Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard WandaVision [Disney+]

    Aangekondigd voor lente 2021.


  2. #2

    Standaard

    De eerste trailer:



    De tweede trailer:


  3. #3

    Standaard

    Ik vermoed dat dit in eerste instantie de beste serie wordt. Alleen in de trailer gebeurt al zoveel. Kijken!

  4. #4

    Standaard

    Ben ook echt benieuwd, wordt bonkers.

  5. #5

    Standaard

    WandaVision, Wan, WandaVision, WandaVision, Wan, WandaVision ... (tune aflevering 2 ).
    Eerste drie afleveringen geven nog weinig weg wat er precies aan de hand is, maar het mysterie smaakt naar meer.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Eerste drie afleveringen geven nog weinig weg wat er precies aan de hand is,
    Niks mis mee toch. Dat zeg ik terwijl ik WandaVision pas in maart gaat bingewatchen

  7. #7

    Standaard

    Een verademing deze serie...en een aardige gok van Disney dat ze het zo openen. Zeer benieuwd naar het vervolg.

  8. #8

    Standaard

    Op voorhand leek het mij niet veel, maar lees er nu wel veel goede dingen over dus ga er over een tijdje wel aan beginnen. Het aanbod van Disney+ is voor mij nu echter nog wel te mager om doorlopend een abonnement te nemen, dus zal over een paar maanden worden denk ik.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Op voorhand leek het mij niet veel, maar lees er nu wel veel goede dingen over dus ga er over een tijdje wel aan beginnen. Het aanbod van Disney+ is voor mij nu echter nog wel te mager om doorlopend een abonnement te nemen, dus zal over een paar maanden worden denk ik.
    Dan moet je eens op het Disney+ topic kijken. Op 23 februari wordt Star toegevoegd en daarmee een heleboel nieuwe (oude) films en series voor volwassenen. Sluit je voor 23 februari een jaarabonnement af, dan betaal je nog 69,99 euro, doe je dat erna, dan wordt het 20 euro duurder. De maandabo's gaan van 6,99 naar 8,99, maar blijven bij afsluiting voor 23 februari nog een halfjaar op de oude prijs.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dan moet je eens op het Disney+ topic kijken. Op 23 februari wordt Star toegevoegd en daarmee een heleboel nieuwe (oude) films en series voor volwassenen. Sluit je voor 23 februari een jaarabonnement af, dan betaal je nog 69,99 euro, doe je dat erna, dan wordt het 20 euro duurder. De maandabo's gaan van 6,99 naar 8,99, maar blijven bij afsluiting voor 23 februari nog een halfjaar op de oude prijs.
    Thanks voor de tip, duik er voor de 23e nog even in.

  11. #11

    Standaard

    Ben vooral.benieuwd naar Dolby vision en dolby atmos, en de kwaliteit van sommige films. Bijv Robin Hood met Kevin Kostner is waardeloos op bluray.

    Ze starten met 300 films, en dit jaar komen er nog 700 bij. Dat is toch aardig.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Een verademing deze serie...en een aardige gok van Disney dat ze het zo openen. Zeer benieuwd naar het vervolg.
    Helemaal mee eens!

  13. #13

    Standaard

    Holy fuck aflevering 4 was awesome. Livebeelden van the Blip, Darcy, agent Woo, dead eye Vision. Kan niet wachten op aflevering 5.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Holy fuck aflevering 4 was awesome. Livebeelden van the Blip, Darcy, agent Woo, dead eye Vision. Kan niet wachten op aflevering 5.
    Was inderdaad erg goed. Ook de onthulling van Monica Rambeau die ook in Captain Marvel voorkomt was zeer geslaagd. Die verwevenheid vind ik altijd leuk. Nadeel is dat we weer een week moeten wachten en de delen wel kort zijn, ze vliegen voorbij.

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wel erg kort en dan nog dik 7 minuten credits. Maar heerlijke serie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Zeer benieuwd wat de cliffhanger van aflevering 5 voor verdere implicaties gaat hebben voor zowel WandaVision als het MCU als geheel!

  17. #17

    Standaard

    Goh, wat is deze serie goed. Gisteren weer die twist en dan de onthulling in de aftercredits.....mijn gedachten gingen meteen naar een comic die ik heb:
    let op spoiler! (alleen aanklikken als je deel 8 hebt gezien). Olson is echt geweldig in deze serie. Volgende week al het laatste deel, helaas....

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Goh, wat is deze serie goed. Gisteren weer die twist en dan de onthulling in de aftercredits.....mijn gedachten gingen meteen naar een comic die ik heb:
    let op spoiler! (alleen aanklikken als je deel 8 hebt gezien). Olson is echt geweldig in deze serie. Volgende week al het laatste deel, helaas....
    Was inderdaad weer geweldig, zeer benieuwd naar de finale.

  19. #19

    Standaard

    wat een steengoede serie is dit zeg! vorig weekend helemaal gebinged. ik ben heel benieuwdnaar de andere original series die op disney+ toegevoegd gaan worden

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertjanverhoev Bekijk bericht
    helemaal gebinged.
    Aanstaande vrijdag komt er nog een aflevering.

  21. #21

    Standaard

    Geweldig einde en in de twee after credits worden twee van de komende films opgezet. Volgende week nog the making of.

  22. #22
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De serie was een genot van begin tot eind.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De serie was een genot van begin tot eind.
    Nou, dat klinkt wel enthousiast. Ik kan bijna geen serie verzinnen waarop dat van toepassing is. Iedere serie heeft namelijk wel zwakkere afleveringen. Ook al ben ik geen Marvel-fan, ik wacht wel tot deze ooit eens op Blu-ray uitkomt en kijk dan wel eens of dat wat voor mij is. Ik ga zeker hiervoor geen streaming abonnement nemen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #24
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daarom is dat ook persoonlijk. Ik kan zwaar overtuigd zijn dat rood de allermooiste kleur van de wereld is, terwijl jij wellicht helemaal gek bent van blauw. Tja, wie heeft er dan gelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #25

    Standaard

    Het jaar is nog jong maar tot nu toe is dit de beste serie van 2021. En eerlijk gezegd kan ik mij nog niet voorstellen dat er een andere serie dit jaar komt die hieraan kan tippen. Er zat zoveel in de serie: originaliteit, spanning, humor, drama, actie. En de finale....prachtig, echt waar. Er zitten ook zoveel kleine verwijzingen naar de comics, easter eggs e.d. in, heerlijk.

    Ik ben inderdaad wel een Marvel fan, dus ik zal met een hele andere bril kijken dan bijvoorbeeld Marcel Hoeve die dat niet is.

    Ik vermoed dat je nog wel even kan wachten op een blu-ray, als die er ooit nog komt. Helaas. UHD zou nog mooier zijn maar dat zal wel wishful thinking zijn . Tot dan doen we het maar met de (overigens geweldige) kwaliteit van Disney+.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •