De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings [Marvel phase 4] (12 february 2021)

    Aangekondigd.

    Laatst aangepast door rogue : 23-07-2019 om 12:50

  2. #2

    Standaard

    Shang-Chi door het verschuiven van Black Widow van juli naar september.

    https://collider.com/black-widow-new...e-date-change/

  3. #3

    Standaard

    Wel hebben we nu de teaser trailer. Ziet er in ieder geval interessant uit.


  4. #4

    Standaard

    Ik kom net uit de IMAX van Pathé Arena en moet zeggen dat ik van begin tot eind erg heb genoten. Het was weer een geweldige Marvel film met een geweldige bad guy en erg leuke MCU call backs.

  5. #5

    Standaard

    Ik ga zondag met de jongste kinderen. Normaal wil ik ook de eerste dag maar school is weer begonnen .

  6. #6

    Standaard

    Hoop dat ze goed ondertiteling kunnen lezen, want er is ook veel Chinees bij.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Hoop dat ze goed ondertiteling kunnen lezen, want er is ook veel Chinees bij.
    Gelukkig wel....zijn al 12 en we zijn onlangs zelfs overgestapt naar Engelse ondertiteling.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Geweldig vermaakt, ik kan niet anders zeggen. Twee van mijn favorieten, martials arts en Marvel, wat kon er fout gaan? Nou, eigenlijk dan juist heel veel en eerlijk gezegd verwachtte ik er niet superveel van. De film was dan ook verrassend goed. Indrukwekkende vecht-scenes (die aan de buitenkant van het gebouw ), sympathieke hoofdrolspelers met een hele goede chemie (zeker Simu Liu en Awkwafina), een paar geweldige oudgedienden zoals Tony Leung en MIchelle Yeoh en vooral een verhaal met een ziel. Speciale vermelding voor het editen, die is sterk gedaan met de verdeling van informatie die je steeds krijgt.

    Vreemd genoeg zou je, op een aantal Marvel verwijzingen na, de film heel goed als een losstaande film kunnen bekijken, wat het misschien ook aantrekkelijk maakt voor misschien die denken dat het weer zo'n superhelden film is. Dat is het dus helemaal niet. Toch knap dat Marvel steeds weer een andere draai aan de films blijft geven, wat het ook leuk blijft houden voor de variatie.

    Twee aftercredits, dus blijf zitten . Dit smaakt naar meer, hopelijk geven mensen deze een kans en gaan ze een tweede film maken (ja, ik heb de tekst aan het eind gezien, maar dat verwees eigenlijk dus niet naar deze film).

  10. #10

    Standaard

    Goed nieuws, ook hier komt er (net als met Black Widow) een combi van de 4K met 3D uit in Japan!
    Het slechte nieuws (net als met Black Widow) is de prijs. Kijk zelf maar op amazon.jp. Fijn vind ik dat niet, maar hij komt er toch wel in. Ik ben alleen even aan het kijken of ik het kan combineren met iets anders.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Goed nieuws, ook hier komt er (net als met Black Widow) een combi van de 4K met 3D uit in Japan!
    Het slechte nieuws (net als met Black Widow) is de prijs. Kijk zelf maar op amazon.jp. Fijn vind ik dat niet, maar hij komt er toch wel in. Ik ben alleen even aan het kijken of ik het kan combineren met iets anders.
    Inderdaad best weer prijzig, maar hij zal mooi naast Black Widow gaan staan. Heb em ook maar gepreordered.

  12. #12

    Standaard

    Ook besteld, prijs zat nu op hetzelfde niveau als Black Widow. We lijken wel gek ook....

  13. #13

    Standaard

    Vanochtend gekeken via Disney +, versie IMAX Enhanced. Was erg prettig verrast, vond em erg goed. Ook leuk om Michelle Yeoh en Tony Leung weer eens aan het werk te zien. De JP import is het dan ook meer dan waard. Ik denk niet dat bij Eternals ga doen, maar die ga ik ook eerst bekijken via Disney + (indien mogelijk).

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ook besteld, prijs zat nu op hetzelfde niveau als Black Widow. We lijken wel gek ook....
    Nou, niet echt hoor, zou 'm ook wel willen. Echter, zie op Bluray.com dat 4K region free is, maar de 2K schijven op Regio A staan (Regions B en C not tested staat er letterlijk).
    Zouden die hier wel afgespeeld kunnen worden dan (heb geen ervaring met Japanse import)? M'n spelers zijn allemaal Region B begrensd. Zou een beetje zonde zijn de portemonnee binnenste buiten te keren en er dan achter komen dat die 3D schijf het mooi vertikt om af te spelen....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Nou, niet echt hoor, zou 'm ook wel willen. Echter, zie op Bluray.com dat 4K region free is, maar de 2K schijven op Regio A staan (Regions B en C not tested staat er letterlijk).
    Zouden die hier wel afgespeeld kunnen worden dan (heb geen ervaring met Japanse import)? M'n spelers zijn allemaal Region B begrensd. Zou een beetje zonde zijn de portemonnee binnenste buiten te keren en er dan achter komen dat die 3D schijf het mooi vertikt om af te spelen....
    Disney meestal wel.....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #16

    Standaard

    Black Widow 3D is zeker regiovrij, die heb ik even gecheckt op mijn speler. Of dat voor Shang-Chi geldt, weet je wel binnen een paar dagen nadat hij uitkomt. Ik vermoed van wel trouwens, eerdere Disney 3D's waren het wel.

    Nu nog afwachten of we ook voor de hele film het IMAX formaat krijgen....ik hoop het wel want ik heb 'm net zo op Disney+ gekeken en zou nou niet anders willen.

  17. #17

    Standaard

    Gister gezien op disney+. Helaas viel me deze enorm tegen. Kan deze niet plaatsen in de marvel reeks/universum. De twee hoofdrollen zijn zwak, Ben kingsley is een zeer storende karakter, wat doet hij nou? De final scene is erg overdreven en teveel van het goede. Een zwakke film die niet thuis hoort in marvel reeks.

  18. #18

    Standaard

    Japanse 3D is regiovrij; speelt tenminste op mijn Pana .

  19. #19

    Standaard

    Vanmiddag gekeken:

    Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

    Na Black Widow is dit de tweede film uit de MCU Phase 4 en de eerste met een Aziatische lead.
    Het geheel is redelijk vermakelijk en de ruim twee uur die de film duren voelen niet echt zo lang aan maar toch is het nét niet. Dat komt omdat sommige delen wat lang uitgetrokken aanvoelen en, wat mij betreft, vooral omdat twee van de meest irritante personages uit het hele MCU hier samen in voorkomen.Ik zal niet te veel spoileren maar het volstaat te zeggen dat iedere keer als ze in beeld zijn het echt tenenkrommende scenes zijn.
    En dat vind ik jammer, want potentie heeft deze Marvel zeker. Zeker omdat het een fijne afwisseling is met de welbekende personages.

    6,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    V... Dat komt omdat sommige delen wat lang uitgetrokken aanvoelen en, wat mij betreft, vooral omdat twee van de meest irritante personages uit het hele MCU hier samen in voorkomen.Ik zal niet te veel spoileren maar het volstaat te zeggen dat iedere keer als ze in beeld zijn het echt tenenkrommende scenes zijn...
    6,5/10
    Die kun je toch wel gewoon benoemen? Ik ben wel benieuwd, want er zijn meer 'tenenkrommende personages' in het MCU-universum...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #21

    Standaard

    Ja, die kun je toch gewoon tussen spoilerhaakjes zetten?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •