Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Daarom is dat ook persoonlijk. Ik kan zwaar overtuigd zijn dat rood de allermooiste kleur van de wereld is, terwijl jij wellicht helemaal gek bent van blauw. Tja, wie heeft er dan gelijk.
    Grappig dat je dat zegt: blauw is inderdaad mijn favoriete kleur
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, dat klinkt wel enthousiast. Ik kan bijna geen serie verzinnen waarop dat van toepassing is. Iedere serie heeft namelijk wel zwakkere afleveringen. Ook al ben ik geen Marvel-fan, ik wacht wel tot deze ooit eens op Blu-ray uitkomt en kijk dan wel eens of dat wat voor mij is. Ik ga zeker hiervoor geen streaming abonnement nemen.
    Dan kun je lang wachten, Disney+ Originals gaan niet op blu-ray verschijnen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dan kun je lang wachten, Disney+ Originals gaan niet op blu-ray verschijnen.
    OK, dat is dan jammer. Dan maar niet. Als Disney het zo wil spelen, be my guest, maar niet met mij.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    OK, dat is dan jammer. Dan maar niet. Als Disney het zo wil spelen, be my guest, maar niet met mij.
    M.i. is het ook een domme zet.
    Marvel en Star Wars zijn juist franchises waar veel verzamelaars fan van zijn. Men zou dikke winst maken op een BR release.

    Maar goed, men vertikt het ook al titels als The Black Hole en 20.000 Leagues Under the Sea buiten de VS (waar ze alleen verkrijgbaar zijn als je lid bent van een club) uit te brengen.

  5. #30

    Standaard

    Ik denk dat dit ook meer de norm zal worden voor streamingdiensten zoals Disney en Netflix. Een beetje te vergelijken met Steam op de pc: Als je het niet hebt kun je het niet spelen.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik denk dat dit ook meer de norm zal worden voor streamingdiensten zoals Disney en Netflix. Een beetje te vergelijken met Steam op de pc: Als je het niet hebt kun je het niet spelen.
    Muwhaha, challenge accepted.

    :P

  7. #32

    Standaard

    De vraag welke serie ik ging kijken na Westworld werd beantwoord toen deze in de bus viel. Ik ben erg blij dat ik mijn eigen woorden van 3 jaar geleden kan inslikken:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vermoed dat je nog wel even kan wachten op een blu-ray, als die er ooit nog komt. Helaas. UHD zou nog mooier zijn maar dat zal wel wishful thinking zijn . Tot dan doen we het maar met de (overigens geweldige) kwaliteit van Disney+.
    Het is weer een wonder dat de steelbook onbeschadigd is binnengekomen; natuurlijk had amazon dit in zo'n kartonnen envelopje gedaan. Steelbook zelf ziet er mooi uit, voor de liefhebber zitten er nog een paar (niet zo mooie) postkaartjes in.

    Ik heb de eerste 3 delen gekeken en de UHD ziet er echt prachtig uit. Ik weet nog wel de hoofdlijnen van het verhaal. Daarom had ik mij voorgenomen om goed op andere dingen te letten maar dat lukt gewoon niet omdat ik er weer meteen helemaal in zit.

    Het is geen lange serie (ook qua lengte van de delen), dus ik zal er helaas wel snel doorheen zijn. Wel merk ik nu al dat het ook hier fijner is om door te kijken i.p.v. elke week een deeltje te zien.

  8. #33

    Standaard

    Ook de tweede keer blijft dit een geweldige serie met een heel origineel concept. En die prachtige finale met het laatste moment tussen Wanda en Vision .... Hoewel ik weet dat het eraan zat te komen, werd ik weer erg blij van dingen zoals de Halloween kostuums en White Vision . En Olsen is simpelweg ook een hele goede actrice, dat bewijst ze weer in deze serie.

    Nog steeds een dikke aanrader, waarbij het wel handig is als je Infinity War en Endgame hebt gezien.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •