De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: Loki [Disney+]

  1. #1

    Standaard Loki [Disney+]

    Aangekondigd voor lente 2021.


  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ook een leuke trailer, bevalt mij na WandaVision het beste. Komt ook door Hiddleston natuurlijk, dat scheelt zeker.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Niet meteen na Falcon & Wintersoldier dus, we wachten af .

  6. #6

    Standaard

    Loki komt eerder uit 2 dagen


  7. #7

    Standaard

    Eerste aflevering smaakt naar meer.

  8. #8

    Standaard

    Wow, de seizoensfinale , want: “Loki will return in season 2” was erg goed.

  9. #9

    Standaard

    En seizoen 2 is aangekondigd voor zomer 2023.


  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Seizoen 1 was toch wel een redelijk originele, wat vreemde serie. Na een sterk begin zwakte het aan het eind wat af, hoewel het laatste deel weer goed was. Seizoen 2 kijk ik wel naar uit; ben wel benieuwd welk verhaal het wordt, het artikel klinkt al veelbelovend.

  12. #12

    Standaard

    Zoals eerder bekend komt er een steelbook uit van seizoen 1. Nu nog alleen in de VS, hopelijk ook in andere landen.

    Goedkoop is het niet, deze komt op $55, wat inclusief shipping en taxes neer komt op €75....

  13. #13

    Standaard

    Ik heb de steelbook van seizoen 1 uit de UK binnen. Ziet er mooi uit en een voordeel t.o.v. de US stellbook: de blu-ray's zitten er ook bij. In de US heb je een aparte UHD uitgave en een aparte blu-ray uitgave.
    Bij het begin kun je een taal kiezen, daar zitten Duits en Frans ook bij, dus de uitgaves in die landen zullen wel identiek zijn (op de buitenflap na).

    Gisteren begonnen met het seizoen te herkijken, als voorloper op seizoen 2 die ik nog moet kijken. Zit er meteen helemaal in! Denk ook wel dat het uitmaakt dat ik ze nu achter elkaar kijk i.p.v. 1 per week.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb de steelbook van seizoen 1 uit de UK binnen. Ziet er mooi uit en een voordeel t.o.v. de US stellbook: de blu-ray's zitten er ook bij. In de US heb je een aparte UHD uitgave en een aparte blu-ray uitgave.
    Bij het begin kun je een taal kiezen, daar zitten Duits en Frans ook bij, dus de uitgaves in die landen zullen wel identiek zijn (op de buitenflap na).

    Gisteren begonnen met het seizoen te herkijken, als voorloper op seizoen 2 die ik nog moet kijken. Zit er meteen helemaal in! Denk ook wel dat het uitmaakt dat ik ze nu achter elkaar kijk i.p.v. 1 per week.
    Die van mij is net verzonden (samen met Mandalorian Season 1). Ik heb het idee dat Amazon een fout heeft gemaakt in mijn voordeel met het berekenen van de BTW.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Die van mij is net verzonden (samen met Mandalorian Season 1). Ik heb het idee dat Amazon een fout heeft gemaakt in mijn voordeel met het berekenen van de BTW.
    Dat is nooit verkeerd, het is al duur genoeg. Wel ik wel vreemd vind is dat je deze en Wandavision al tijden niet kunt bestellen, terwijl je wel beide Mando's kunt bestellen. Apart.

  16. #16

    Standaard

    Ik kan al tijden lang Loki niet bestellen op amazon.co.uk, ik heb 'm nu uiteindelijk op amazon.de besteld, daar zitten de BR's ook bij, PLUS dat ik geen last heb met de douane.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Na de tweede keer kijken (eerste keer op Disney+) beviel mij de serie nog beter dan de eerste keer. Het maakt bij mij veel uit of ik een serie met een deel per week kijk, of achter elkaar (in dit geval 2 dagen). Per week vergeet ik simpelweg meer. Voor mensen die denken dat die superhelden series allemaal simplistisch zijn: kijk eens naar Loki.

    Echt een sterk verhaallijn waar je over na kunt denken. Dikke aanrader.

    En alvast voor degene die de UHD gaan opzetten: het ietwat softe beeld is een keus van de makers geweest, het ligt niet aan je instellingen.

    En nu kunnen we eindelijk beginnen aan seizoen 2....

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Na de tweede keer kijken (eerste keer op Disney+) beviel mij de serie nog beter dan de eerste keer. Het maakt bij mij veel uit of ik een serie met een deel per week kijk, of achter elkaar (in dit geval 2 dagen). Per week vergeet ik simpelweg meer. Voor mensen die denken dat die superhelden series allemaal simplistisch zijn: kijk eens naar Loki.

    Echt een sterk verhaallijn waar je over na kunt denken. Dikke aanrader.

    En alvast voor degene die de UHD gaan opzetten: het ietwat softe beeld is een keus van de makers geweest, het ligt niet aan je instellingen.

    En nu kunnen we eindelijk beginnen aan seizoen 2....
    Als het goed is dan heb ik de mijne morgen binnen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Als het goed is dan heb ik de mijne morgen binnen.
    Die van mij ligt nu op de mat te wachten als het goed is.

  20. #20

    Standaard

    Eindelijk seizoen 2 gekeken. Ik wilde eerst seizoen 1 herkijken (wat echt wel aan te bevelen is) en daarvoor wilde ik wachten op de UHD. En daarna kwamen er weer andere series etc tussendoor....nou ja, het duurde even.

    Een erg vermakelijk en echt spannend seizoen. Het verhaal van seizoen 1 wordt meteen doorgezet en er zit een redelijk rap tempo in. OB is echt een leuke toevoeging. En ook weer de nodige humor in dit seizoen: How long wil it take for me to know everthing you know OB? Decades, maybe centuries. Cue card: Centuries later ! En je kunt weer lekker na gaan denken over het tijdreizen, klopt het wel, is dan niet... etc etc .

    En dat einde....heel mooi. Maar lost dit niet ook het Majors probleem op? Ik weet het, hij heeft nog ontelbaar varianten op de vertakkingen, maar als ze zouden willen zouden ze hiermee weg kunnen komen. Dan heb je alleen wel een soort anti-climax na het opbouwen in de MCU films. En mensen die de series niet kijken denken misschien: waar is Kang gebleven? We zullen het zien.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •