De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Snowpiercer (2020)

  1. #1

    Standaard Snowpiercer (2020)

    De film vond ik geweldig, maar er een Amerikaanse serie van maken? Ik weet het niet. Ga toch wel kijken .


  2. #2

    Standaard

    Thx voor deze info.
    Gefascineerd gekeken naar deze trailer. Zit wellicht wat in. In de film kon veel niet uitgewerkt worden, wellicht lukt dat beter en anders in de serie.
    Ga zeker kijken (en maar waar zou ie te zien zijn?).

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Thx voor deze info.
    Gefascineerd gekeken naar deze trailer. Zit wellicht wat in. In de film kon veel niet uitgewerkt worden, wellicht lukt dat beter en anders in de serie.
    Ga zeker kijken (en maar waar zou ie te zien zijn?).
    Komt hier op Netflix.

    https://www.netflix-nederland.nl/net...jks-uitzenden/

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bedankt, dat wist ik niet! Ga ik ze wel opsparen, wekelijks een deeltje lijkt mij niets.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Aha. Leuk. Thx!

  6. #6

    Standaard

    In mei moet de serie dan toch echt gaan beginnen in de VS. Geen idee wat het schema op Netflix gaat worden.

    https://collider.com/snowpiercer-tnt...re-date-moved/

  7. #7

    Standaard

    Inmiddels zijn nu alle delen van seizoen 1 op netflix. Ik zit nu bij deel 9 dus nog 2 te gaan en hoewel het nu echt wel spannend wordt, ben ik nog verdeeld wat ik ervan vind, waarbij ik geen vergelijking met de film wil maken.
    Jennifer Connelly is echt fantastisch, ze speelt echt een hele goede, afwisselende rol waar ze zich lekker in kan uitleven. Over het algemeen is er weinig te klagen over het acteerwerk, al ben ik niet helemaal overtuigd van Annalise Basso. Een echt groot minpunt is dat Layton er nog wel heel goed uitziet met mooie witte tanden, gespierd en een sixpack na al die jaren in de staart. Blijkbaar hebben ze daar nog wel hele goede tandenborstels en tandpasta, terwijl het als heel bijzonder werd gezien dat ze buiten de staart een eigen vork hebben. . Verder lijkt het mij dat Layton nadat hij ontsnapt is zich makkelijker kan verbergen als hij zijn haar afknipt en baard afscheert. Zulke dingen zijn dan wel wat ongeloofwaardig.

    Nog twee deeltjes te gaan....

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Inmiddels zijn nu alle delen van seizoen 1 op netflix. Ik (...) ben ik nog verdeeld wat ik ervan vind...
    Thx, herkenbare opmerking.
    Ik heb de 1e paar afleveringen gezien en is het niet onaardig. Ik deel je kritiek en verbazing en heb wellicht daarom niet meer de 'moeite' genomen de rest af te kijken. Met meer plezier andere series gaan volgen.

  9. #9

    Standaard

    Het werd toch echt wel spannend in de laatste delen.....zeker met de onverwachte ontwikkelingen die veel beloven voor het 2e seizoen. Dat zal wel even duren.
    Ik kom nog, ondanks de minpunten, nog wel uit op een 7,5. Waarbij er een half punt extra is geteld voor Jennifer Connelly die grandioos speelt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •