De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Thor: Love and Thunder [Marvel phase 4] (5 november 2021)

    Aangekondigd.


  2. #2

    Standaard

    En nu ook de teaser, release is na alle wijzigingen nu 6 juli.


  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Top
    +1

  5. #5

    Standaard

    Maandje verder en nu de trailer!


  6. #6

    Standaard

    Ik skip de trailer, ga er zeker heen dus ik wil zo min mogelijk zien .

  7. #7

    Standaard

    Ziet er goed uit, qua humor lijkt t op het niveau van Ragnarok te zitten. Christian Bale is bijna onherkenbaar.

  8. #8

    Standaard

    Ik hou erg van Taika’s droge humor, dus het was weer genieten. Interessante after credits ook.

  9. #9

    Standaard

    Gisteren gezien en we hebben ons erg vermaakt. Het is even opbouwen, en de grapjes in het begin zijn niet allemaal geslaagd, maar zeker de tweede helft is geweldig. Hemsworth is in topvorm (zoals je kunt zien) en Bale is (zoals verwacht) erg goed en angstaanjagend. Maar het hoogtepunt van de bijrollen is Russel Crowe: zien is geloven .

    Een waardige opvolger van Ragnorak. En ik verbaas mij nog steeds hoe mooi alles eruit ziet, het lijkt zo gewoon tegenwoordig maar dat is het eigenlijk niet. Natuurlijk hebben de ontwikkelingen op CGI gebied een vlucht genomen, maar dit hadden we toch niet kunnen voorstellen 20 jaar geleden.... Prachtig. Wel erg, erg jammer dat er weer geen 3D mogelijkheid was voor ons, maar ja.

    Nou is het weer een lange zit op filmgebied tot november met Black Panther: Wakanda Forever. Tussendoor nog She-Hulk waar ik ook benieuwd naar ben, zeker of ze de humor van John Byrne in de comics kunnen benaderen.

  10. #10

    Standaard

    De 3D was OK, maar het is me eigenlijk geen moment opgevallen. Denk niet dat je daar veel aan hebt gemist.

    Apart dat er nog helemaal geen promotie voor BP: WF is geweest, maar dat zal met SDCC wel komen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De 3D was OK, maar het is me eigenlijk geen moment opgevallen. Denk niet dat je daar veel aan hebt gemist.

    Apart dat er nog helemaal geen promotie voor BP: WF is geweest, maar dat zal met SDCC wel komen.
    Ja, ik verwacht daar wel iets van een teaser. Zou die ene endcredit eigenlijk de opmaat zijn naar een overkoepelend verhaal of alleen voor het vervolg van Thor?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Apart dat er nog helemaal geen promotie voor BP: WF is geweest, maar dat zal met SDCC wel komen.
    Ik word te oud voor dit soort geheimtaal....
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik word te oud voor dit soort geheimtaal....
    BP: WF staat in de post ervoor, dat is de nieuwe Black Panther film.
    SDCC lijkt mij als allergrootste comic-con (in San Diego) toch heen geheimtaal Marcel?

  14. #14

    Standaard

    Klopt helemaal, wilde geen geheimtaal schrijven, dacht dat SDCC voor filmfans inmiddels wel een ingeburgerd begrip zou zijn. My bad

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, ik verwacht daar wel iets van een teaser. Zou die ene endcredit eigenlijk de opmaat zijn naar een overkoepelend verhaal of alleen voor het vervolg van Thor?
    Bedoel je dan Hercules of Valhalla ? Ik verwacht overigens beide alleen voor Thor.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bedoel je dan Hercules of Valhalla ? Ik verwacht overigens beide alleen voor Thor.
    De eerste. Ik vond het op het eerste gezicht nou niet de beste versie die je kunt bedenken van het karakter, maar goed.

    Ik las net nog een opmerkelijk feitje over de tekst "Thor will return" die aan het eind verscheen; Waititi en Hemsworth waren hier beide niet van op de hoogte. Best vreemd, zou je zeggen...

    Overigens zijn er scenes met Jeff Goldblum, Lena Headey, Peter Dinklage opgenomen, maar geknipt. Toch jammer.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    BP: WF staat in de post ervoor, dat is de nieuwe Black Panther film.
    SDCC lijkt mij als allergrootste comic-con (in San Diego) toch heen geheimtaal Marcel?
    Joh, ik ben helemaal niet thuis in dat hele Marvel- en DC-gebeuren. Ik kijk af en toe wel eens een film uit dat universum (met sterk wisselende kwaliteit), maar daar houdt het wel bij op. De gemiddelde filmliefhebber zal een toch een veel bredere smaak hebben dan alleen dit soort superheldenfilms, lijkt me. Ik weet dat jij helemaal in dat genre zit, en er veel van weet, maar dat geldt voor lang niet iedereen. Vandaar ook mijn vraag. Van de Comic Con heb ik wel eens gehoord, maar interesseert mij verder niet. Als het om strips gaat ligt mijn voorkeur toch duidelijk bij de Europese beeldverhalen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #18

    Standaard

    SSCC gaat (helaas) allang niet meer alleen over comics (dat is nu nog maar een heel klein gedeelte van de con), het is nu echt een mega event geworden waar vele nieuwtjes over films en popcultuur gelanceerd worden. Je hoeft dus zeker niet veel met Marvel/DC te hebben om van het bestaan te weten; HBO is er bijvoorbeeld ook vaak aanwezig (in het verleden o.a. met Game of Thrones). Het leek mij meer een algemeen bekend iets, juist onder filmliefhebbers.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    SSCC gaat (helaas) allang niet meer alleen over comics ....
    Ik dacht dat het SDCC (San Diego ComicCon) was...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik dacht dat het SDCC (San Diego ComicCon) was...
    Doe ik mijn best om je vraag te antwoorden, word je uitgelachen om een typo. Nou ja, geen probleem, als ik je daarmee blij heb gemaakt, dan is mijn dag goed .

  21. #21

    Standaard

    Een geweldige film, ik heb Thor: Love and Thunder gekeken met de apk mod Hotstar-filmapp op mijn telefoon
    Laatst aangepast door RonaldNunez : 10-08-2022 om 15:21

  22. #22

    Standaard

    Heb hem ook in de bios gezien vorige week. Was een leuke film.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •