De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Blade [Phase 5]

  1. #1

    Standaard Blade [Phase 5]

    Aangekondigd.

    Laatst aangepast door rogue : 24-07-2022 om 14:39

  2. #2

    Standaard

    November 2025, wordt onderdeel van Phase 5.

    Laatst aangepast door rogue : 10-11-2023 om 11:25

  3. #3

    Standaard

    Belgische regisseurs voor Blade?


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Belgische regisseurs voor Blade?
    Waaruit maak je op dat ze Blade gaan doen? Ik heb het interview bekeken, maar ze hebben het alleen over een grote Hollywood-film met veel actie die ze begin volgend jaar gaan doen. Ze hinten nergens dat ze iets binnen het MCU gaan doen. Wat heb jij nog meer gehoord?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Waaruit maak je op dat ze Blade gaan doen? Ik heb het interview bekeken, maar ze hebben het alleen over een grote Hollywood-film met veel actie die ze begin volgend jaar gaan doen. Ze hinten nergens dat ze iets binnen het MCU gaan doen. Wat heb jij nog meer gehoord?
    Ik zeg het met een vraagteken, dus ik weet het ook niet. Echter hebben ze al iets in het MCU gedaan, ze hebben namelijk meerdere afleveringen van Ms. Marvel geregisseerd, dus zo gek zou het niet zijn. De regisseur die Blade zou doen is net opgestapt.

  6. #6

    Standaard

    Nou, Blade gaat het niet redden in Phase Dive. Of ze moeten weer gaan schuiven, zoals dat eerder gebeurde met de vorige fase, waar o.a.
    Ant-Man and the Wasp: Quantumania toen nog deel uitmaakte.

    Marvel Studios is shutting down preproduction on its vampire thriller starring Mahershala Ali, which was set to begin filming next month in Atlanta.
    The feature project, which has been paused once before, becomes the first tentpole movie impacted by the strike.


    https://www.hollywoodreporter.com/mo...ke-1235480828/

  7. #7

    Standaard

    “Captain America: Brave New World” is moving from May 3, 2024, to July 26, 2024, which in turn is delaying “Thunderbolts” to Dec. 20, 2024, “Blade” to Feb. 14, 2025". Bron: variety (dankzij tmvde).

  8. #8

    Standaard

    De staking van de acteurs mag dan afgelopen zijn, de effecten worden nu wel duidelijk, want Disney heeft z'n hele releaseschema overhoop gegooid.
    Blade schuift op naar 5 november 2025.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •