar hebben ze wel voor een nieuwe samenwerkingsvorm gekozen, dus waarom in dit geval niet? Voor Movies en Series heeft Ziggo nu een nieuwe deal gesloten, meen met CBS. Dus ze hebben het aanbod weer redelijk aangevuld, even los van het feit of het er kwalitatief op vooruit is gegaan.

  12. #87

    Standaard

    Ik was gisteren wat aan het struinen door de app. Zag tot verbazing geheel andere films: Fast&Furious, West side story, etc. Toen ik daar op klikte werkte het niet, en moest ik terug naar hoofdmenu.
    Erg vreemd want deze films zitten niet bij HBOMAX..

    Een glitch.......
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik was gisteren wat aan het struinen door de app. Zag tot verbazing geheel andere films: Fast&Furious, West side story, etc. Toen ik daar op klikte werkte het niet, en moest ik terug naar hoofdmenu.
    Erg vreemd want deze films zitten niet bij HBOMAX..

    Een glitch.......
    De films die jij noemt staan volgens mij op Disney Plus. Ik heb zelf beide diensten en vond ze qua looks al wel wat op elkaar lijken. Zou wel slecht zijn als dat door elkaar loopt. :P

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    De films die jij noemt staan volgens mij op Disney Plus. Ik heb zelf beide diensten en vond ze qua looks al wel wat op elkaar lijken. Zou wel slecht zijn als dat door elkaar loopt. :P
    Fast & Furious staan niet op Disney + , de andere wel. Wat het nog vreemder maakt...
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Fast & Furious staan niet op Disney + , de andere wel. Wat het nog vreemder maakt...
    Hmz, gek inderdaad. F&F staan allemaal op Amazon Prime zie ik net.

  16. #91

    Standaard

    Voorlopig heb ik het opgelost met de Chromecast, maar wat ik al vreesde: dat komt de kwaliteit niet ten goede. Het is zeker wel 'kijkbaar', maar als je netflix en disney+ gewend bent, is het even slikken. Kwaliteit is dan meer richting ziggo en videoland. Hopelijk is er later een betere oplossing.

  17. #92

    Standaard

    Heb je wel een (losse) 4K chromecast dan, of zit het in de tv.
    Bij mij is er geen verschil of ik iets via chromecast naar de tv stuur of in de tv zelf kijk (bijv netflix)

  18. #93
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voorlopig heb ik het opgelost met de Chromecast, maar wat ik al vreesde: dat komt de kwaliteit niet ten goede. Het is zeker wel 'kijkbaar', maar als je netflix en disney+ gewend bent, is het even slikken. Kwaliteit is dan meer richting ziggo en videoland. Hopelijk is er later een betere oplossing.
    Dat kan een nadeel zijn. Zie je nu dingen In Dolby Vision? LG is Dolby partner, dus de kans dat je dan Dolby Vision krijgt is dan groter. Lang niet alles is 4K. Voornamelijk nieuwe films of exclusives. Een beetje zoals dat bij Netflix is. Toch gisteren stukje Superman & Lois gekeken en zag er voor HD prima uit.

    Toch maar een nieuwe tv kopen Rogue...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #94

    Standaard

    Of een Apple TV 4K. Beste all-in-1 oplossing voor alle streaming apps.

  20. #95

    Standaard

    Stukje Mad Max in HD gekeken. Ook goed.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #96

    Standaard

    Gisteren Malignant in 4K Dolby Vision gekeken via HBO Max. Wat een domme film! Beeldkwaliteit was erg netjes trouwens. Vanavond Beauty and the Beast verplicht meekijken.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Heb je wel een (losse) 4K chromecast dan, of zit het in de tv.
    Bij mij is er geen verschil of ik iets via chromecast naar de tv stuur of in de tv zelf kijk (bijv netflix)
    Goede tip, wist niet eens dat er een 4K versie was....dan gaat deze terug en haal ik die. Bedankt!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat kan een nadeel zijn. Zie je nu dingen In Dolby Vision? LG is Dolby partner, dus de kans dat je dan Dolby Vision krijgt is dan groter. Lang niet alles is 4K. Voornamelijk nieuwe films of exclusives. Een beetje zoals dat bij Netflix is. Toch gisteren stukje Superman & Lois gekeken en zag er voor HD prima uit.

    Toch maar een nieuwe tv kopen Rogue...
    Tsja, thuis vinden ze het best, een grotere en een nieuwere. Maar dat 3D....ik kan er nog geen afscheid van nemen. Laatst Captain Marvel 3D weer gekeken en het is zo mooi. Ik vind nog steeds de toegevoegde waarde van 3D groter dan 4K. Ik hoop (vast tegen beter weten in) dat Avatar 2 en 3 nog iets regelen dat er een combinatie tussen die 2 komt ...

  23. #98

    Standaard

    Ik hoop het met je mee Rogue. Ben zelf ook niet van 3D af te slaan. Blijft echt een aparte beleving die zeker meerwaarde heeft. Hou m'n hart vast dat m'n TV de geest geeft. Hoop ook stiekem nog dat er ooit eens standaard 3D TV's zonder bril komen, daar was men een tijdje terug toch mee bezig. Hoor daar helaas niet zoveel meer over....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  24. #99
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik mis het soms ook nog wel, maar een groter scherm vond ik ook wel forse meerwaarde. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik twee weekenden geleden eindelijk naar Spider-man: No Way Home in IMAX 3D heb gezien (iets met solidariteit) en ik na een kwartiertje niet eens meer door had dat het 3D was, terwijl ik het dus niet meer gewend ben en het dit weekend bij Batman niet echt miste, maar komt er ooit een 3D-TV terug sta ik als eerste in de rij.

    Ik las dat er veel klachten waren over missende en slechte ondertitels en de palspeedup. Dus 23.97 content naar 25 fps, terwijl wij dat pas bij Blu-ray opgelost zagen. DVD deed dat ook, dus best raar dat men daar over valt. Heb nog niet getest of dit bij 4K- en DV-content ook zo is, want dan zou het wel weer vreemd zijn. Las vandaag dat de Nederlandse ondertitels snel volgen.

    De app op de LG Tv kun je nog het beste met de Disney+-app vergelijken, geen 'thumbnails' bij 'mouseover', maar wel de balk waar je snel doorheen kunt spoelen zoals bij Netflix. Werkt bij mij allemaal prima. Er schijnen wel wat problemen te zijn als je met IDEAL betaald, dus er wordt geadviseerd om bijvoorbeeld Paypal te gebruiken. Er schijnen ook problemen te zijn met de levenslange korting via Apple, dus hou dat even in de gaten...

    Ik ben er wel blij mee, want voor mij zit er echt heel veel content bij die me interesseert, meer dan Netflix en Amazon Prime. Ineens zoveel te kijken en zo weinig tijd...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #100

    Standaard

    Claudio,

    waar stond die info over de missende ondertiteling?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik mis het soms ook nog wel, maar een groter scherm vond ik ook wel forse meerwaarde. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik twee weekenden geleden eindelijk naar Spider-man: No Way Home in IMAX 3D heb gezien (iets met solidariteit) en ik na een kwartiertje niet eens meer door had dat het 3D was, terwijl ik het dus niet meer gewend ben en het dit weekend bij Batman niet echt miste, maar komt er ooit een 3D-TV terug sta ik als eerste in de rij.

    Ik las dat er veel klachten waren over missende en slechte ondertitels en de palspeedup. Dus 23.97 content naar 25 fps, terwijl wij dat pas bij Blu-ray opgelost zagen. DVD deed dat ook, dus best raar dat men daar over valt. Heb nog niet getest of dit bij 4K- en DV-content ook zo is, want dan zou het wel weer vreemd zijn. Las vandaag dat de Nederlandse ondertitels snel volgen.

    De app op de LG Tv kun je nog het beste met de Disney+-app vergelijken, geen 'thumbnails' bij 'mouseover', maar wel de balk waar je snel doorheen kunt spoelen zoals bij Netflix. Werkt bij mij allemaal prima. Er schijnen wel wat problemen te zijn als je met IDEAL betaald, dus er wordt geadviseerd om bijvoorbeeld Paypal te gebruiken. Er schijnen ook problemen te zijn met de levenslange korting via Apple, dus hou dat even in de gaten...

    Ik ben er wel blij mee, want voor mij zit er echt heel veel content bij die me interesseert, meer dan Netflix en Amazon Prime. Ineens zoveel te kijken en zo weinig tijd...
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •