Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 79 van 79 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Elke keer als ik deze thread tegenkom kan ik maar aan 1 ding denken:
    De trap op rennen ipv naar buiten te gaan.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  2. #77

    Standaard

    Toch wel als megaklapper die muts in scream die besluit van de moordenaar te vluchten door door het kattenluikje, in de op afstand te bedienen garagedeur, te kruipen en dan gezellig op reis gaat mee naar boven...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  3. #78

    Standaard Re: Wat is het domste wat je ooit iemand in een film hebt zi

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    En ik weet ook wel dat zonder deze acties heel wat films minder leuk zouden zijn, maar het gaat even om het idee...
    Dat Isildur de Ring toch maar niet in het vuur van de Doemberg gooit, dom dom dom.
    Dag trilogie enzo.. Nee...toch maar goed dat ie zich bedacht. Anders zou ik nu deze geweldige films moeten missen...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  4. #79

    Standaard

    ik vind het altijd dom als agenten van drugsbaronnen of andere zware criminelen een paar miljoen dollar krijgen om zich erbuiten te houden dat ze dat dan altijd braaf weigeren en de stoere agent moeten spelen die alles oplost
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •