Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 185 worden weergegeven.

Discussie: HBOmax

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik was gisteren met de Max Original serie Raised by Wolves begonnen, wil ik vandaag verder kijken, is de serie verwijderd. Net als Westworld. Geen enkele aankondiging in de app of iets dergelijks. Ik had wel gelezen dat Warner/Discovery deze series wilde gaan verwijderen, maar om dat zonder aankondiging te toen is tamelijk bizar. Dan doet Netflix dat een stuk netter.
    Het is dat ik veel op Reddit zit. En hiermee kon ik gelukkig nog Westworld alsnog afkijken.

    In deze Reddit post was er een aankondiging. Alleen van HBO Max USA!
    https://www.reddit.com/r/HBOMAX/comm...max_on_dec_18/
    Helaas wel erg snel. Het artikel van Deadline (‘Westworld’ & ‘The Nevers‘ Pulled Off HBO Max, Marking Victorian Drama’s Formal End) was van 12 december!

    Zeer blij dat er een comment kwam met info dat Westworld ook buiten de VS weg gehaald zou gaan worden.
    Dus flink gebingewatched om S4 helemaal af te kijken.

    Als ze meer HBO spul weghalen en een hoop meuk van Discovery+ erop zetten dan zeg ik HBO Max af. Dan maar geen levenslange korting.
    Westworld S4 was niet zo lang geleden afgelopen.

  2. #152

    Standaard

    Dit is nu precies waarom ik niet zo'n fan ben van streamingdiensten... Voor het luttele bedrag dat ze per maand vragen kun je zoiets ook verwachten. Een bedrag van 29,95 per maand (= slechts1 euro per dag) voor onbeperkt films en TV-series kijken zou veel realistischer zijn.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 19-12-2022 om 09:35
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dit is nu precies waarom ik niet zo'n fan ben van streamingdiensten... Voor het luttele bedrag dat ze per maand vragen kun je zoiets ook verwachten. Een bedrag van 29,95 per maand (= slechts1 euro per dag) voor onbeperkt films en TV-series kijken zou veel realistischer zijn.
    Deze opschudding van de content bij HBO Max heeft niet zoveel te maken met het feit dat ze te weinig inkomsten zouden derven aan hun streamingdienst, maar meer een verandering van strategie ivm de fusie met Discovery. Daarnaast is het leuk bedacht van die €1.- per dag, maar dat gaat em toch echt niet worden. Teveel mensen zijn eraan gewend geraakt dat je voor max een tientje een abonnement op een streamingkanaal kan afnemen. Dan kan je echt niet met een bedrag van bijna 30 euro aankomen...

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Deze opschudding van de content bij HBO Max heeft niet zoveel te maken met het feit dat ze te weinig inkomsten zouden derven aan hun streamingdienst, maar meer een verandering van strategie ivm de fusie met Discovery. Daarnaast is het leuk bedacht van die €1.- per dag, maar dat gaat em toch echt niet worden. Teveel mensen zijn eraan gewend geraakt dat je voor max een tientje een abonnement op een streamingkanaal kan afnemen. Dan kan je echt niet met een bedrag van bijna 30 euro aankomen...
    Allemaal bij elkaar 30 euro, zou beter zijn. In de kwaliteit van Disney+ en Itunes in 4k. Dan zou ik wel overwegen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Deze opschudding van de content bij HBO Max heeft niet zoveel te maken met het feit dat ze te weinig inkomsten zouden derven aan hun streamingdienst, maar meer een verandering van strategie ivm de fusie met Discovery. Daarnaast is het leuk bedacht van die €1.- per dag, maar dat gaat em toch echt niet worden. Teveel mensen zijn eraan gewend geraakt dat je voor max een tientje een abonnement op een streamingkanaal kan afnemen. Dan kan je echt niet met een bedrag van bijna 30 euro aankomen...
    Dat begrijp ik wel, maar 10 euro per maand is natuurlijk veel te goedkoop voor wat je ervoor krijgt. Ik ben benieuwd wat jullie per maand aan je mobiele telefoonabonnement kwijt zijn. Dat zal zeker geen tientje per maand zijn, denk ik zo, om over andere abonnementen nog maar te zwijgen. Maar ja, ik exploiteer geen streamingdienst, gelukkig maar (voor jullie)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #156

    Standaard

    Het zelfde met Westworld.

    Geen slimme actie dit, want met de hoge inflatie en energie prijzen geeft Brein aan dat het downloaden weer toe aan het nemen is.
    Dit gaat ook gevolgen hebben voor de steaming abonnementen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik was gisteren met de Max Original serie Raised by Wolves begonnen, wil ik vandaag verder kijken, is de serie verwijderd. Net als Westworld. Geen enkele aankondiging in de app of iets dergelijks. Ik had wel gelezen dat Warner/Discovery deze series wilde gaan verwijderen, maar om dat zonder aankondiging te toen is tamelijk bizar. Dan doet Netflix dat een stuk netter.
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Het zelfde met Westworld.

    Geen slimme actie dit,
    Alles heeft een reden hé.
    Indien je meer achtergrond informatie wilt weten, dan heb ik een link voor je:
    https://www.npr.org/2022/12/17/11439...x-after-merger

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat begrijp ik wel, maar 10 euro per maand is natuurlijk veel te goedkoop voor wat je ervoor krijgt. Ik ben benieuwd wat jullie per maand aan je mobiele telefoonabonnement kwijt zijn. Dat zal zeker geen tientje per maand zijn, denk ik zo, om over andere abonnementen nog maar te zwijgen. Maar ja, ik exploiteer geen streamingdienst, gelukkig maar (voor jullie)
    Aan mijn mobiele abonnement ben ik €11 per maand kwijt. Ik snap je punt niet, je vindt het te goedkoop, maar bij €30 in de maand komen er gewoon veel minder klanten. Dit soort streamingsdiensten dat ook nog eens internationaal opereert moet het hebben van de grote aantallen, en die hebben ze nu eenmaal.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Aan mijn mobiele abonnement ben ik €11 per maand kwijt. Ik snap je punt niet, je vindt het te goedkoop, maar bij €30 in de maand komen er gewoon veel minder klanten. Dit soort streamingsdiensten dat ook nog eens internationaal opereert moet het hebben van de grote aantallen, en die hebben ze nu eenmaal.
    Ik weet niet bij welke telecomprovider jij voor 11 euro per maand onbeperkt kunt bellen, SMS-en en internetten, maar ik ben bij KPN toch al gauw zo'n 30 euro per maand kwijt (SimOnly). En dat vind ik een alleszins redelijk bedrag voor wat ik ervoor krijg bij het beste mobiele netwerk van Nederland. Daartegen afgezet vind ik al die streamingabonnementen dus echt spotgoedkoop. Geen wonder dat mensen er meerdere nemen. Maar ja, als de één het doet, moeten de andere aanbieders wel mee gaan, dat begrijp ik ook wel. Maar dan moeten we ook niet gaan 'zeuren' wanneer ze zomaar series stopzetten of films uit de 'collectie' halen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik weet niet bij welke telecomprovider jij voor 11 euro per maand onbeperkt kunt bellen, SMS-en en internetten, maar ik ben bij KPN toch al gauw zo'n 30 euro per maand kwijt (SimOnly). En dat vind ik een alleszins redelijk bedrag voor wat ik ervoor krijg bij het beste mobiele netwerk van Nederland. Daartegen afgezet vind ik al die streamingabonnementen dus echt spotgoedkoop. Geen wonder dat mensen er meerdere nemen. Maar ja, als de één het doet, moeten de andere aanbieders wel mee gaan, dat begrijp ik ook wel. Maar dan moeten we ook niet gaan 'zeuren' wanneer ze zomaar series stopzetten of films uit de 'collectie' halen.
    Ik betaal ook €11 hoor, weliswaar niet onbeperkt maar 14gb heb ik ruim voldoende aan, ik haal meestal de helft niet eens en dan is het niet zo dat ik op het verbruik let.

    Voor €30 zouden mensen massal afhaken omdat ze op een bepaalde prijs in de markt zijn gezet. Geen idee hoe je aan dat bedrag komt, misschien gebaseerd op je mobiele abonnement (die hier niets mee te maken heeft)?

    Ik begrijp trouwens wel dat dingen tijdelijk beschikbaar zijn op de streamingdiensten, maar in het geval van Westworld is het heel onverwacht omdat het een HBO serie is. Het zou hetzelfde zijn als Neftlix opeens Stranger Things eraf haalt, of HBO The Sopranos.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik betaal ook €11 hoor, weliswaar niet onbeperkt maar 14gb heb ik ruim voldoende aan, ik haal meestal de helft niet eens en dan is het niet zo dat ik op het verbruik let.

    Voor €30 zouden mensen massal afhaken omdat ze op een bepaalde prijs in de markt zijn gezet. Geen idee hoe je aan dat bedrag komt, misschien gebaseerd op je mobiele abonnement (die hier niets mee te maken heeft)?

    Ik begrijp trouwens wel dat dingen tijdelijk beschikbaar zijn op de streamingdiensten, maar in het geval van Westworld is het heel onverwacht omdat het een HBO serie is. Het zou hetzelfde zijn als Neftlix opeens Stranger Things eraf haalt, of HBO The Sopranos.
    Die €11 is ook bij KPN, ik weet niet eens hoeveel Gb ik heb maar haal ook niet de helft van wat ik mag [edit: ik heb 3 Gb pm] want overal is wifi en ik kijk geen Youtubefilmpjes of Netflix onderweg, en onbeperkt bellen en sms’en heb ik ook, alleen totaal oninteressant want sms’en heb ik sinds 2009 niet meer gedaan en bellen doe ik ook heel weinig.

    Ik ben iig blij met de streamers voor deze prijs, heb 5 diensten maar bij €30 pm zou ik meteen afhaken.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #162

    Standaard

    IK begrijp de naïviteit niet.., al die streaming diensten zijn één groot financieel bloedbad aan het worden voor de maatschappijen, er wordt wel eens gedacht dat er mega winsten worden gemaakt maar tot nu toe is enkel Netflix winstgevend.

    Het heeft ruim 10 jaar geduurd tot Netflix uit de rode cijfers klom en in die tijd hebben ze een Schult opgebouwd van ruim 15 miljard dollar.
    Willen ze die 15 miljard dollar terug dringen dan moeten ze prijzen blijven verhogen, en de kosten drukken (lees minder aanbod)
    Dit blijkt inmiddels tegen zich te keren en het aantal abonnees is sinds begin dit jaar aan het afnemen.

    Disney is met zijn Disney+ vooral zichzelf aan het beconcurreren.
    opbrengsten uit de Bioscoop, homevideo, uitzendrechten, Disney Channel, enz.. zijn nog maar een schijntje van wat ze ooit waren en de opbrengsten uit Disney+ weten dit bijlange niet te compenseren.
    Ook voor Disney+ zullen de prijzen de komende jaren moeten verdubbelen willen ze uit het rood komen.

    Voor de rest, (oa Warner/HBO) is het nog slechter geteld.


    Als het over streaming diensten gaat volg ik veel liever Tweakers,.. daar zijn ze heel wat realistischer.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #163

    Standaard

    Wat is er naief aan dan? Dat door dit alles men weer terug gaat keren naar fysieke dragers? Dat is pas naïef.

    Er zijn allerlei businessmodellen rondom streaming en goedkoper wordt er niks natuurlijk (alles wordt nu eenmaal duurder), maar er zijn heel veel bedrijven en producten die (nog) niet winstgevens zijn, sommige redden het en andere niet. Net zoals dat met fysieke dragers het geval was. V2000 en betamax hebben het niet gered, HDDVD heeft het niet gered, minidisc en dcc niet, etc. En de succesvolle producten zoals VHS en DVD, bluray en UHD gaan ook weer ten onder. Zo komt er steeds weer iets nieuws waar op dat moment behoefte aan is.

    Het aantal abonnees bij Netflix daalt omdat er inmiddels veel meer concurrenten zijn. Niet zo gek toch?

    Jouw argument is hetzelfde als stellen dat de winsten van muziekmaatschappijen een fractie zijn van wat ze ooit waren (wat klopt) als gevolg van spotify (wat in zekere zin ook klopt). Maar die technologie is er nu eenmaal, dus men is niet meer afhankelijk van dure fysieke dragers waar maatschappijen de hoofdprijs voor kunnen vragen. Massaal terug naar de CD of vinylplaat gaan we niet meer, fysieke verkopen zijn een fractie van wat ze ooit waren. Net als dat we geen brieven meer schrijven maar emails of appjes sturen. Inderdaad ten koste van postbezorgers.
    Laatst aangepast door Oakey : 26-12-2022 om 22:58
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    IK begrijp de naïviteit niet.., al die streaming diensten zijn één groot financieel bloedbad aan het worden voor de maatschappijen, er wordt wel eens gedacht dat er mega winsten worden gemaakt maar tot nu toe is enkel Netflix winstgevend.

    Het heeft ruim 10 jaar geduurd tot Netflix uit de rode cijfers klom en in die tijd hebben ze een Schult opgebouwd van ruim 15 miljard dollar.
    Willen ze die 15 miljard dollar terug dringen dan moeten ze prijzen blijven verhogen, en de kosten drukken (lees minder aanbod)
    Dit blijkt inmiddels tegen zich te keren en het aantal abonnees is sinds begin dit jaar aan het afnemen.

    Disney is met zijn Disney+ vooral zichzelf aan het beconcurreren.
    opbrengsten uit de Bioscoop, homevideo, uitzendrechten, Disney Channel, enz.. zijn nog maar een schijntje van wat ze ooit waren en de opbrengsten uit Disney+ weten dit bijlange niet te compenseren.
    Ook voor Disney+ zullen de prijzen de komende jaren moeten verdubbelen willen ze uit het rood komen.

    Voor de rest, (oa Warner/HBO) is het nog slechter geteld.


    Als het over streaming diensten gaat volg ik veel liever Tweakers,.. daar zijn ze heel wat realistischer.
    Heb je ergens bronnen voor dat gedeelte van Disney+?

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heb je ergens bronnen voor dat gedeelte van Disney+?
    Altijd even de feiten checken wanneer mensen wat roepen, want het is gewoon onzin: https://www.macrotrends.net/stocks/c...y/gross-profit

    Van coronasluitingen hebben de parken wel last gehad uiteraard maar dat heeft weinig met streaming te maken.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #166

    Standaard

    Mee eens dat Disney in totaal nog winst maakt, maar als je het over feiten hebt bij anderen moet je natuurlijk zelf dat ook doen
    De discussie gaan namelijk over het onderdeel Streaming diensten bij de maatschappijen. En daar is het nog altijd eerst heel veel investeren.
    Volgens de analisten zal D+ pas op z'n vroegst in 2024 boven de rode lijn uitkomen...
    Here's Exactly When Disney+ Plans to Become Profitable | The Motley Fool

    Disney+ keeps growing fast. But streaming loses $1.5 billion
    Disney+ keeps growing. But streaming loses $1.5 billion - Los Angeles Times (latimes.com)


    Er is nog meer te vinden als je goed zoekt


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Altijd even de feiten checken wanneer mensen wat roepen, want het is gewoon onzin: https://www.macrotrends.net/stocks/c...y/gross-profit

    Van coronasluitingen hebben de parken wel last gehad uiteraard maar dat heeft weinig met streaming te maken.
    "A man's got to know his limitations", ...

  17. #167

    Standaard

    Fysiek kopen van films en muziek is voor mij nog altijd de beste manier, en ook de leukste, ik mis de tijd dat we lekker konden sjoppe naar films en muziek.
    En dat ik in de videotheek allemaal dozen met nieuwe titels binnen kreeg, dat we het super druk hadden in deze tijd.
    Jammer vervlogen tijden.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Fysiek kopen van films en muziek is voor mij nog altijd de beste manier, en ook de leukste, ik mis de tijd dat we lekker konden sjoppe naar films en muziek.
    En dat ik in de videotheek allemaal dozen met nieuwe titels binnen kreeg, dat we het super druk hadden in deze tijd.
    Jammer vervlogen tijden.
    Ja die tijd mis ik ook maar dat is een ver verleden en komt nooit meer terug.Muziek koop ik nog fysiek en games voor een deel digitaal.

  19. #169

    Standaard

    Als Disney zulke lage prijzen blijft vragen voor hun streamingsdienst, dan komen ze nooit uit de rode cijfers. Alleen: omdat de andere aanbieders ook consequent (te) lage prijzen vragen voor hun aanbod, moeten ze wel mee omdat ze anders klanten verliezen. Maar er komt een moment dat HBO etc. wel moeten, anders komt hun verdienmodel echt in gevaar.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Mee eens dat Disney in totaal nog winst maakt, maar als je het over feiten hebt bij anderen moet je natuurlijk zelf dat ook doen
    De discussie gaan namelijk over het onderdeel Streaming diensten bij de maatschappijen. En daar is het nog altijd eerst heel veel investeren.
    Volgens de analisten zal D+ pas op z'n vroegst in 2024 boven de rode lijn uitkomen...
    Here's Exactly When Disney+ Plans to Become Profitable | The Motley Fool

    Disney+ keeps growing fast. But streaming loses $1.5 billion
    Disney+ keeps growing. But streaming loses $1.5 billion - Los Angeles Times (latimes.com)


    Er is nog meer te vinden als je goed zoekt
    Dus over een jaar wel winstgevend. Dan valt het wel met die slachting toch? En ze hebben geld genoeg om te investeten. Dat “verlies” is boekhoudkundig, het is niet dat mensen die bij Disney+ werken geen salaris krijgen ofzo. Het komt omdat investeringen nu eenmaal op de balans drukken. Je ziet het ook bij een bedrijf als Picnic, omdat ze hun “winst” weer in het bedrijf investeren en erbij lenen is er opeens een boekhoudkundig verlies.

    En niet alle stremingsdiensten zullen overleven, maar welke dat zijn zal de tijd leren. Kan ook Netflix zijn dat htmet niet gaat redden, zie Netscape, Saab, v&d, etc. Dat het merk groot is zegt weinig. Zelfs Hema draait al jaren verlies.
    Laatst aangepast door Oakey : 31-12-2022 om 10:13
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Mee eens dat Disney in totaal nog winst maakt, maar als je het over feiten hebt bij anderen moet je natuurlijk zelf dat ook doen
    De discussie gaan namelijk over het onderdeel Streaming diensten bij de maatschappijen. En daar is het nog altijd eerst heel veel investeren.
    Volgens de analisten zal D+ pas op z'n vroegst in 2024 boven de rode lijn uitkomen...
    Here's Exactly When Disney+ Plans to Become Profitable | The Motley Fool

    Disney+ keeps growing fast. But streaming loses $1.5 billion
    Disney+ keeps growing. But streaming loses $1.5 billion - Los Angeles Times (latimes.com)


    Er is nog meer te vinden als je goed zoekt
    Dus over een jaar wel winstgevend. Dan valt het wel met die slachting toch? En ze hebben geld genoeg om te investeren. Dat “verlies” is boekhoudkundig, het is niet dat mensen die bij Disney+ geen salaris krijgen ofzo. Het komt omdat investeringen nu eenmaal op de balans drukken. Je ziet het ook bij bedrijven als Picnic, omdat ze hun “winst” weer in het bedrijf investeren en erbij lenen is er opeens een boekhoudkundig verlies.

    Maar niet alle streamingsdiensten zullen overleven. Kan ook zo maar zijn dat Netflix het niet redt, dat het een groot merk is zegt weinig (zie Netscape, Saab, v&d etc)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  22. #172

    Standaard

    HBO Max wordt ook in Nederland, maar dan in 2024, Max. Benieuwd wat dat voor de levenslange 50% korting gaat betekenen.

    https://www.nu.nl/film/6259229/warne...nederland.html

    Max FAQ


    Max komt eraan. Dit is wat je moet weten:
    -
    Wat is Max?

    In mei verandert HBO Max in de VS in Max.
    Max brengt hetzelfde aanbod waar je van houdt van HBO Max, samen met favorieten van de Discovery TV-merken: Discovery, TLC en meer – alles voor dezelfde geweldige prijs.


    -
    Vanaf wanneer is Max in mijn land beschikbaar?

    In mei verandert HBO Max in de VS in Max. We zijn van plan Max in 2024 naar meer landen te brengen.
    Totdat Max in jouw land beschikbaar is, zal HBO Max bereikbaar blijven. Kom hier in de komende maanden vaker terug voor updates.

    Laatst aangepast door tmvde : 12-04-2023 om 21:58

  23. #173

    Standaard

    "alles voor dezelfde geweldige prijs."

    Laten we hopen dat het waar is.

  24. #174

    Standaard

    We hebben hier al een omroep Max, dus dat kan nog een leuke juridische kwestie worden. Het nut en de zin van de naamswijziging ontgaat mij overigens volledig.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #175

    Standaard

    Begin me steeds meer te storen aan de beroerde kwaliteit van de Nederlandse ondertitels op HBOmax. Deze week Donna Summer - Love to Love you en And the band player on gekeken en het is echt heel erg. Vooral het veel te letterlijk vertalen, lijkt wel een bot of anders iemand die geen goed Engels kan. Bovendien komt de taal over als uit de jaren 50; people of color vertalen met kleurlingen en gay vertalen met homofiel. Really?? Veel dt-fouten, regisseren vertalen als aanwijzingen geven, record (plaat) vertalen als record (als in the Guiness book of records), molested vertalen met gemolesteerd, “we played guitars” wordt “we speelden gitaren”. En veel uitdrukkingen letterlijk vertalen. Weet niet of het bij de blockbusters ook zo erg is.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •