De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Doctor Strange in the Multiverse of Madness [Marvel phase 4] (4 mei 2022)

    Aangekondigd.

    Trailer:
    Laatst aangepast door rogue : 21-04-2022 om 14:12

  2. #2

    Standaard

    Kaartjes voor zondag 8 mei...erg veel zin in!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kaartjes voor zondag 8 mei...erg veel zin in!
    Zeker, ik ga meteen de 4e! Misschien het onderwerp even aanpassen, aangezien de film niet op 7 mei 2021 uitkomt

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zeker, ik ga meteen de 4e! Misschien het onderwerp even aanpassen, aangezien de film niet op 7 mei 2021 uitkomt
    Aangepast!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Aangepast!

    Nog een kleine nitpick: de titel van de film is Doctor Strange in the Multiverse of Madness

    Kijk hier overigens wel erg naar uit, en sowieso naar de titels van MCU karakters vanuit Phase 1-3, zoals deze en de nieuwe Thor. Ik moet zeggen dat ik naast Shang-Chi verder nog weinig leuke nieuwe karakters heb gezien die ik de moeite waard vind.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 21-04-2022 om 12:17

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nog een kleine nitpick: de titel van de film is Doctor Strange in the Multiverse of Madness

    Kijk hier overigens wel erg naar uit, en sowieso naar de titels van MCU karakters vanuit Phase 1-3, zoals deze en de nieuwe Thor. Ik moet zeggen dat ik naast Shang-Chi verder nog weinig leuke nieuwe karakters heb gezien die ik de moeite waard vind.
    Als je gelijk hebt, heb je gelijk .

  7. #7

    Standaard

    Erg genoten en wat een hoop nieuwe introducties in het MCU Xochitl Gomez als America Chavez, John Krasinski als Reed Richards (Fantastic Four), Anson Mount als Black Bolt (rol die hij ook in de serie Inhumans speelde), Hayley Atwell als Captain Carter, Patrick Stewart als Charles Xavier, Charlize Theron als Clea

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Erg genoten en wat een hoop nieuwe introducties in het MCU Xochitl Gomez als America Chavez, John Krasinski als Reed Richards (Fantastic Four), Anson Mount als Black Bolt (rol die hij ook in de serie Inhumans speelde), Hayley Atwell als Captain Carter, Patrick Stewart als Charles Xavier, Charlize Theron als Clea
    Het was inderdaad genieten, wat een onverwachte gasten allemaal! Het is natuurlijk nog in een andere aarde, maar ze hebben de mogelijkheden al aangegeven, alles kan dus nu en dood betekent nu niet meer dood (want dan pluk je dezelfde uit een andere aarde). . Wel heel veel, het is een soort achtbaan, dus ik ben benieuwd of mensen die niet al die kennis hebben van Marvel ook de film hetzelfde kunnen waarderen.

  9. #9

    Standaard

    Ja, zonder de films en series te kennen, zal het een stuk moeilijker te volgen zijn.

  10. #10

    Standaard

    Wel geweldig dat je ook een soort Marvel Zombies kreeg te zien, dat was ook redelijk onverwacht. Net als meer dingen trouwens, aangezien ik erg mijn best had gedaan om spoilers te vermijden.

  11. #11

    Standaard

    Voor de liefhebbers: er wordt weer een 4K/3D/BD-combo uitgebracht in Japan: https://www.amazon.co.jp/-/en/gp/pro...?ie=UTF8&psc=1

    Extra's op de 2D BD (vertaald vanuit het japans):

    <Bonusinhoud>
    [Blu-ray 2D]
    ? Multiversum moet worden gemaakt
    ? Wat is "Amerika Chavez"?
    ? De wereld van regisseur Sam Raimi
    ? NG-scèneverzameling
    ? Niet uitgebrachte scène
    ? Audiocommentaar <met commentaar van regisseur Sam Raimi en staf>

    Verdere specs staan er nog niet bij. Releasedatum 5 augustus.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 21-06-2022 om 09:10

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    ? Wat is "Amerika Chavez"?
    Zal zijn "Wie is America Chavez?"

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zal zijn "Wie is America Chavez?"
    Zou zomaar zo kunnen zijn. Is een vertaling via Google Translate, daar sta ik niet voor in

  14. #14

    Standaard

    Goed nieuws, bedankt voor het doorgeven! Meteen besteld!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Goed nieuws, bedankt voor het doorgeven! Meteen besteld!
    Geen dank! Ik kreeg de link van iemand van een 4K-Facebook groep die em had besteld. Ik was zelf al aan het zoeken, maar kon em door gebrek aan een Engelse titel niet vinden. Dus ook meteen besteld inderdaad!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Geen dank! Ik kreeg de link van iemand van een 4K-Facebook groep die em had besteld. Ik was zelf al aan het zoeken, maar kon em door gebrek aan een Engelse titel niet vinden. Dus ook meteen besteld inderdaad!
    Op blu-ray.com kom je anders 5 versies tegen als je op "Multiverse 3D" zoekt
    Blu-ray.com - Search

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Op blu-ray.com kom je anders 5 versies tegen als je op "Multiverse 3D" zoekt
    Blu-ray.com - Search
    Als ik een film zoek op een webshop dan gebruik ik niet de zoekfunctie op bluray.com Daarnaast staat die bij mij altijd alleen op US omdat ik anders alle uitgaven uit alle landen krijg en das een beetje teveel van het goede.

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vanaf morgen op Disney+ in IMAX, iets wat we op disc niet meer krijgen (denk ik). Best jammer, want ik heb de hele IMAX op Disney+-reeks onlangs gekeken en vind dat toch wel meerwaarde hebben. Waarschijnlijk vooral omdat het scherm gevuld is (vloeken in de kerk), maar toch of krijgen we over een paar jaar nieuwe versie (als discs nog bestaan)?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vanaf morgen op Disney+ in IMAX, iets wat we op disc niet meer krijgen (denk ik). Best jammer, want ik heb de hele IMAX op Disney+-reeks onlangs gekeken en vind dat toch wel meerwaarde hebben. Waarschijnlijk vooral omdat het scherm gevuld is (vloeken in de kerk), maar toch of krijgen we over een paar jaar nieuwe versie (als discs nog bestaan)?
    Ik vind de imax ook zeker meerwaarde hebben. En in tegenstelling tot het beeldvullen (zoomen) krijgen we nu meer beeld. Niet weggesneden.

    Ik zie het er ook nog wel van komen, dat de imax versies op disc komen. En daarna nog een keer met extra' s. En dan nog een SE, en als laatste nog een nieuw steelbook.
    Vlak nadat er een remake is gemaakt.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #20

    Standaard

    De prijs is nu 400 yen minder, scheelt toch weer iets. Ik weet niet meer of amazon Japan de laagste prijd neemt, dus voor de zekerheid opnieuw besteld.
    ik zie trouwens dat de shipping 1000 yen duurder is dan de laatste keer met de Eternals....

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vanaf morgen op Disney+ in IMAX, iets wat we op disc niet meer krijgen (denk ik). Best jammer, want ik heb de hele IMAX op Disney+-reeks onlangs gekeken en vind dat toch wel meerwaarde hebben. Waarschijnlijk vooral omdat het scherm gevuld is (vloeken in de kerk), maar toch of krijgen we over een paar jaar nieuwe versie (als discs nog bestaan)?
    De Disney dienst ik nu zo goed dat er voor mij 0 reden is om nog Disney schijfjes te kopen.De verzamelaar in mij is sowieso al even gegaan.

  22. #22

    Standaard

    De Japanse versie is inmiddels onderweg.
    Kan niet wachten om weer eens wat nieuws te bekijken in 3D!

    Ben een beetje t overzicht kwijt, heb nog wel t/m Endgame en daarna Black Widow en Chang-Chi gezien.
    Welke film(s) moet ik per se voor deze hebben gezien?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    De Japanse versie is inmiddels onderweg.
    Kan niet wachten om weer eens wat nieuws te bekijken in 3D!

    Ben een beetje t overzicht kwijt, heb nog wel t/m Endgame en daarna Black Widow en Chang-Chi gezien.
    Welke film(s) moet ik per se voor deze hebben gezien?
    Spider-man No Way Home is op zich wel handig. Maar geen must hoor, er wordt maar gerefereerd maar het is geen must have kennis hoor.

  24. #24

    Standaard

    Hmm ok bedankt, heb m maar meteen in 3D besteld bij Random Space....
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 05-08-2022 om 20:36

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •